Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж25012/2013/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Галицький економічний вісник
: наук. журн..- Тернопіль
Galytskyi ekonomichnyi visnyk

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Економіка та управління національним господарством

  4. Атаманюк Р. Використання трудового потенціалу сільського населення України. - C. 5-10.
  5. Василишин Т. Аналіз сучасного стану машинобудівної промисловості України та визначення основних проблем її розвитку. - C. 10-20.
  6. Кучеренко К. Глобалізаційні тенденції розвитку міжнародного туризму. - C. 21-27.
  7. Ніпіаліді–Іщик О. Дерегуляція малого та середнього бізнесу як пріоритетний напрямок реалізації ефективної державної політики. - C. 28-33.
  8. Салькова О. Міжнародна торгівля пшеницею: роль України. - C. 34-38.
  9. Стефанів І. Напрямки удосконалення державної інвестиційної політики в Україні. - C. 38-43.
  10. Тимошик Н. Напрями забезпечення конкурентоспроможності національної економіки. - C. 43-48.
  11. Загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання

  12. Варцаба В. Регіональний економічний розвиток та доцільність уточнення суті і змісту поняття "регіональний менеджмент". - C. 49-57.
  13. Гевко В. Принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами. - C. 57-66.
  14. Довгань А. Теоретико-методологічне значення категорії "економічна ментальність" для аналізу управлінських процесів господарської діяльності. - C. 66-71.
  15. Клімова О. Сучасні тенденції функціонування інтегрованих корпоративних систем. - C. 72-79.
  16. Сахно А. Мотиваційна гнучкість підприємств в умовах інноваційної діяльності. - C. 79-85.
  17. Панухник Я. Теоретико-методичні засади застосування рейтингів для оцінювання ділової репутації підприємства в муніципальній економічній системі. - C. 85-91.
  18. Федоришин В. Утримання комунальної власності територіальних громад: досвід країн загального добробуту. - C. 91-96.
  19. Фінансово-обліково-аналітичні аспекти

  20. Адамик Б. Інституційна організація державного регулювання банківської діяльності. - C. 97-103.
  21. Горячева К. Особливості формування кредитного механізму забезпечення сталого розвитку промисловості України. - C. 103-114.
  22. Королюк Т., Бурліцька О. Наукова спрямованість дисертаційних досліджень російської федерації з питань ризику в системі обліку, аналізу та контролю. - C. 114-125.
  23. Луців О. Стратегічний аналіз оптимальної поведінки підприємства в умовах невизначеності. - C. 125-130.
  24. Любезна І. Модернізація внутрішньогосподарського контролю запасів у системі управління целюлозно-паперовими підприємствами. - C. 131-135.
  25. Рета М., Погорєлов І., Лущицька М. Методичний підхід до вибору системи оподаткування підприємств малого бізнесу. - C. 135-145.
  26. Сергієнко Л. Підходи до визначення ефективності бюджетної політики в умовах розвитку інтеграційних зв’язків. - C. 145-151.
  27. Хаблюк О., Будник Л. Суть аудиту ефективності та зарубіжний досвід його становлення. - C. 151-158.
  28. Химич І. Фінансова стратегія як елемент фінансової стабільності підприємства. - C. 158-164.
  29. Швець Л. Узагальнення соціальних витрат у звітності підприємств. - C. 164-172.
  30. Шпеник Т. Особливості політики ціноутворення в сільському (зеленому) туризмі. - C. 172-178.
  31. Лещух І. До питання вартості робочого часу, витраченого на податковий контроль. - C. 178-184.
  32. Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі

  33. Бица В. Стратегічні засади формування ланцюгів вартості машинобудівної продукції. - C. 185-193.
  34. Голда Н., Піняк І. Реклама як інструмент маркетингу у туристичному бізнесі. - C. 194-199.
  35. Данильченко Л. Дослідження ролі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій як інструментів соціально-економічного розвитку. - C. 199-206.
  36. Демкура Т. Становлення та розвиток інтегрованих маркетингових комунікацій: теоретичний аспект. - C. 207-214.
  37. Зацна Л. Інноваційні можливості застосування комунікацій в інтернет-маркетингу. - C. 214-221.
  38. Івашків І. Аналіз основних етапів з прийняття рішень по виходу організації на зовнішні ринки. - C. 222-228.
  39. Крамарчук С., Лубкей Н. Визначення сутності поняття бенчмаркінгу. - C. 229-234.
  40. Курант Т. Використання бенчмаркінгу при аналізі взаємозв’язків у логістичних мережах. - C. 234-241.
  41. Малинка О., Устенко А., Гевка Н. Дослідження споживчих мотивацій на ринку закладів харчування студентів. - C. 241-251.
  42. Меленчук Ю. Медіа-план як складовий елемент маркетингового плану. - C. 251-255.
  43. Якимишин Л. Особливості логістичного обслуговування клієнта при поверненнях товару. - C. 256-261.
2013
№ 4 (43)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського