Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25012/2013/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Галицький економічний вісник : наук. журн..- Тернопіль Galytskyi ekonomichnyi visnyk- Титул.
- Зміст.
Економіка та управління національним господарством
- Атаманюк Р. Використання трудового потенціалу сільського населення України. - C. 5-10.
- Василишин Т. Аналіз сучасного стану машинобудівної промисловості України та визначення основних проблем її розвитку. - C. 10-20.
- Кучеренко К. Глобалізаційні тенденції розвитку міжнародного туризму. - C. 21-27.
- Ніпіаліді–Іщик О. Дерегуляція малого та середнього бізнесу як пріоритетний напрямок реалізації ефективної державної політики. - C. 28-33.
- Салькова О. Міжнародна торгівля пшеницею: роль України. - C. 34-38.
- Стефанів І. Напрямки удосконалення державної інвестиційної політики в Україні. - C. 38-43.
- Тимошик Н. Напрями забезпечення конкурентоспроможності національної економіки. - C. 43-48.
Загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання
- Варцаба В. Регіональний економічний розвиток та доцільність уточнення суті і змісту поняття "регіональний менеджмент". - C. 49-57.
- Гевко В. Принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами. - C. 57-66.
- Довгань А. Теоретико-методологічне значення категорії "економічна ментальність" для аналізу управлінських процесів господарської діяльності. - C. 66-71.
- Клімова О. Сучасні тенденції функціонування інтегрованих корпоративних систем. - C. 72-79.
- Сахно А. Мотиваційна гнучкість підприємств в умовах інноваційної діяльності. - C. 79-85.
- Панухник Я. Теоретико-методичні засади застосування рейтингів для оцінювання ділової репутації підприємства в муніципальній економічній системі. - C. 85-91.
- Федоришин В. Утримання комунальної власності територіальних громад: досвід країн загального добробуту. - C. 91-96.
Фінансово-обліково-аналітичні аспекти
- Адамик Б. Інституційна організація державного регулювання банківської діяльності. - C. 97-103.
- Горячева К. Особливості формування кредитного механізму забезпечення сталого розвитку промисловості України. - C. 103-114.
- Королюк Т., Бурліцька О. Наукова спрямованість дисертаційних досліджень російської федерації з питань ризику в системі обліку, аналізу та контролю. - C. 114-125.
- Луців О. Стратегічний аналіз оптимальної поведінки підприємства в умовах невизначеності. - C. 125-130.
- Любезна І. Модернізація внутрішньогосподарського контролю запасів у системі управління целюлозно-паперовими підприємствами. - C. 131-135.
- Рета М., Погорєлов І., Лущицька М. Методичний підхід до вибору системи оподаткування підприємств малого бізнесу. - C. 135-145.
- Сергієнко Л. Підходи до визначення ефективності бюджетної політики в умовах розвитку інтеграційних зв’язків. - C. 145-151.
- Хаблюк О., Будник Л. Суть аудиту ефективності та зарубіжний досвід його становлення. - C. 151-158.
- Химич І. Фінансова стратегія як елемент фінансової стабільності підприємства. - C. 158-164.
- Швець Л. Узагальнення соціальних витрат у звітності підприємств. - C. 164-172.
- Шпеник Т. Особливості політики ціноутворення в сільському (зеленому) туризмі. - C. 172-178.
- Лещух І. До питання вартості робочого часу, витраченого на податковий контроль. - C. 178-184.
Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі
- Бица В. Стратегічні засади формування ланцюгів вартості машинобудівної продукції. - C. 185-193.
- Голда Н., Піняк І. Реклама як інструмент маркетингу у туристичному бізнесі. - C. 194-199.
- Данильченко Л. Дослідження ролі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій як інструментів соціально-економічного розвитку. - C. 199-206.
- Демкура Т. Становлення та розвиток інтегрованих маркетингових комунікацій: теоретичний аспект. - C. 207-214.
- Зацна Л. Інноваційні можливості застосування комунікацій в інтернет-маркетингу. - C. 214-221.
- Івашків І. Аналіз основних етапів з прийняття рішень по виходу організації на зовнішні ринки. - C. 222-228.
- Крамарчук С., Лубкей Н. Визначення сутності поняття бенчмаркінгу. - C. 229-234.
- Курант Т. Використання бенчмаркінгу при аналізі взаємозв’язків у логістичних мережах. - C. 234-241.
- Малинка О., Устенко А., Гевка Н. Дослідження споживчих мотивацій на ринку закладів харчування студентів. - C. 241-251.
- Меленчук Ю. Медіа-план як складовий елемент маркетингового плану. - C. 251-255.
- Якимишин Л. Особливості логістичного обслуговування клієнта при поверненнях товару. - C. 256-261.
| 2013 | | № 4 (43)
|
|
|
|