Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2019/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Микитюк О., Зачепа А., Никитюк Г. Шляхи використання компетентнісного підходу у процесі навчання студентів-магістрів у закладах вищої освіти. - C. 6-10.
  4. Мукан Н., Миськів І., Кухтяк О. Знаннєво-змістова компонента готовності фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи до професійної діяльності. - C. 11-16.
  5. Кравець Р. Роль іноземної мови в процесі інтернаціоналізації закладів вищої освіти. - C. 17-22.
  6. Оршанський Л. Естетична культура майбутніх фахівців у галузі дизайну: сутність та структура. - C. 23-28.
  7. Зварич І. Формування професіоналізму майбутніх лікарів США (зарубіжний досвід). - C. 29-36.
  8. Жорняк Н. Міжнародний досвід освітніх програм для корінних народів. - C. 36-40.
  9. Коссак Г., Шпек М., Павлишак Я., Дрозд І. Формування дослідницьких компетентностей в студентів у процесі діяльності на навчально-дослідній ділянці. - C. 41-45.
  10. Шемигон Н. Організація адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти. - C. 46-50.
  11. Гурова Т., Рябуха Т., Гостіщева Н. Медіаосвітні технології як засіб формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів. - C. 51-56.
  12. Кизенко В. Феномен соціальної сфери як детермінанта процесу формування і реалізації змісту курсів за вибором для учнів старшої школи. - C. 56-61.
  13. Гердова Т., Мітлицька В., Черняк Є. Фортепіанна ансамблева музика В. Птушкіна як предмет вивчення на факультетах мистецько-педагогічного спрямування. - C. 62-66.
  14. Мищишин І., Калагурка Х. Професійна компетентність сучасного менеджера освіти. - C. 67-71.
  15. Івахова К. Композиторська творчість народного артиста України Миколи Балеми. - C. 72-75.
  16. Маслій О. Методи активізації навчання в системі професійної підготовки офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. - C. 76-83.
  17. Задільська Г. Сучасні педагогічні технології формування фонетичної компетенції студентів-філологів ЗВО в умовах комунікативно-орієнтованого навчання англійської мови. - C. 84-87.
  18. Винарчик М. Міжкультурний діалог у контексті Білої книги Ради Європи. - C. 88-92.
  19. Ревть А., Гук О. Арт-терапія у соціально-реабілітаційній роботі з дітьми з особливими потребами. - C. 93-97.
  20. Бобечко О., Куропась А. Модест Менцинський – штрихи до творчого портрета (за матеріалами епістолярної спадщини). - C. 98-103.
  21. Булавенко С. Особливості освітньо-інформаційного простору для формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти. - C. 104-110.
  22. Рябова Ю. Основи та принципи професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в багатонаціональному середовищі. - C. 110-114.
  23. Западинська І. Самоосвіта викладача іноземних мов в умовах інформатизації сучасного суспільства. - C. 115-119.
  24. Колісник-Гуменюк Ю. Креативність як процес творчості, самовираження та самоствердження особистості. - C. 120-123.
  25. Колодницька O. Використання педагогічного тренінгу в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутнього вчителя-гуманітарія. - C. 124-129.
  26. Бондаренко Н. Storytelling як комунікаційний тренд і всепредметний метод навчання. - C. 130-135.
  27. Науменко Н. Інфографіка як метод активізації пізнавальної діяльності магістрів освітніх, педагогічних наук. - C. 136-139.
  28. Бондаренко В. Демократія та вища освіта у США: історико-педагогічна проблема. - C. 140-146.
  29. Волошинов С. Структура професійної компетентності майбутнього морського фахівця. - C. 147-153.
  30. Мудра С. Фортепіанний романс: особливості жанрової стилістики. - C. 153-157.
  31. Лотфі Гаруді Г. Політика управління освітою України та Великої Британії. - C. 157-161.
  32. Колесник Г. Соціально-психологічні умови успішної адаптації першокурсників до навчання у закладах вищої освіти. - C. 162-166.
  33. Мартьянова М. Вплив представників класичної філософії на педагогічні методи Алена. - C. 166-170.
2019
№ 7 (174)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського