Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2019/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Микитюк О., Зачепа А., Никитюк Г. Шляхи використання компетентнісного підходу у процесі навчання студентів-магістрів у закладах вищої освіти. - C. 6-10.
- Мукан Н., Миськів І., Кухтяк О. Знаннєво-змістова компонента готовності фахівця з інформаційної, бібліотечної та архівної справи до професійної діяльності. - C. 11-16.
- Кравець Р. Роль іноземної мови в процесі інтернаціоналізації закладів вищої освіти. - C. 17-22.
- Оршанський Л. Естетична культура майбутніх фахівців у галузі дизайну: сутність та структура. - C. 23-28.
- Зварич І. Формування професіоналізму майбутніх лікарів США (зарубіжний досвід). - C. 29-36.
- Жорняк Н. Міжнародний досвід освітніх програм для корінних народів. - C. 36-40.
- Коссак Г., Шпек М., Павлишак Я., Дрозд І. Формування дослідницьких компетентностей в студентів у процесі діяльності на навчально-дослідній ділянці. - C. 41-45.
- Шемигон Н. Організація адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти. - C. 46-50.
- Гурова Т., Рябуха Т., Гостіщева Н. Медіаосвітні технології як засіб формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів. - C. 51-56.
- Кизенко В. Феномен соціальної сфери як детермінанта процесу формування і реалізації змісту курсів за вибором для учнів старшої школи. - C. 56-61.
- Гердова Т., Мітлицька В., Черняк Є. Фортепіанна ансамблева музика В. Птушкіна як предмет вивчення на факультетах мистецько-педагогічного спрямування. - C. 62-66.
- Мищишин І., Калагурка Х. Професійна компетентність сучасного менеджера освіти. - C. 67-71.
- Івахова К. Композиторська творчість народного артиста України Миколи Балеми. - C. 72-75.
- Маслій О. Методи активізації навчання в системі професійної підготовки офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. - C. 76-83.
- Задільська Г. Сучасні педагогічні технології формування фонетичної компетенції студентів-філологів ЗВО в умовах комунікативно-орієнтованого навчання англійської мови. - C. 84-87.
- Винарчик М. Міжкультурний діалог у контексті Білої книги Ради Європи. - C. 88-92.
- Ревть А., Гук О. Арт-терапія у соціально-реабілітаційній роботі з дітьми з особливими потребами. - C. 93-97.
- Бобечко О., Куропась А. Модест Менцинський – штрихи до творчого портрета (за матеріалами епістолярної спадщини). - C. 98-103.
- Булавенко С. Особливості освітньо-інформаційного простору для формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти. - C. 104-110.
- Рябова Ю. Основи та принципи професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в багатонаціональному середовищі. - C. 110-114.
- Западинська І. Самоосвіта викладача іноземних мов в умовах інформатизації сучасного суспільства. - C. 115-119.
- Колісник-Гуменюк Ю. Креативність як процес творчості, самовираження та самоствердження особистості. - C. 120-123.
- Колодницька O. Використання педагогічного тренінгу в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутнього вчителя-гуманітарія. - C. 124-129.
- Бондаренко Н. Storytelling як комунікаційний тренд і всепредметний метод навчання. - C. 130-135.
- Науменко Н. Інфографіка як метод активізації пізнавальної діяльності магістрів освітніх, педагогічних наук. - C. 136-139.
- Бондаренко В. Демократія та вища освіта у США: історико-педагогічна проблема. - C. 140-146.
- Волошинов С. Структура професійної компетентності майбутнього морського фахівця. - C. 147-153.
- Мудра С. Фортепіанний романс: особливості жанрової стилістики. - C. 153-157.
- Лотфі Гаруді Г. Політика управління освітою України та Великої Британії. - C. 157-161.
- Колесник Г. Соціально-психологічні умови успішної адаптації першокурсників до навчання у закладах вищої освіти. - C. 162-166.
- Мартьянова М. Вплив представників класичної філософії на педагогічні методи Алена. - C. 166-170.
| 2019 | | № 7 (174)
|
|
|
|