Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2019/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гірняк С., Луців С. Становлення шкільного театру в навчальних закладах України XVII – XVIII ст.. - C. 6-12.
  4. Лещак Т. Методологічні та соціокультурні аспекти становлення педагогіки як самостійної науки на прикладі львівського академічного середовища кінця XIX – початку XX ст. - C. 13-17.
  5. Зуб О., Таймасов Ю., Турчинов А., Алфімова Л. Формування самозбережувальної поведінки майбутніх офіцерів в процесі професійної підготовки. - C. 18-24.
  6. Бабенко О. Теоретичні аспекти формування когнітивно-інтелектуальних здібностей студентів-філологів. - C. 25-30.
  7. Калита Н. Формування основ національно-патріотичного виховання в учнів початкової школи. - C. 30-34.
  8. Співак Я. Змістовні компоненти соціально-правової компетентності фахівців із соціального захисту прав молоді. - C. 34-39.
  9. Кулішов В. Досвід навчального проектування у закладах професійно-технічної освіти республіки Білорусь. - C. 39-43.
  10. Бєляєва О., Гончарова Є. Актуальні аспекти взаємодії викладача і студентів у процесі проведення консультацій з метою активізації засвоєння професійно-орієнтованого іншомовного мовлення. - C. 44-48.
  11. Огар А., Кріль М. Формування риторичної культури учня початкової школи засобами пареміології: концептуальний аспект. - C. 49-54.
  12. Кошелєв О., Бескорса О. Роль учителя у формуванні громадянської компетентності учнів початкової школи. - C. 55-59.
  13. Гевко О., Дутко Р. Педагогічні шляхи логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. - C. 60-64.
  14. Федоронько Л. Виконавська реконструкція обрядів як один з методів трансмісії народної музичної традиції. - C. 64-69.
  15. Василиків І. Застосування інформаційних технологій для розвитку творчого мислення учнів на уроках і в позакласній роботі в початковій школі. - C. 69-74.
  16. Самойленко О. Кваліфікаційно-компетентнісний підхід до підготовки фахівців у закладах вищої освіти: європейський досвід. - C. 74-78.
  17. Цимбал-Слатвінська С. Конструювання поетапного використання форм, методів, технологій професійної підготовки майбутніх логопедів. - C. 79-86.
  18. Бобечко О., Шевченко Н. Михайло Голинський – співак світової слави. - C. 87-91.
  19. Садова І. Формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи. - C. 92-97.
  20. Яців C. Риторизація початкової мовної освіти: теоретичний і практичний виміри. - C. 97-101.
  21. Валько Н. Аналіз освітніх програм навчання майбутніх вчителів у контексті STEM-освіти. - C. 101-106.
  22. Годованюк Т. Методична підготовка майбутніх учителів математики як педагогічна проблема. - C. 107-113.
  23. Гуров С. Педагогічні умови виховання духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 114-120.
  24. Дембіцька С. Проблеми та перспективи підготовки майбутніх фахівців механічної інженерії до працеохоронної професійної діяльності. - C. 121-126.
  25. Загородня А. Профілізація загальної середньої освіти в контексті ідей НУШ. - C. 126-130.
  26. Гончар Л. Інновації у формуванні професійної культури майбутніх менеджерів. - C. 130-134.
  27. Булавенко С. Співпраця батьків та школи для формування соціальної активності учнів. - C. 134-139.
  28. Тробюк Н., Дем’янишин В., Александрова О., Гончар В. Формування толерантності у майбутніх офіцерів Національної гвардії України як науково-педагогічна проблема. - C. 140-145.
  29. Гелетій А. Можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання учнів техніці ручної вишивки хрестиком. - C. 146-150.
  30. Степанчак О. Проектно-технологічна діяльність на уроках трудового навчання (на прикладі виготовлення поясного виробу: спідниці). - C. 151-155.
  31. Любас А. Організаційні аспекти формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців бойового та оперативного забезпечення за кордоном. - C. 156-161.
  32. Рутьян Л. Соціально-педагогічні умови впровадження неформальної освіти в освітнє середовище закладів вищої освіти. - C. 162-166.
  33. Муайяд Ахмед К. Діагностика сформованості естетичної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва. - C. 167-171.
2019
№ 10 (177)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського