Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2019/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Гірняк С., Луців С. Становлення шкільного театру в навчальних закладах України XVII – XVIII ст.. - C. 6-12.
- Лещак Т. Методологічні та соціокультурні аспекти становлення педагогіки як самостійної науки на прикладі львівського академічного середовища кінця XIX – початку XX ст. - C. 13-17.
- Зуб О., Таймасов Ю., Турчинов А., Алфімова Л. Формування самозбережувальної поведінки майбутніх офіцерів в процесі професійної підготовки. - C. 18-24.
- Бабенко О. Теоретичні аспекти формування когнітивно-інтелектуальних здібностей студентів-філологів. - C. 25-30.
- Калита Н. Формування основ національно-патріотичного виховання в учнів початкової школи. - C. 30-34.
- Співак Я. Змістовні компоненти соціально-правової компетентності фахівців із соціального захисту прав молоді. - C. 34-39.
- Кулішов В. Досвід навчального проектування у закладах професійно-технічної освіти республіки Білорусь. - C. 39-43.
- Бєляєва О., Гончарова Є. Актуальні аспекти взаємодії викладача і студентів у процесі проведення консультацій з метою активізації засвоєння професійно-орієнтованого іншомовного мовлення. - C. 44-48.
- Огар А., Кріль М. Формування риторичної культури учня початкової школи засобами пареміології: концептуальний аспект. - C. 49-54.
- Кошелєв О., Бескорса О. Роль учителя у формуванні громадянської компетентності учнів початкової школи. - C. 55-59.
- Гевко О., Дутко Р. Педагогічні шляхи логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. - C. 60-64.
- Федоронько Л. Виконавська реконструкція обрядів як один з методів трансмісії народної музичної традиції. - C. 64-69.
- Василиків І. Застосування інформаційних технологій для розвитку творчого мислення учнів на уроках і в позакласній роботі в початковій школі. - C. 69-74.
- Самойленко О. Кваліфікаційно-компетентнісний підхід до підготовки фахівців у закладах вищої освіти: європейський досвід. - C. 74-78.
- Цимбал-Слатвінська С. Конструювання поетапного використання форм, методів, технологій професійної підготовки майбутніх логопедів. - C. 79-86.
- Бобечко О., Шевченко Н. Михайло Голинський – співак світової слави. - C. 87-91.
- Садова І. Формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи. - C. 92-97.
- Яців C. Риторизація початкової мовної освіти: теоретичний і практичний виміри. - C. 97-101.
- Валько Н. Аналіз освітніх програм навчання майбутніх вчителів у контексті STEM-освіти. - C. 101-106.
- Годованюк Т. Методична підготовка майбутніх учителів математики як педагогічна проблема. - C. 107-113.
- Гуров С. Педагогічні умови виховання духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 114-120.
- Дембіцька С. Проблеми та перспективи підготовки майбутніх фахівців механічної інженерії до працеохоронної професійної діяльності. - C. 121-126.
- Загородня А. Профілізація загальної середньої освіти в контексті ідей НУШ. - C. 126-130.
- Гончар Л. Інновації у формуванні професійної культури майбутніх менеджерів. - C. 130-134.
- Булавенко С. Співпраця батьків та школи для формування соціальної активності учнів. - C. 134-139.
- Тробюк Н., Дем’янишин В., Александрова О., Гончар В. Формування толерантності у майбутніх офіцерів Національної гвардії України як науково-педагогічна проблема. - C. 140-145.
- Гелетій А. Можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання учнів техніці ручної вишивки хрестиком. - C. 146-150.
- Степанчак О. Проектно-технологічна діяльність на уроках трудового навчання (на прикладі виготовлення поясного виробу: спідниці). - C. 151-155.
- Любас А. Організаційні аспекти формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців бойового та оперативного забезпечення за кордоном. - C. 156-161.
- Рутьян Л. Соціально-педагогічні умови впровадження неформальної освіти в освітнє середовище закладів вищої освіти. - C. 162-166.
- Муайяд Ахмед К. Діагностика сформованості естетичної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва. - C. 167-171.
| 2019 | | № 10 (177)
|
|
|
|