Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2018/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Квас О., Шира М. Педагогічні умови формування здорової особистості дитини дошкільника у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї. - C. 6-11.
- Шпак О., Булавенко С., Примаченко Н. Економічна освіта як чинник соціалізації школярів. - C. 12-17.
- Білецька М., Підварко Т. Артистизм як необхідна складова музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 17-21.
- Дудікова Л., Марлова А. Особливості англійського медичного сленгу та ознайомлення з ним студентів вищих медичних навчальних закладів як засіб мотивування до вивчення іноземної мови. - C. 22-27.
- Клепар М. Загальнонаукові підходи дослідження професійної підготовки майбутніх фахівців-міжнародників у системі вищої освіти України. - C. 27-32.
- Шарова Т., Шаров С. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів інформатики засобами творчих робіт. - C. 33-38.
- Тітова О. Системний підхід у дослідженні системи розвитку творчого потенціалу інженерів аграрної сфери. - C. 38-42.
- Мойсеєнко Р. Компетентнісний підхід як основа підготовки майбутнього компетентного фахівця. - C. 42-48.
- Криштанович С. Цінність моделі формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту. - C. 49-54.
- Бобечко О., Мярковська Ю. Талант помножений на працю: штрихи до творчого портрета видатної бандуристки Людмили Посікіри. - C. 54-61.
- Волошинов С. Реалізація адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків. - C. 61-65.
- Галатюк Ю., Галатюк Т. Формування методологічних знань у процесі вивчення природничих предметів в сучасній школі. - C. 66-71.
- Голова Н. Напрями, форми, методи оптимізації соціальної роботи з учасниками АТО і членами їх родин. - C. 71-76.
- Яценко С. Наступність дошкільної та початкової освіти крізь призму концепції нової української школи. - C. 76-80.
- Гарбич-Мошора О. Електронний документообіг у закладі вищої освіти, тенденції та перспективи. - C. 80-84.
- Калінін В., Калініна Л. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів старшої школи засобами іноземної мови як ключової компетентності нової української школи. - C. 85-90.
- Баландюк Р. Методичні рекомендації щодо навчання "підприємливості та фінансової грамотності” на уроках історії України. - C. 91-95.
- Попов Р. Сукупність принципів розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої й самоосвітньої діяльності. - C. 96-102.
- Бутенко Н. Естетичний аспект професійної підготовки вчителя. - C. 103-107.
- Молчко У. Творча співпраця Святослава Крутикова та Геннадія Саська в рамках XI музичного фестивалю "Струни душі нашої”. - C. 107-112.
- Пригодін М. Використання творчих умінь майбутніх вчителів образотворчого й декоративного мистецтва під час виготовлення етнохудожніх цінностей в педагогічних вишах. - C. 113-116.
- Білинська Н. Використання засобiв народознавства в позанавчальному виховному процесi загальноосвітньої школи. - C. 117-120.
- Роїк Т. Особливості співпраці дітей, батьків та вчителя у вихованні культури родинних взаємин. - C. 121-126.
- Фейфей С. Педагогічні умови формування виконавської уваги майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки. - C. 127-131.
- Гермак О. Експериментальна апробація моделі реалізації педагогічних умов застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів. - C. 132-136.
- Гукало Ю. Роль казок Івана Франка у формуванні національно-культурних цінностей учнів початкової школи. - C. 137-140.
- Придатко Р. Соціально-комунікативна компетентність як складова професійності вихователя закладу дошкільної освіти. - C. 141-145.
- Радзівілова І. Дослідження проблеми виявлення педагогічних умов формування готовності майбутніх бортпровідників до професійної діяльності. - C. 146-149.
- Сех Н. Педагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. - C. 150-154.
- Цзяньїн Ч. Педагогічні принципи формування комунікативних умінь студентів України і Китаю у вокально-ансамблевій діяльності. - C. 154-159.
| 2018 | | № 9 (164)
|
|
|
|