Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2018/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Квас О. Проблема дослідження підтримки материнства і дитинства в українській виховній традиції. - C. 6-11.
  4. Галян О. Апробовані моделі розвитку суб’єктності особистості учнів як емпірична верифікація результативності гуманітарно-орієнтованого освітнього середовища. - C. 12-18.
  5. Tadeusz K. Zespуі wypalenia zawodowego u nauczycieli – wybrane problemy. - C. 19-25.
  6. Czepil M., Marzec B. Grupa przedszkolna w teorii pedagogicznej Bogdana Navrochynskiego. - C. 26-32.
  7. Дольнікова Л., Стечкевич О. Формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності. - C. 33-37.
  8. Сарієнко В., Решетова І. Логіко-дидактичний аналіз процедури пояснення в контексті розвитку творчих пізнавальних умінь школярів у навчанні. - C. 38-44.
  9. Сачук Ю. Нормативно-правові засади забезпечення професійної підготовки фахівців із кібербезпеки та захисту інформації. - C. 45-50.
  10. Гавран І. Особливості розвитку художньо-образного мислення студентів інститутів мистецтв у процесі підготовки до самостійної діяльності. - C. 51-54.
  11. Гончарук С. Аналіз методів впливу американської моделі новинної журналістики на український медіапростір. - C. 55-59.
  12. Жигаль З. Дошкільне музичне виховання: особистісно орієнтований підхід. - C. 59-63.
  13. Ковбасюк А. Особливості інтерпретацій українського пісенного фольклору представниками Львівської вокальної школи другої половини ХХ ст.. - C. 63-67.
  14. Гарбуза Т. Застосування моделі Blended Learning під час викладання курсу "Іноземна мова за професійним спрямуванням”. - C. 68-71.
  15. Гушоватий П. Пісенна спадщина композиторів стрілецької доби та її роль у національно-патріотичному вихованні учнівської молоді. - C. 72-77.
  16. Медведєва А. Теоретичні концепції аналізу сценічного образу актора. - C. 77-81.
  17. Рогульська О. Доцільність використання мультимедійних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов. - C. 82-87.
  18. Шевченко Ю. Професійна готовність майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі. - C. 88-93.
  19. Кушнірук С. Об’єкт і предмет дидактики у дискурсі сучасної соціокультурної ситуації. - C. 94-100.
  20. Возна Ю. Соціальна анімація у контексті професійної діяльності фахівців соціальної сфери у різних країнах світу. - C. 101-105.
  21. Молчко У., Греб Х. Фортепіанний цикл Юрія Шамо "Дитяча сюїта пам’яті Сергія Прокоф’єва”: до питання збагачення педагогічного репертуару. - C. 106-109.
  22. Андрющенко О. Рефлексивні вміння вчителя початкових класів: сутність і характеристика. - C. 110-115.
  23. Цепко Т. Застосування інтерактивних технологій у викладанні англійської мови. - C. 116-120.
  24. Бобовський Р. Структурологічний аналіз феномена "педагогічна свідомість майбутнього вчителя математики”. - C. 121-126.
  25. Василик Дз. Педагогічна діяльність Антіна Княжинського. - C. 127-131.
  26. Kazmina N., Kirsanova S., Falina H. The theoretical aspects of interpersonal relations between students in the multicultural area of Ukrainian higher educational establishments. - C. 132-136.
  27. Ковалишин О. Організаційно-педагогічні аспекти співпраці наукового товариства імені Шевченка й українських студентських організацій в Галичині (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 137-142.
  28. Чайка М. Жанр мок’юментарі: мистецтвознавчий аспект. - C. 143-148.
  29. Пріць У. Нестандартні підходи до вивчення української літератури. - C. 148-155.
  30. Чубінська Н. Організаційно-виховні напрямки діяльності директора школи: історичний аспект. - C. 156-160.
  31. Пантюхов Б. Військове виховання в умовах сьогодення: проблеми і перспективи. - C. 161-165.
  32. Юзик М. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці вчителя початкової школи. - C. 166-171.
2018
№ 12 (167)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського