Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2018/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Chepil M., Marzec B., Borda M. Ksztaіtowanie kompetencji kluczowych w przedszkolu. - C. 6-17.
- Квас О., Волошин С. Формування патріотичної вихованості учнів початкової школи засобами музейної педагогіки. - C. 18-22.
- Білавич Г. Мовно-комунікативний аспект підготовки бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи крізь призму навчально-методичного забезпечення галузі. - C. 23-28.
- Малихін О., Гавриленко А. Дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностей. - C. 28-32.
- Гедзик А., Баличева Н. Використання методу проектів у процесі формування здоров’язберігаючих компетенцій учнів на уроках трудового навчання. - C. 32-37.
- Martynyuk O. Teaching English as a global language to students majoring in philology and foreign language teaching. - C. 38-42.
- Скальскі Д. Передумови введення фізкультурної освіти у шкільний куррикулум у Німеччині (ХVІІІ ст. – перша половина ХХ ст.). - C. 43-46.
- Гутиряк О., Павлішак О. Ділова гра як метод активного навчання майбутніх фахівців. - C. 47-51.
- Солтик О. Формування професійної надійності майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 51-55.
- Ротар В., Пасинчук К. Професійна культура фахівця у сфері цивільного захисту як вектор успіху. - C. 56-60.
- Ходутіна Т., Колодіна Л. Основні принципи перекладу текстів офіційно-ділового стилю з англійської та української мов. - C. 60-64.
- Западинська І. Проблема послідовності у формуванні іншомовної комунікативної компетентності на початковому етапі вивчення іноземної мови. - C. 65-68.
- Кемінь Г. "Нове виховання” через призму науково-педагогічної діяльності Овідія Декролі. - C. 69-74.
- Крупник З. Теоретично-концептуальне обґрунтування проблеми формування відповідального ставлення молоді до здоров’я. - C. 75-79.
- Павелків К. Іншомовна підготовка майбутніх фахівців соціального профілю: чинники та суперечності в реалізації. - C. 79-85.
- Рогульська О. Модель системи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. - C. 86-91.
- Гаврилюк Н. Система вищої освіти США: теоретико-методологічний аспект. - C. 92-96.
- Возна Ю. Професійне самовиховання особистості майбутнього фахівця соціальної сфери як умова успішної професійної реалізації. - C. 97-99.
- Кошелєв О., Гринько В. Навчальний STREAM-проект в курсі математики педагогічного закладу вищої освіти. - C. 100-104.
- Агалець І. Вплив соціально-педагогічного середовища на професійне самовизначення старшокласників. - C. 105-108.
- Розман І. Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики. - C. 109-113.
- Ільєнко О. Статистична обробка та аналіз результатів експериментальної роботи з формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця муніципальної економіки. - C. 114-124.
- Смеречак Л. Особливості педагогічної діяльності викладача вищої школи. - C. 125-129.
- Молчко У., Стецівка І. Фортепіанна ансамблева музика Мирослава Скорика в репертуарі львівських дуетів піаністів. - C. 129-132.
- Ябковська С., Шахрай О. Особливості навчання за допомогою встановлення міжпредметних зв’язків на заняттях естетичного циклу. - C. 133-137.
- Ростикус Н. Організація освітнього процесу з використанням системи ситуаційних діалогічних вправ на уроках української мови в початкових класах. - C. 137-143.
- Саксон Х. Підходи до формування професійно значущих якостей майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. - C. 143-148.
- Підлісний Є. Модель формування правової культури майбутніх бакалаврів економіки. - C. 148-154.
- Блохіна В. Своєрідність розвитку професійної групи як результат взаємодії лідера та практичного психолога. - C. 155-159.
- Кирилова О. Поняття "арт-педагогіка” у контексті науково-термінологічного апарату професійної педагогіки. - C. 160-163.
- Кобилянська Т. Характеристика готовності до професійної діяльності як педагогічної категорії. - C. 164-170.
- Роїк Ю. Етнодизайн кераміки як складова професійної підготовки майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва. - C. 171-176.
| 2018 | | № 11 (166)
|
|
|
|