Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2018/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Chepil M., Marzec B., Borda M. Ksztaіtowanie kompetencji kluczowych w przedszkolu. - C. 6-17.
  4. Квас О., Волошин С. Формування патріотичної вихованості учнів початкової школи засобами музейної педагогіки. - C. 18-22.
  5. Білавич Г. Мовно-комунікативний аспект підготовки бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи крізь призму навчально-методичного забезпечення галузі. - C. 23-28.
  6. Малихін О., Гавриленко А. Дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностей. - C. 28-32.
  7. Гедзик А., Баличева Н. Використання методу проектів у процесі формування здоров’язберігаючих компетенцій учнів на уроках трудового навчання. - C. 32-37.
  8. Martynyuk O. Teaching English as a global language to students majoring in philology and foreign language teaching. - C. 38-42.
  9. Скальскі Д. Передумови введення фізкультурної освіти у шкільний куррикулум у Німеччині (ХVІІІ ст. – перша половина ХХ ст.). - C. 43-46.
  10. Гутиряк О., Павлішак О. Ділова гра як метод активного навчання майбутніх фахівців. - C. 47-51.
  11. Солтик О. Формування професійної надійності майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 51-55.
  12. Ротар В., Пасинчук К. Професійна культура фахівця у сфері цивільного захисту як вектор успіху. - C. 56-60.
  13. Ходутіна Т., Колодіна Л. Основні принципи перекладу текстів офіційно-ділового стилю з англійської та української мов. - C. 60-64.
  14. Западинська І. Проблема послідовності у формуванні іншомовної комунікативної компетентності на початковому етапі вивчення іноземної мови. - C. 65-68.
  15. Кемінь Г. "Нове виховання” через призму науково-педагогічної діяльності Овідія Декролі. - C. 69-74.
  16. Крупник З. Теоретично-концептуальне обґрунтування проблеми формування відповідального ставлення молоді до здоров’я. - C. 75-79.
  17. Павелків К. Іншомовна підготовка майбутніх фахівців соціального профілю: чинники та суперечності в реалізації. - C. 79-85.
  18. Рогульська О. Модель системи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. - C. 86-91.
  19. Гаврилюк Н. Система вищої освіти США: теоретико-методологічний аспект. - C. 92-96.
  20. Возна Ю. Професійне самовиховання особистості майбутнього фахівця соціальної сфери як умова успішної професійної реалізації. - C. 97-99.
  21. Кошелєв О., Гринько В. Навчальний STREAM-проект в курсі математики педагогічного закладу вищої освіти. - C. 100-104.
  22. Агалець І. Вплив соціально-педагогічного середовища на професійне самовизначення старшокласників. - C. 105-108.
  23. Розман І. Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики. - C. 109-113.
  24. Ільєнко О. Статистична обробка та аналіз результатів експериментальної роботи з формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця муніципальної економіки. - C. 114-124.
  25. Смеречак Л. Особливості педагогічної діяльності викладача вищої школи. - C. 125-129.
  26. Молчко У., Стецівка І. Фортепіанна ансамблева музика Мирослава Скорика в репертуарі львівських дуетів піаністів. - C. 129-132.
  27. Ябковська С., Шахрай О. Особливості навчання за допомогою встановлення міжпредметних зв’язків на заняттях естетичного циклу. - C. 133-137.
  28. Ростикус Н. Організація освітнього процесу з використанням системи ситуаційних діалогічних вправ на уроках української мови в початкових класах. - C. 137-143.
  29. Саксон Х. Підходи до формування професійно значущих якостей майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. - C. 143-148.
  30. Підлісний Є. Модель формування правової культури майбутніх бакалаврів економіки. - C. 148-154.
  31. Блохіна В. Своєрідність розвитку професійної групи як результат взаємодії лідера та практичного психолога. - C. 155-159.
  32. Кирилова О. Поняття "арт-педагогіка” у контексті науково-термінологічного апарату професійної педагогіки. - C. 160-163.
  33. Кобилянська Т. Характеристика готовності до професійної діяльності як педагогічної категорії. - C. 164-170.
  34. Роїк Ю. Етнодизайн кераміки як складова професійної підготовки майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва. - C. 171-176.
2018
№ 11 (166)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського