Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2017/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Павлюк Є., Павлюк А. До проблеми формування педагогічного мислення у майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту в процесі фахової підготовки. - C. 6-12.
  4. Васюк О. Тенденції розвитку дистанційного навчання у світі. - C. 13-18.
  5. Ашиток Н. Культурологічний та аксіологічний підходи до формування майбутнього педагога. - C. 19-23.
  6. Спірін О. Використання електронних систем відкритого доступу у процесі навчання майбутніх інженерів-програмістів. - C. 23-30.
  7. Мачинська Н. Інтегрований підхід у навчанні школярів початкової школи: теоретична основа та практичний аспект. - C. 31-36.
  8. Ванівська О., Дубровська Д. Стратегічна іншомовна компетентість як предмет лінгвометодичних досліджень: метакогнітивний, диференційований та інтегрований підходи. - C. 37-43.
  9. Фриз П. Формування особистості молодшого школяра засобами хореографічного мистецтва. - C. 44-48.
  10. Айзенбарт М. Педагогічні умови формування соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників. - C. 49-54.
  11. Балендр А. Характеристика профілів компетентностей галузевої рамки кваліфікацій для підготовки прикордонників країн Європейського Союзу. - C. 55-61.
  12. Ватаманюк Г. Розвивальний аспект міжпредметних зв’язків у підготовці руки до письма дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. - C. 61-66.
  13. Владимирова А. Естетичне виховання молодших школярів засобами дитячої української опери. - C. 66-70.
  14. Бородієнко О. Розвиток професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку: експериментальна перевірка результативності. - C. 71-76.
  15. Волошко Л. Основні компоненти та характеристики професійної взаємодії фахівців з фізичної реабілітації. - C. 77-81.
  16. Гевко І. Технологія формування основ і розвитку професіоналізму майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки. - C. 82-86.
  17. Кугай Н. Оцінювання ефективності реалізації функціонально-структурної моделі формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики. - C. 87-93.
  18. Муромець В. Аналіз зарубіжних докторських (PhD) програм у контексті дослідження формування загальних компетентностей здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. - C. 94-98.
  19. Колток Л. Провідні напрями реформування нової освітньої політики у початковій ланці освіти. - C. 99-103.
  20. Опалюк Т. Інформаційні технології у процесі формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя. - C. 104-110.
  21. Скалич Л. Роль педагога у становленні особистості дитини за методикою Марії Монтессорі. - C. 110-114.
  22. Ревть А. Технології соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями. - C. 115-118.
  23. Сливка Л. Реалізація здоров’язбережувальної освіти у початкових школах Республіки Польща. - C. 119-123.
  24. Сокол М. Проблема модернізації системи понять у педагогічній науці. - C. 124-130.
  25. Ілляш С. Формування готовності сучасного вчителя початкової школи до інноваційної діяльності. - C. 130-135.
  26. Лебідь О. Сутність і специфіка стратегічного управління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 135-140.
  27. Луців С. Теоретичні аспекти формування читацьких інтересів дітей у практиці сучасної початкової школи. - C. 141-145.
  28. Волотко Л. Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. - C. 145-150.
  29. Марущак М. Модель організації та здійснення оцінювання успішності учнів основної школи в процесі навчання футболу. - C. 151-157.
  30. Можаровська О. Модель формування готовності до професійно орієнтованого іншомовного спілкування майбутніх фахівців технічного профілю. - C. 158-164.
  31. Ярмольчук Т. Реалізація компетентнісно-орієнтованої парадигми організації освітнього процесу в вищій школі. - C. 164-169.
  32. Турянська М. Добір методів навчання для проведення спортивно-масової роботи з учнями загальноосвітніх шкіл України (ІІ половина ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 169-173.
  33. Марціхів Х. Принципи реалізації змістового компоненту професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук у галузі журналістики у вищій школі США. - C. 174-179.
  34. Леснянська-Дощак А. Розвиток полікультурної освіти у Франції (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 179-184.
  35. Жданюк А. Конфліктологічна готовність як основа формування конфліктологічної компетентності юриста. - C. 185-190.
  36. Єщенко М. Сучасні методи, засоби та форми активізації пізнавальної діяльності випускників ЗОШ у системі довузівської підготовки України. - C. 191-196.
2017
№ 9 (152)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського