Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2017/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Якименко С. Реалізація принципу дитиноцентризму на засадах особистісно орієнтованої інтегрованої технології в ДНЗ та ЗОШ І ступеня. - C. 6-11.
- Ковальчук В. Професійна підготовка майбутніх фахівців на засадах модернізації початкової освіти. - C. 12-16.
- Рижиков В. Теоретичні основи полікультурності освіти та її практичне значення в практиці полікультурної професійної підготовки сучасного фахівця. - C. 17-23.
- Білецька Л., Білецький Р. Використання комп’ютерних навчальних ігор в освітньому процесі як засіб навчання і формування інформаційної культури учнів початкової школи. - C. 24-29.
- Червонська Л. Особливості створення дитячого сценічного костюма за мотивами українського народного одягу. - C. 29-34.
- Стахів Л., Особа Т. Проблема наступності і перспективності дошкільного навчального закладу та початкової школи – шлях до особистісного творчого зростання дитини. - C. 34-38.
- Попов Р. Становлення проблеми розвитку автономності особистості в діяльності. - C. 39-45.
- Гринько В., Королькова М. Моделювання уроку інформатики в умовах оновлення програм початкової школи. - C. 45-50.
- Кліш П., Хом’як А. Комунікативна діяльність у розвитку і функціонуванні особистості. - C. 51-54.
- Cтасів Н., Стасів Н. Особливості формування елементів комп’ютерної грамотності учнів початкової школи. - C. 55-59.
- Кошелєв О., Пасічник Н. Теоретико-методичнi основи розвитку алгоритмiчного мислення молодших школярiв. - C. 60-64.
- Кутняк І. Формування соціокультурних цінностей в освітньому процесі сучасної початкової школи. - C. 65-69.
- Жигайло О. Підготовка вчителів початкової школи до використання квест-технологій на уроках математики. - C. 70-74.
- Надім’янова Т. Самостійна освітня діяльність молодшого школяра як важлива передумова оволодіння знаннями. - C. 74-79.
- Силюга Л., Понзель І. Особливості використання прийомів варіювання умови задачі у початковому курсі математики. - C. 80-84.
- Ващенко О., Романенко Л., Романенко К. Методичні особливості валеологічного супроводу уроків математики в початковій школі. - C. 85-89.
- Шквир О. Авторський курс "Методика проведення педагогічних досліджень у початковій школі" як засіб підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 90-95.
- Бескорса О. Інноваційні педагогічні технології як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 96-99.
- Баглай О. Розвиток мотивації та пізнавального інтересу до міжкультурного спілкування майбутніх фахівців міжнародного туризму у професійній підготовці. - C. 100-105.
- Садова І. Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасної початкової школи. - C. 106-111.
- Пернарівська Т. Сучасні методи викладання іноземної мови професійного спрямування. - C. 111-115.
- Сидор М. Освітні параметри творчості: до проблеми аналізу сучасного змісту навчання образотворчого мистецтва у загальноосвітній школі. - C. 116-120.
- Пристай Г. Шляхи формування іншомовної комунікативної компетенції в початковій школі. - C. 121-125.
- Лалак Н., Фенчак Л. Сучасний погляд на управління загальноосвітніми навчальними закладами. - C. 125-129.
- Галян О. Формування професійної компетентності педагога засобами навчальної дисципліни "педагогіка суб’єктності". - C. 130-134.
- Гончаренко-Закревська Н. Основні трансформаційні зрушення вищої освіти України в роки незалежності (1991 – 2017 рр.). - C. 135-140.
- Taymasov Y. The pedagogical modeling during the training of professionals of the civil protection service. - C. 141-144.
- Мудрян В., Черненко С., Малахова Ж. Суть фізичного виховання, його роль у формуванні гармонійно розвиненої особистості. - C. 145-150.
- Бриль Ю. Процес реформування документознавчої освіти в контексті європейської інтеграції України. - C. 151-159.
- Собчук-Ліва А. Аналіз концептуальних підходів підготовки вчителя початкової школи. - C. 160-167.
- Радюк І. Особливості організації науково-дослідної роботи в контексті формування готовності до самоосвіти майбутніх учителів початкової школи. - C. 168-173.
- Марко М. Особливості та послідовність розробки ігрових технологій навчання учнів початкових класів. - C. 173-178.
- Грицюк С. Модель розвитку рухових умінь і навичок молодших школярів у позакласній ігровій діяльності. - C. 179-184.
- Терещенко С. Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики. - C. 185-190.
| 2017 | | № 8 (151)
|
|
|
|