Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2017/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Якименко С. Реалізація принципу дитиноцентризму на засадах особистісно орієнтованої інтегрованої технології в ДНЗ та ЗОШ І ступеня. - C. 6-11.
  4. Ковальчук В. Професійна підготовка майбутніх фахівців на засадах модернізації початкової освіти. - C. 12-16.
  5. Рижиков В. Теоретичні основи полікультурності освіти та її практичне значення в практиці полікультурної професійної підготовки сучасного фахівця. - C. 17-23.
  6. Білецька Л., Білецький Р. Використання комп’ютерних навчальних ігор в освітньому процесі як засіб навчання і формування інформаційної культури учнів початкової школи. - C. 24-29.
  7. Червонська Л. Особливості створення дитячого сценічного костюма за мотивами українського народного одягу. - C. 29-34.
  8. Стахів Л., Особа Т. Проблема наступності і перспективності дошкільного навчального закладу та початкової школи – шлях до особистісного творчого зростання дитини. - C. 34-38.
  9. Попов Р. Становлення проблеми розвитку автономності особистості в діяльності. - C. 39-45.
  10. Гринько В., Королькова М. Моделювання уроку інформатики в умовах оновлення програм початкової школи. - C. 45-50.
  11. Кліш П., Хом’як А. Комунікативна діяльність у розвитку і функціонуванні особистості. - C. 51-54.
  12. Cтасів Н., Стасів Н. Особливості формування елементів комп’ютерної грамотності учнів початкової школи. - C. 55-59.
  13. Кошелєв О., Пасічник Н. Теоретико-методичнi основи розвитку алгоритмiчного мислення молодших школярiв. - C. 60-64.
  14. Кутняк І. Формування соціокультурних цінностей в освітньому процесі сучасної початкової школи. - C. 65-69.
  15. Жигайло О. Підготовка вчителів початкової школи до використання квест-технологій на уроках математики. - C. 70-74.
  16. Надім’янова Т. Самостійна освітня діяльність молодшого школяра як важлива передумова оволодіння знаннями. - C. 74-79.
  17. Силюга Л., Понзель І. Особливості використання прийомів варіювання умови задачі у початковому курсі математики. - C. 80-84.
  18. Ващенко О., Романенко Л., Романенко К. Методичні особливості валеологічного супроводу уроків математики в початковій школі. - C. 85-89.
  19. Шквир О. Авторський курс "Методика проведення педагогічних досліджень у початковій школі" як засіб підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 90-95.
  20. Бескорса О. Інноваційні педагогічні технології як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 96-99.
  21. Баглай О. Розвиток мотивації та пізнавального інтересу до міжкультурного спілкування майбутніх фахівців міжнародного туризму у професійній підготовці. - C. 100-105.
  22. Садова І. Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасної початкової школи. - C. 106-111.
  23. Пернарівська Т. Сучасні методи викладання іноземної мови професійного спрямування. - C. 111-115.
  24. Сидор М. Освітні параметри творчості: до проблеми аналізу сучасного змісту навчання образотворчого мистецтва у загальноосвітній школі. - C. 116-120.
  25. Пристай Г. Шляхи формування іншомовної комунікативної компетенції в початковій школі. - C. 121-125.
  26. Лалак Н., Фенчак Л. Сучасний погляд на управління загальноосвітніми навчальними закладами. - C. 125-129.
  27. Галян О. Формування професійної компетентності педагога засобами навчальної дисципліни "педагогіка суб’єктності". - C. 130-134.
  28. Гончаренко-Закревська Н. Основні трансформаційні зрушення вищої освіти України в роки незалежності (1991 – 2017 рр.). - C. 135-140.
  29. Taymasov Y. The pedagogical modeling during the training of professionals of the civil protection service. - C. 141-144.
  30. Мудрян В., Черненко С., Малахова Ж. Суть фізичного виховання, його роль у формуванні гармонійно розвиненої особистості. - C. 145-150.
  31. Бриль Ю. Процес реформування документознавчої освіти в контексті європейської інтеграції України. - C. 151-159.
  32. Собчук-Ліва А. Аналіз концептуальних підходів підготовки вчителя початкової школи. - C. 160-167.
  33. Радюк І. Особливості організації науково-дослідної роботи в контексті формування готовності до самоосвіти майбутніх учителів початкової школи. - C. 168-173.
  34. Марко М. Особливості та послідовність розробки ігрових технологій навчання учнів початкових класів. - C. 173-178.
  35. Грицюк С. Модель розвитку рухових умінь і навичок молодших школярів у позакласній ігровій діяльності. - C. 179-184.
  36. Терещенко С. Педагогічні умови та етапи формування креативної компетентності підлітків на інтегрованих уроках музики. - C. 185-190.
2017
№ 8 (151)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського