Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2017/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Ашиток Н. Антропологічний аспект виховання дошкільників з використанням художньої літератури. - C. 6-10.
- Литвин А. Підготовка лідерів у освітньому середовищі ВНЗ. - C. 10-15.
- Васюк О. Зміст навчання у формуванні професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів. - C. 16-21.
- Ткаченко В., Черевань Є. Стробоскопічна версія лабораторної роботи для визначення прискорення вільного падіння. - C. 22-26.
- Фляк М. Основи етичної компетентності соціального працівника. - C. 26-29.
- Єрьоменко О., Стасюк Ю. Виховання "мовної стійкості" в учнів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасного культурного середовища. - C. 30-35.
- Гринчук І., Грищенко Т. Фортепіанні твори сучасних українських композиторів: виконавсько-педагогічний аспект. - C. 36-40.
- Пермінова А. Формування позитивного образу особистості майбутнього інженера-педагога засобами арт-педагогіки. - C. 40-44.
- Павинська Н. Ефективність використання інтерактивних методів навчання на заняттях історії у вищих навчальних закладах. - C. 45-48.
- Осова О. Театральна педагогіка як інноваційна технологія підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 49-53.
- Колісник-Гуменюк Ю. Особливості художньо-педагогічної освіти у навчальних закладах Японії. - C. 54-59.
- Андріяшко В. Декоративно-прикладне мистецтво в навчальних закладах та майстернях Київщини першої половини XX століття. - C. 60-66.
- Криштанович С. Науково-методичні основи формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту. - C. 66-70.
- Бартків О. Соціально-педагогічна робота з внутрішньо переміщеними особами: сутність та зміст. - C. 71-75.
- Литовченко І. Особливості інвестиційного забезпечення організаційного навчання як чинника підвищення конкурентоспроможності підприємств: на матеріалі США. - C. 76-80.
- Карпа І. Використання мобільних пристроїв у вивченні англійської мови. - C. 81-85.
- Василенко О. Українська народна іграшка як засіб виховання старших дошкільників. - C. 85-88.
- Стецула Н., Мельник Г. Методика формування географічних компетентностей у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 89-93.
- Губ’як Д., Губ’як І. Сонатний жанр у сучасному бандурному репертуарі. - C. 94-98.
- Баньковський А., Лемішка Я. Тернопільська обласна філармонія як осередок культурного життя регіону (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 99-103.
- Молчко У. Стаття "Остап Ніжанківський у моїх спогадах" Кирила Студинського – вартісна пам’ятка спогадової літератури початку ХХ сторіччя. - C. 104-109.
- Зайцева Н. Використання веб-квестів у викладанні німецької мови професійного спрямування. - C. 109-114.
- Варянко Т., Іванченко Л. Вимоги до професійної майстерності викладача іноземної мови вищого технічного навчального закладу. - C. 115-118.
- Колесник Г., Зінчук І. Принцип ситуативності як визначальний фактор формування мовної компетенції у студентів технічних спеціальностей. - C. 119-123.
- Готько О., Чайковська О. Вплив Інтернет-середовища на політичну соціалізацію молоді. - C. 124-130.
- Сай І. Виховання дівчаток та молодих дівчат у давньогрецькому суспільстві. - C. 130-134.
- Єсіпова О. Управління навчальною діяльністю студентів в умовах інформатизації освіти. - C. 134-138.
- Залуцька Г. Парафіяльні школи УГКЦ як елемент українського шкільництва в Канаді наприкінці XIX – в третій чверті XX ст. - C. 138-143.
- Садова Т., Дем’яненко А. Сімейні цінності як складова сучасної вищої освіти України. - C. 144-147.
- Варениченко А. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до формування екологічної культури молодших школярів. - C. 148-151.
- Нестеренко М. Професійна підготовка майбутніх учителів до моделювання уроку в початковій школі: сутність і структура. - C. 152-156.
- Чорноплат І. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів будівельного профілю. - C. 157-161.
- Яворська М. Державно-приватне партнерство, як інноваційний підхід до організації адміністративного менеджменту в системі освіти. - C. 161-164.
| 2017 | | № 6 (149)
|
|
|
|