Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2017/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Юрженко В., Агалець І. Методологічне бачення місця основ етикету в змісті загальноосвітньої діяльності галузі "Технології" та підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 6-12.
- Павленко А. Розвиток освітніх особистісних результатів учнів сучасної початкової школи: компетентності і парадигми. - C. 13-16.
- Кузьменко Ю. Створення нормативно-правової основи системи професійної освіти педагогічних кадрів в Україні. - C. 17-22.
- Грітчина А. Формування громадянської відповідальності підлітків: законодавчий аспект. - C. 22-25.
- Гуменюк О., Гуменюк В. Особливості та спрямованість організації освітнього процесу у медичних університетах України. - C. 26-31.
- Хомишак О., Хомишак Г. Формування педагогічної культури батьків в умовах ДНЗ. - C. 32-35.
- Колісник-Гуменюк Ю. Досвід навчання викладачів професійно-художнього профілю у Німеччині (культуротворчий аспект). - C. 36-42.
- Карпа І. Веб-квест у роботі з учнями загальноосвітньої школи. - C. 42-46.
- Стецик Ю. Використання інтерактивних технологій на уроках правознавства. - C. 46-49.
- Цюра С. Особливості та спрямованість соціально-педагогічної роботи з сиблінгами. - C. 50-54.
- Тур О. Діалог як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності. - C. 55-58.
- Федорова Л. Особливості формування професійної компетентності вчителя початкової школи в контексті практичної підготовки. - C. 59-62.
- Голова Н. Соціально-психологічна класифікація проблем дистантних сімей та їх вплив на особистість підлітка. - C. 63-67.
- Слозанська Г. Категорії клієнтів фахівця із соціальної роботи в об’єднаній територіальній громаді. - C. 68-73.
- Поліщук О. Модель формування правової компетентності майбутніх менеджерів у вищих аграрних навчальних закладах. - C. 74-78.
- Баштовенко О. Моніторинг самопочуття студентів для визначення ролі фізичної культури в адаптації до учбового процесу. - C. 78-82.
- Алєксєєва Г. Практичні аспекти проектування та розробки файлового менеджеру для ОС ANDROID. - C. 83-86.
- Кувачев В., Черная Т. Применение статистических методов анализа для адекватной интерпретации результатов контроля остаточных знаний соискателей высшего образования на примере парного t-критерия Стьюдента. - C. 87-91.
- Філоненко Л., Турянський П. Служіння музиці: творчі обрії Зіновія Бабія. - C. 91-95.
- Лучанінова О. Функціонування оновленої виховної системи сучасного вищого технічного навчального закладу: теорія і практика. - C. 96-100.
- Сятецький К. Видавнича, просвітницька й звукозаписуюча діяльність Йосипа Гошуляка – яскравого представника української діаспори. - C. 100-105.
- Гавран І. Формування творчої особистості майбутніх акторів кіно. - C. 105-109.
- Бурчак Л., Тарасенко С. Оцінка індивідуального здоров’я студентів в умовах навчання. - C. 110-114.
- Німилович О. Слово Івана Франка в музичному трактуванні Богдани Фільц. - C. 114-120.
- Троцький Р. Модель формування готовності до управлінської діяльності майбутніх офіцерів у процесі фахової підготовки. - C. 121-126.
- Добуш Ю. Вокально-хорова підготовка школярів: особливості, інноваційні підходи. - C. 126-130.
- Білоус О. Особливості соціального функціонування хорової культури в Україні. - C. 130-133.
- Варянко Т., Іванченко Л. Вдосконалення навчання іноземної мови в технічних вищих навчальних закладах. - C. 134-138.
- Зубрицький М. Іван Франко як економіст. - C. 139-143.
- Кобільник Л. Поезія Тараса Шевченка у хоровій творчості Сидора Воробкевича. - C. 143-148.
- Василик Д. Суспільно-креативна роль музики в творчості Осипа Маковея. - C. 148-151.
- Золотько Ю. Поняття соціокультурної компетентності у змісті сучасної професійної підготовки вчителя іноземної мови у ВНЗ. - C. 152-156.
- Дрібнюк Н. Педагогічний репертуар для фортепіано в творчості галицьких композиторів І пол. ХХ ст. (історичний контекст та спроба узагальнення). - C. 156-160.
- Солонська А., Кульчицька Т. Розвиток мовлення в процесі соціальної адаптації дітей старшого дошкільного віку. - C. 161-164.
- Яремко Г. Ефективний професійний розвиток педагогів: принципи та компоненти. - C. 164-168.
- Карасєвич С. Активізація процесу фізичного cамовдосконалення студентів засобами самостійної роботи. - C. 169-173.
- Альгейс А. Формування навичок композиторської діяльності у майбутніх учителів музики як психолого-педагогічна проблема. - C. 174-178.
| 2017 | | № 2 (145)
|
|
|
|