Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2017/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Бабич В., Полулященко Ю., Павлюк О., Дубовой О. Проблема формування соціального здоров’я студентів спеціальної медичної групи в ракурсі реформування системи освіти. - C. 6-11.
- Канішевська Л. Специфіка виховання гуманності в учнів молодшого шкільного віку у позаурочній діяльності шкіл-інтернатів. - C. 12-16.
- Білавич Г., Данилюк Т. Шкільне літературне краєзнавство як актуальна науково-педагогічна проблема сьогодення. - C. 17-22.
- Москальова Л., Солонська А. Лінгводидактичні аспекти у підготовці майбутніх вихователів дитячого навчального закладу. - C. 22-25.
- Шпак О., Булавенко С., Примаченко Н. Фінансова грамотність – запорука життєвої успішності учнів. - C. 26-31.
- Розлуцька Г., Сікора Ч., Смірнов В., Югас С. Морально-духовна складова діяльності вчителя початкових класів. - C. 32-36.
- Гаврилюк Н. Система вищої освіти США: теоретико-методологічні аспекти. - C. 36-40.
- Стецула Н., Коссак Г. Формування картознавчих компетентностей учнів на уроках географії. - C. 41-45.
- Чопик Т., Сівак В. Психолого-педагогічні аспекти формування готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців галузі "Фізична реабілітація” у процесі фахової підготовки. - C. 46-50.
- Казачінер О. Запобігання вчителем дитячої жорстокості як складова його інклюзивної компетентності (на прикладі повісті В. Железникова "Чучело”). - C. 51-55.
- Долинний Ю. Концепія підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. - C. 55-61.
- Салій В., Лоцько В. Формування та розвиток музичного сприйняття підлітками. - C. 62-66.
- Короткова Л. Концептуальні підходи до побудови моделі освітньо-виробничого кластеру. - C. 67-71.
- Ніколаєску І. Критеріально-рівневий підхід до результативності професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної педагогічної освіти. - C. 72-77.
- Осова О. Іноземні мови в системі підготовки майбутніх учителів України. - C. 78-82.
- Пайкуш М. Технології інтегративного навчання у підготовці майбутнього лікаря. - C. 83-89.
- Бучківська Г. Психолого-педагогічні аспекти художньо-трудової діяльності майбутніх учителів початкових класів. - C. 89-95.
- Розман І. Досвід розробки біографічного підходу в різних галузях знань та можливості його використання в історико-педагогічному дослідженні. - C. 96-101.
- Туренко Н. Види мовних порушень та сучасні погляди на їх корекцію. - C. 102-106.
- Федорович А. Методична робота як засіб підвищення професійної компетентності вихователів дітей дошкільного віку. - C. 107-112.
- Савшак Т. Розвиток змісту предмета "Історія” та методики її навчання в галицьких українських школах другої половини XIX – початку ХХ ст. - C. 112-116.
- Лучкевич В. Використання методу театралізації при вивченні французької мови (на основі аналізу підручника Йcho А1). - C. 117-121.
- Балагур Л. Дидактичні особливості викладання навчальної дисципліни "Прикордонна служба” майбутнім офіцерам-прикордонникам. - C. 121-125.
- Кекош О. Духовно-моральне виховання учнів початкових класів. - C. 125-131.
- Колісник-Гуменюк Ю. Формування педагогічної майстерності у системі підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін у ВНЗ. - C. 132-135.
- Онофрійчук Л. Метод проектів у процесі підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. - C. 136-139.
- Чепіга В., Чугай С., Кривохвостов В. Критерії та шляхи формування національної свідомості учнів на уроках музики. - C. 140-145.
- Вайдич Т. Особливості розвитку системи освіти на закарпатських землях міжвоєнного періоду. - C. 145-150.
- Скиба Т. Християнські мотиви у світовій літературі: стан і проблеми. - C. 151-155.
- Білавич І. Народна медицина і лікувальна магія Карпат у структурі народознавчих знань українців. - C. 155-159.
- Cаблук А. Модель професійного зростання майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи в освітньому середовищі медичного коледжу. - C. 160-165.
- Височан З. Зміст формування діалогічної компетентності майбутніх юристів у процесі вивчення курсу "Українська мова (за професійним спрямуванням)”. - C. 166-170.
- Сливка Б. Концептуальні підходи до розвитку християнської моралі дошкільників наприкінці ХХ – початку ХХІ ст.. - C. 171-176.
| 2017 | | № 11 (154)
|
|
|
|