Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2017/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ашиток Н. Підготовка педагогів до фахової комунікативної діяльності. - C. 6-10.
  4. Жигірь В. Особливості асистентської практики магістрів педагогічних спеціальностей. - C. 11-14.
  5. Taymasov Y. Reforming of the structure of readiness of future specialists of the civil protection service to the health-saving activity. - C. 15-19.
  6. Stavkova S. Some aspects of continuing professional education of social workers in Canada. - C. 19-23.
  7. Муляр Н., Костюк Л. Методика формування знань про українську державу в європейському контексті в учнів початкової школи на уроках "Я у світі”. - C. 24-27.
  8. Шаран О., Шаран В. Методичні аспекти розвитку креативності молодших школярів на уроках інформатики за допомогою електронно-освітніх ресурсів. - C. 28-34.
  9. Філь Г., Лужецька Л. Інтегроване вивчення предметів за галузями знань у початковій школі як інноваційна педагогічна технологія. - C. 35-40.
  10. Білан Т. Інтеграційна складова художньо-мистецької підготовки учителя початкової школи. - C. 41-45.
  11. Возна Ю. Проблеми професійної підготовки фахівців соціальної сфери у контексті досвіду світових освітніх систем. - C. 46-50.
  12. Дмитрів І. Богдан-Ігор Антонич і Василь Стус: дотичності християнського мислення. - C. 50-54.
  13. Дацюк С. Видатний діяч українського музичного мистецтва, диригент Юрій Оранський (до 100-річчя від дня народження). - C. 55-62.
  14. Кутняк О. Застосування хмарних технологій у процесі навчання математики у початковій школі. - C. 63-66.
  15. Салань Н. Особливості організації групової форми навчання на уроках інформатики у початковій школі. - C. 67-72.
  16. Галів М. Релігійно-філософські погляди в історико-педагогічному наративі Миколи Маккавейського (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 72-78.
  17. Даниляк Р. Знання вікових особливостей молодших школярів як основи професійних компетентностей вчителя початкових класів (до проблеми морального виховання). - C. 79-84.
  18. Кравченко-Дзондза О. Компетентнісна парадигма підготовки майбутнього вчителя початкової школи. - C. 84-89.
  19. Лукашеня З. Средства формирования механизмов непрерывного образования будущих педагогов. - C. 90-94.
  20. Осова О. Освітньо-виховні можливості інноваційних технологій у процесі навчання іноземних мов. - C. 94-99.
  21. Сас О. Формування духовної культури у майбутніх вихователів. - C. 99-103.
  22. Смеречак Л. Особливості навчання майбутніх соціальних працівників супервізорству. - C. 103-107.
  23. Товканець О. Пріоритетні напрями розвитку професійної освіти у вищій школі Болгарії. - C. 107-113.
  24. Толмачова І. Викладання навчальної дисципліни "Дидактичні основи розвивального навчання” у педагогічному ВНЗ. - C. 113-118.
  25. Хрипун Р., Німилович О. Твори великої форми композиторів української діаспори та їх рецепція в сучасній педагогічній практиці. - C. 118-123.
  26. Дружченко Т. Лінгвальні та екстралінгвальні особливості усного монологічного мовлення майбутніх правознавців. - C. 124-130.
  27. Кожбахтєєва Н., Волкова Н. Виховання національної культури студентів у класі бандури. - C. 131-138.
  28. Шубак Г. Процес навчання в малокомплектних школах – важлива прикмета системи освіти України. - C. 139-144.
  29. Петрик О. Основи забезпечення наступності й перспективності розвитку діалогічного мовлення дітей дошкільного віку та молодших школярів. - C. 145-150.
  30. Богоніс О. Структурні компоненти економічної компетентності майбутніх молодших спеціалістів готельного та ресторанного сервісу. - C. 150-155.
  31. Гурська М. Хорватське музичне мистецтво та його розвиток. - C. 156-162.
  32. Панченко В. Умови ефективної організації контролю навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 162-166.
  33. Школьна М. Особливості виховання соціальної зрілості у студентів аграрних коледжів у позааудиторній діяльності. - C. 167-171.
2017
№ 10 (153)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського