Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2016/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Шпак О., Булавенко С., Примаченко Н. Теоретичні аспекти фінансового виховання, як основи формування соціально та економічно активної особистості. - C. 6-11.
- Васюк О., Зарубенко Н. Методичні аспекти виховання громадянськості у студентської молоді. - C. 11-15.
- Ашиток Н. Антропологічний аспект підготовки педагогів до роботи з дошкільнятами. - C. 15-19.
- Зварич І. Оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США. - C. 19-25.
- Малихін О. Гносеологічне визначення сутності моделі та процесу моделювання. - C. 26-29.
- Осадчий В., Горлов П., Сердюк І. Використання web-порталу обліку і моніторингу міграції птахів в азово-чорноморському регіоні України при вивченні дисципліни "Екологічна експертиза”. - C. 30-35.
- Ромащенко І. Науково-дослідницька діяльність студентів як інноваційний вимір вищої школи. - C. 35-38.
- Павлішак О., Гутиряк О. Особливості навчання професійній іншомовній комунікації студентів педагогічних спеціальностей. - C. 39-43.
- Круглик В. Аналіз програм підготовки інженерів-програмістів у вищих навчальних закладах США. - C. 43-49.
- Ревть А. Технологія соціально-педагогічного супроводу дитини з функціональними обмеженнями у межах компетенції загальноосвітньої школи. - C. 49-53.
- Федорович А. Особливості ознайомлення дітей з кольором у системі сенсорного виховання М. Монтессорі. - C. 53-57.
- Колісник-Гуменюк Ю. Застосування сучасних інтерактивних технологій в процесі правової підготовки учнів ПТНЗ. - C. 58-61.
- Кравець Р. Методологія формування полікультурної компетентності майбутніх фахівців аграрної галузі на заняттях іноземної мови. - C. 62-67.
- Возна Ю. Зміст поняття "сім’я з дітьми з функціональними обмеженнями у контексті соціальної інтеграції дитини-інваліда у сучасне суспільство”. - C. 67-72.
- Галів М. Герменевтико-методичні технології вивчення писемних джерел в історико-педагогічному наративі Миколи Лавровського. - C. 73-78.
- Борбич Н. Критерії та показники сформованості соціальної компетентності. - C. 79-83.
- Гронь Л. Шляхи удосконалення процесу навчання вільного переказу студентів мовних факультетів ВНЗ. - C. 84-87.
- Перішко І. Загальні тенденції діагностування здібностей школярів до вивчення іноземних мов. - C. 88-92.
- Cтрукова С., Чорна В. Роль уроків трудового навчання у становленні гармонійної, культурної особистості молодшого школяра. - C. 92-94.
- Стахів Л., Кобільник Л., Волошин С. Патріотичне виховання учнів початкової школи (на прикладі проведення виховного заходу "Боже великий єдиний, нам Україну храни”). - C. 95-99.
- Німилович О. Фортепіанний альбом "У джазових тонах” Юрія Решетара (музично-виконавський аспект). - C. 99-105.
- Ковбасюк М., Теодорович С. Психологічний аспект роботи диригента-хормейстера. - C. 105-109.
- Бондаревська О. Дидактичні умови формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення іноземних мов. - C. 110-114.
- Василик Дз. Богдана Фільц і товариство "Просвіта” м. Самбора. - C. 114-118.
- Піддячий В. Аналіз методів культурологічної підготовки майбутнього педагога. - C. 118-123.
- Ярощук Н. Професійне спілкування у структурі діяльності педагога. - C. 123-126.
- Головач Н. Порівняльний аналіз сутності та змісту понять "професійно значущі якості” і "професійна компетентність”. - C. 127-131.
- Конюхов С. Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно-орієнтованого програмування. - C. 132-136.
- Петрик О. Мовленнєво-інтелектуальний розвиток особистості молодшого школяра – умова неперервної освіти упродовж життя. - C. 136-140.
- Мартиненко Л. Формування в учнів ПТНЗ кулінарного профілю знань технологій раціонального харчування. - C. 140-144.
- Вовк Л. Початкова школа у процесі статевої диференціації дітей. - C. 144-148.
- Азаров І. Прогностична діяльність як об’єкт наукових досліджень. - C. 148-152.
- Гвоздецька Ю. Використання інноваційних педагогічних технологій у процесі професійно-практичної підготовки майбутнього викладача з основ технологій харчових виробництв. - C. 153-157.
- Коблик В. Ціннісне ставлення до праці як категорія теорії і методики виховання. - C. 158-162.
| 2016 | | № 9 (140)
|
|
|
|