Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2016/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Малихін О., Василюк Т. Методологічні аспекти формування соціальної компетентності майбутніх педагогів. - C. 6-10.
  4. Ніколаєску І. Організаційно-педагогічні умови професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 11-16.
  5. Арістова Н. Аналіз сутності феномену "Особистість” в сучасній психолого-педагогічний літературі. - C. 16-21.
  6. Осадча К. Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти. - C. 22-26.
  7. Колісник-Гуменюк Ю. Роль правової підготовки у формуванні професійної культури майбутніх фахівців ПТНЗ. - C. 27-30.
  8. Борейко О. Еволюція змісту вищої історичної освіти в Україні крізь призму партійних постанов (1945 – 1991 рр.). - C. 30-33.
  9. Калічак Ю. Підготовка фахівців дошкільної освіти в контексті Болонського процесу. - C. 34-38.
  10. Ревть А. Сутність та специфіка організації соціальної роботи з дітьми із функціональними обмеженнями. - C. 38-42.
  11. Кузан Г. Інноваційні технології у формуванні мотивації до вивчення іноземної мови у студентів непрофільних вишів. - C. 42-46.
  12. Шерстюк Л. Класифікація стратегій вивчення мови у педагогічних дослідженнях. - C. 46-50.
  13. Гевко О. Розвиток творчості дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема. - C. 51-55.
  14. Ванівська О. Комунікативно-прагматичний підхід у формуванні стратегічної іншомовної компетентності. - C. 56-60.
  15. Ручкіна М. Компетентнісний підхід у підготовці магістрів з управління навчальним закладом. - C. 61-64.
  16. Жидкова Н. Проблемна правова ситуація як компонент проблемного навчання. - C. 65-72.
  17. Безлюдна В. Аналіз змісту і якості професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у 70 – 80-ті рр. ХХ століття. - C. 73-77.
  18. Корж О. Роль англомовної комунікативної компетентності в професійній взаємодії майбутніх працівників соціономічної сфери. - C. 78-81.
  19. Клим М. Розвиток ідей соціальної педагогіки у Німеччині (1895 – 1933 рр.). - C. 82-86.
  20. Розлуцька Г. Підготовка фахівців лісового господарства Закарпаття (1919 – 1939 рр.). - C. 87-90.
  21. Васюк О., Ліснічук Н. Можливості проблемного навчання у професійній підготовці фахівців соціономічних професій. - C. 90-93.
  22. Подозьорова А. Готовність викладачів до реалізації компетентнісно-орієнтовного навчання як запорука формування базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах. - C. 94-99.
  23. Mazur J. Controversy around social justice. - C. 100-106.
  24. Сніца Т. Аналіз стану сформованості полікультурної компетентності у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 107-110.
  25. Поліхроніді А. Специфіка професійної діяльності вчителя музики в умовах інклюзивної освіти. - C. 111-114.
  26. Ніконенко Т. Роль технології контекстного навчання у процесі підготовки магістрів початкової освіти. - C. 115-119.
  27. Василик Дз. Кантанта "Каменярі” Романа Паньківа. - C. 119-123.
  28. Бохонько Є. Філософські аспекти підготовки інженерів-педагогів галузі автотранспорту до моделювання. - C. 123-127.
  29. Тітаренко I. Професійна підготовка майбутніх фахівців з реклами і зв’язків з громадськістю з метою формування їх конфліктологічної компетентності. - C. 128-132.
  30. Головач Н. Управління професійною адаптацією студентів протягом усього періоду навчання у вищому навчальному закладі. - C. 133-138.
  31. Слуцький Я. Педагогічна діяльність волонтерів корпусу миру в навчальних закладах України. - C. 138-142.
  32. Вей Ц. Експертно-аналітична діяльність керівника навчального закладу: теоретичний аспект. - C. 142-145.
  33. Бикова О. Педагогічні умови розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки. - C. 146-150.
  34. Воронцова К. Формування змісту вищої юридичної освіти України у другій половині ХХ століття. - C. 150-154.
  35. Бутко О. Економічний профіль навчання в системі профільного навчання старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня. - C. 155-159.
  36. Семенова О. Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 160-164.
2016
№ 8 (139)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського