Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2016/11-12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Ковальчук В., Оршанський Л. Професійна підготовка майбутніх фахівців сфери обслуговування на засадах компетентнісного підходу. - C. 6-10.
- Яшанов С. Особливості використання систем автоматизованого проектування у графічній підготовці майбутніх учителів технологій (на прикладі САПР Компас). - C. 11-14.
- Кобрій О., Зельман В. Практичні аспекти організації педагогічного процесу в умовах підготовки вчителя у ВНЗ України. - C. 15-18.
- Шпак О., Булавенко С., Примаченко Н. Батьки – основні провідники фінансових знань для дітей. - C. 19-25.
- Malykhin O. Retrospective analyses of "self-regulated learning”. - C. 26-29.
- Стецик Ю. Предметна компетентність сучасного вчителя правознавства. - C. 29-32.
- Чепіга І., Караїмчук І. Привентивні педагогічно-психологічні засоби до недопустимості наркозалежності молодого покоління України. - C. 33-37.
- Олексин Л., Салій В. Теоретичні основи екологічної освіти у виявленні дослідницьких умінь дітей дошкільного віку шляхом експериментування. - C. 38-41.
- Ольховська А. Оцінювання перекладацьких знань, навичок й умінь, набутих студентами у процесі вивчення курсів з систем автоматизації перекладу та синхронного перекладу. - C. 42-46.
- Смакула О., Долженко І. Проблеми професійного вигорання спортивно-педагогічних працівників. - C. 46-50.
- Опалюк Т. Реалізація компетентнісно-орієнтованої парадигми організації освітнього процесу у вищому педагогічному навчальному закладі. - C. 51-56.
- Вознюк О., Поцелуйко А. Вплив позитивізму на соціально-філософські погляди Івана Франка. - C. 57-60.
- Возна Ю. Елементи форум-театру як інтерактивні форми засвоєння соціальних вмінь майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 60-64.
- Сіняговська І. Інтеграція змісту навчання гуманітарних дисциплін. - C. 64-69.
- Городиська В. Творче фантазування в малюнках старших дошкільників. - C. 70-74.
- Дмитрів І., Копач О. Поезія Ліни Костенко "Перш, ніж півень запіє…”: спроба христологічної інтерпретації. - C. 75-79.
- Полякова В. Функціональні основи управлінської діяльності муніципального менеджменту із проведення ЗНО в сучасній Україні. - C. 80-84.
- Розлуцька Г. Освітні концепти єпископської діяльності Андрія Бачинського. - C. 85-90.
- Арістова Н. Науково-теоретичний аналіз поняття "суб’єктність” в сучасній психолого-педагогічній літературі. - C. 90-94.
- Бурчак Л., Хроленко М. Формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 95-98.
- Загородня А. Методичні засади професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України. - C. 99-101.
- Щурик Б. Виконавська і педагогічна діяльність О. Благовидової – народної артистки України, професора Одеської державної консерваторії. - C. 102-107.
- Німилович О. Панорама ювілейних концертів видатної української композиторки Лесі Дичко. - C. 107-114.
- Бондар Т. Модель формування професійної готовності майбутніх учителів музики засобами аквафітнесу у процесі фізичного виховання. - C. 115-119.
- Карасєвич С. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності у загальноосвітній школі. - C. 120-126.
- Бондаревська О. Моделювання як теоретичний метод у процесі формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови. - C. 127-130.
- Штихалюк В., Калашнюк В. Інтонаційна природа основних штрихів вокальної та диригентської техніки в процесі емоційного забарвлення структури й образу хорового твору. - C. 131-133.
- Кобрій В. Практичні аспекти організації навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів України. - C. 134-137.
- Замаскіна П. Когерентність дидактичних умов допрофільної підготовки учнів основної школи. - C. 137-141.
- Семеняко Ю. Культура медіа-споживання в сім’ї: сучасний стан дослідження проблеми. - C. 142-146.
- Коцюба М. Сутність та зміст професійної компетентності студентів технічного коледжу у галузі об’єктно-орієнтованого програмування. - C. 147-151.
- Павлюх Н. Сутність та специфіка соціалізації дитини-дошкільника. - C. 152-155.
- Андрійовська З. Професійна компетентність педагога як основний аспект його педагогічної самоефективності. - C. 156-159.
- Керекеша-Попова О. Особливості управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 159-163.
- Бадецький М. Особливості професійної спрямованості фізичного виховання майбутніх учителів педагогічних вишів. - C. 164-168.
- Васьківська О. Формування комунікативної компетентності старшокласників у процесі діалогічного спілкування. - C. 168-171.
| 2016 | | № 11-12 (142-143)
|
|
|
|