Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2016/11-12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ковальчук В., Оршанський Л. Професійна підготовка майбутніх фахівців сфери обслуговування на засадах компетентнісного підходу. - C. 6-10.
  4. Яшанов С. Особливості використання систем автоматизованого проектування у графічній підготовці майбутніх учителів технологій (на прикладі САПР Компас). - C. 11-14.
  5. Кобрій О., Зельман В. Практичні аспекти організації педагогічного процесу в умовах підготовки вчителя у ВНЗ України. - C. 15-18.
  6. Шпак О., Булавенко С., Примаченко Н. Батьки – основні провідники фінансових знань для дітей. - C. 19-25.
  7. Malykhin O. Retrospective analyses of "self-regulated learning”. - C. 26-29.
  8. Стецик Ю. Предметна компетентність сучасного вчителя правознавства. - C. 29-32.
  9. Чепіга І., Караїмчук І. Привентивні педагогічно-психологічні засоби до недопустимості наркозалежності молодого покоління України. - C. 33-37.
  10. Олексин Л., Салій В. Теоретичні основи екологічної освіти у виявленні дослідницьких умінь дітей дошкільного віку шляхом експериментування. - C. 38-41.
  11. Ольховська А. Оцінювання перекладацьких знань, навичок й умінь, набутих студентами у процесі вивчення курсів з систем автоматизації перекладу та синхронного перекладу. - C. 42-46.
  12. Смакула О., Долженко І. Проблеми професійного вигорання спортивно-педагогічних працівників. - C. 46-50.
  13. Опалюк Т. Реалізація компетентнісно-орієнтованої парадигми організації освітнього процесу у вищому педагогічному навчальному закладі. - C. 51-56.
  14. Вознюк О., Поцелуйко А. Вплив позитивізму на соціально-філософські погляди Івана Франка. - C. 57-60.
  15. Возна Ю. Елементи форум-театру як інтерактивні форми засвоєння соціальних вмінь майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 60-64.
  16. Сіняговська І. Інтеграція змісту навчання гуманітарних дисциплін. - C. 64-69.
  17. Городиська В. Творче фантазування в малюнках старших дошкільників. - C. 70-74.
  18. Дмитрів І., Копач О. Поезія Ліни Костенко "Перш, ніж півень запіє…”: спроба христологічної інтерпретації. - C. 75-79.
  19. Полякова В. Функціональні основи управлінської діяльності муніципального менеджменту із проведення ЗНО в сучасній Україні. - C. 80-84.
  20. Розлуцька Г. Освітні концепти єпископської діяльності Андрія Бачинського. - C. 85-90.
  21. Арістова Н. Науково-теоретичний аналіз поняття "суб’єктність” в сучасній психолого-педагогічній літературі. - C. 90-94.
  22. Бурчак Л., Хроленко М. Формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 95-98.
  23. Загородня А. Методичні засади професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України. - C. 99-101.
  24. Щурик Б. Виконавська і педагогічна діяльність О. Благовидової – народної артистки України, професора Одеської державної консерваторії. - C. 102-107.
  25. Німилович О. Панорама ювілейних концертів видатної української композиторки Лесі Дичко. - C. 107-114.
  26. Бондар Т. Модель формування професійної готовності майбутніх учителів музики засобами аквафітнесу у процесі фізичного виховання. - C. 115-119.
  27. Карасєвич С. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності у загальноосвітній школі. - C. 120-126.
  28. Бондаревська О. Моделювання як теоретичний метод у процесі формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови. - C. 127-130.
  29. Штихалюк В., Калашнюк В. Інтонаційна природа основних штрихів вокальної та диригентської техніки в процесі емоційного забарвлення структури й образу хорового твору. - C. 131-133.
  30. Кобрій В. Практичні аспекти організації навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів України. - C. 134-137.
  31. Замаскіна П. Когерентність дидактичних умов допрофільної підготовки учнів основної школи. - C. 137-141.
  32. Семеняко Ю. Культура медіа-споживання в сім’ї: сучасний стан дослідження проблеми. - C. 142-146.
  33. Коцюба М. Сутність та зміст професійної компетентності студентів технічного коледжу у галузі об’єктно-орієнтованого програмування. - C. 147-151.
  34. Павлюх Н. Сутність та специфіка соціалізації дитини-дошкільника. - C. 152-155.
  35. Андрійовська З. Професійна компетентність педагога як основний аспект його педагогічної самоефективності. - C. 156-159.
  36. Керекеша-Попова О. Особливості управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 159-163.
  37. Бадецький М. Особливості професійної спрямованості фізичного виховання майбутніх учителів педагогічних вишів. - C. 164-168.
  38. Васьківська О. Формування комунікативної компетентності старшокласників у процесі діалогічного спілкування. - C. 168-171.
2016
№ 11-12 (142-143)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського