Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Скотна Н. Самоідентичність: проблема суб’єктності та індивідуальності. - C. 7-13.
  4. Шпак О., Савенко О. Теоретичні основи економічної підготовки учнів. - C. 14-20.
  5. Філоненко Л., Німилович О. Науковий доробок Стефанії Павлишин в соціокультурному просторі України. - C. 21-24.
  6. Столяренко О., Столяренко О. Вивчення гуманістичних пріоритетів ціннісних орієнтацій молоді. - C. 25-29.
  7. Салій В., Душний А. Робота над музичним образом в контексті початкового навчання гри на баяні-акордеоні: методичний аспект. - C. 30-35.
  8. Ороновська Л., Палій Н. Творчий пошук у формуванні музично-педагогічних суджень і переконань в професійній підготовці вчителя музичного мистецтва. - C. 36-39.
  9. Ціхоцька О., Лозинська Л. Особливості формування ціннісних орієнтацій студентської молоді в сучасних умовах. - C. 39-43.
  10. Полюга В. Атрактори синергійності музичної освіти. - C. 44-47.
  11. Матвісів Я. Графічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання і технологій у сучасній системі вищої педагогічної освіти. - C. 48-53.
  12. Лалак Н. Формування світогляду молодших школярів на уроках "Я у світі”. - C. 53-56.
  13. Колісник-Гуменюк Ю. Упровадження та результати використання інтерактивних технологій у підготовку фахівців народних художніх промислів у ПТНЗ. - C. 57-62.
  14. Каленський А. Суть та дефініція поняття "професійно-педагогічна етика”. - C. 63-66.
  15. Гавран І. Теоретичні аспекти організації творчої взаємодії студентів інститутів мистецтв. - C. 67-70.
  16. Кузан Г. Роль інтерактивних технологій в реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців юридичної сфери. - C. 71-76.
  17. Молнар Т. Діяльнісний підхід до організації навчального процесу в початковій школі. - C. 76-79.
  18. Мозолев О. Критерії розвитку освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі. - C. 80-85.
  19. Коба О. Психолого-педагогічне виховання особового складу Національної гвардії України, які виконують службові завдання. - C. 86-91.
  20. Фенчак Л. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх педагогів. - C. 92-96.
  21. Матійчин І. Використання збірників церковних пісень як посібників для музичного виховання школярів (кінець ХІХ – перша половини ХХ ст.). - C. 97-102.
  22. Волошко Л. Особистісно-професійний імідж майбутніх фахівців соціономічної сфери як наукова категорія професійної педагогіки. - C. 103-107.
  23. Барбашова І. Проектування експериментального впровадження дидактичної системи сенсорного розвитку молодших школярів. - C. 108-113.
  24. Медвідь Т. Модернізація загальної музичної освіти в Україні на початку ХХІ століття. - C. 113-117.
  25. Валюк В. Організація проектно-дослідної роботи студентів при вивченні курсу "Біохімія”. - C. 118-122.
  26. Лавренова М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення фонетичного розбору на уроках української мови в умовах діалектного середовища. - C. 123-126.
  27. Добуш Ю., Турянський П. Вокально-хорова творчість галицьких композиторів для дітей кінця ХІХ – поч. ХХ ст.: педагогічний аспект. - C. 127-132.
  28. Щурик Б. Оксана Петрусенко в житті й на сцені. - C. 132-137.
  29. Шийка О. Категорія якості вищої освіти: теоретико–методологічний аспект. - C. 138-142.
  30. Стонога А. Формування індивідуального педагогічного іміджу майбутнього інженера-педагога. - C. 142-145.
  31. Моцар М. Специфіка моделей дистанційного навчання іноземної мови майбутніх перекладачів. - C. 145-151.
  32. Маляров О. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 152-155.
  33. Петрух Р. Основні детермінанти формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів-аграрників. - C. 156-161.
  34. Антоник Н. Інноваційна методика розвитку творчих здібностей школярів на основі пісенного фольклору. - C. 162-166.
2016
№ 1 (132)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського