Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2015/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Петришин Л. Технологія web-quest у формуванні креативності майбутніх соціальних педагогів (МСП): методичний аспект. - C. 6-9.
  4. Ашиток Л. Комунікативна компетентність педагога: структура, етапи формування. - C. 10-13.
  5. Романова Г., Варецька О., Примаченко Н. Навчальні технології у контексті дидактичного проектування. - C. 14-19.
  6. Штефан Л. Критеріальна база визначення сформованості інноваційної культури фахівців. - C. 20-24.
  7. Івахова К. Початкова музична освіта на Хмельниччині: структура, стан, тенденції. - C. 25-30.
  8. Калаур С. Формування риторичної культури майбутніх магістрів як педагогічна проблема. - C. 31-35.
  9. Кендзьор П. Проблема сприйняття Іншого у полікультурному вихованні молодших школярів. - C. 36-41.
  10. Копельчак М. Організаційно-економічні механізми взаємодії системи професійно-технічної освіти і ринку праці. - C. 41-44.
  11. Миськів І. Шкільне лідерство як основа реформування сучасної британської загальноосвітньої школи. - C. 45-49.
  12. Решетняк О. Біблійна символема як лінгвокультурологічна одиниця. - C. 49-54.
  13. Ярушак М. Використання етнопедагогічних традицій і здобутків у родинному вихованні дівчаток в умовах ДНЗ. - C. 54-58.
  14. Камінський Б. Особливості формування інноваційно-педагогічного середовища навчального закладу. - C. 59-62.
  15. Пучков І. Виховання пізнавальних інтересів молодших школярів засобами нових інформаційних технологій. - C. 63-67.
  16. Патієвич О. Жанрово-структурні та лінгвостилістичні характеристики текстів наукового стилю у практиці навчання студентів магістратури наукового писемного мовлення. - C. 67-72.
  17. Хлонь Н. Формування професійної спрямованості майбутніх учителів у процесі вивчення курсу "Основи природознавства: землезнавство”. - C. 72-76.
  18. Мельничук Т. Дослідження творчих здібностей студентів та їх розвиток у процесі культурно-просвітницької діяльності. - C. 77-82.
  19. Марлова А. Передумови навчання успішного читання іншомовних фахових текстів у вищих навчальних закладах. - C. 82-85.
  20. Сарієнко В. Предмет пізнавальної діяльності школярів у структурі процедурно-операційного способу розвитку творчого пізнання. - C. 86-90.
  21. Погоріла Н. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності студентів-агротехніків в аграрних коледжах. - C. 91-95.
  22. Пагута М. Розвиток фахового шкільництва на Закарпатті у міжвоєнний період. - C. 96-100.
  23. Барановська В. Використання мультимедійних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 100-103.
  24. Проценко О., Паничева Н. Акмеологічне середовище закладу освіти: особливості формування. - C. 104-107.
  25. Криницька Л. Організаційно-економічні умови функціонування професійного навчального закладу при децентралізації управління. - C. 107-111.
  26. Маслюк К. Стан сформованості культури особистісного самовизначення студентів педагогічних університетів. - C. 111-116.
  27. Бахов І. Педагогічні концепції в системах полікультурної освіти США і Канади. - C. 116-121.
  28. Гончарова О. Розвиток креативних здібностей у студентів – майбутніх фахівців швейного профілю. - C. 121-124.
  29. Рибак Т. З історії західної діаспори: вивчення української мови і літератури в суботніх школах українознавства. - C. 125-131.
  30. Кубська Л. Вплив соціально-економічних чинників на маркетингове управління ПТНЗ. - C. 132-135.
  31. Кліш І. Марія Сокіл: творчий портрет у реаліях часу. - C. 136-141.
  32. Зелінський С. Дидактичні принципи особистісно орієнтованого навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 141-144.
  33. Гарник І. Організаційні засади дошкільного виховання у Великій Британії. - C. 144-148.
  34. Асанова А. Актуальні підходи до формування лінгводидактичної компетентності майбутніх учителів української мови у кримськотатарській школі. - C. 149-153.
  35. Коваль І. Правова активність студентів педагогічного коледжу. - C. 153-157.
  36. Марчук М. Освітня складова в діяльності опікунсько-виховних установ на Буковині (к. ХІХ – 30-ті рр. ХХ ст. ). - C. 158-163.
  37. Міжнародний день дітей. - C. 164.
2015
№ 6 (125)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського