Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2015/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вітаємо

  4. Примаченко Н. М. Вітаємо з 80-річчям. Доктора економічних наук, заслуженого професора, завідувача кафедри економіки підприємства Львівського національного університету академіка АН вищої школи України, професора економічних наук Республіки Польща Михасюка Івана Романовича. - C. 6.
  5. Скотна Н. Самовизначення особистості в цивілізаційному вимірі. - C. 7-13.
  6. Щука Г., Кашинська О. Забезпечення принципу наступності у змісті середньої та вищої професійної освіти в готельному господарстві (досвід Російської Федерації). - C. 14-19.
  7. Крамаренко А. Ідеї освіти для сталого розвитку як основні орієнтири процесу формування еколого орієнтованого фахівця початкової освіти. - C. 19-23.
  8. Кишакевич Ю. Про вплив сім’ї, школи та суспільства на формування патріотизму молоді. - C. 23-28.
  9. Кишакевич С. Проблеми та перспективи використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках музичного мистецтва в школі. - C. 29-32.
  10. Данієлян А., Вовк Ю. Сутнісні характеристики ціннісного ставлення майбутніх учителів початкової школи до професії. - C. 33-36.
  11. Бабенко Т. Професійно-орієнтоване навчання іноземних мов як передумова готовності студента до наукової діяльності. - C. 37-40.
  12. Слово пастиря

  13. Кекош О. Дорогим матирям. - C. 41.
  14. Благун Н. Проблема соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом: теоретичний аспект. - C. 42-45.
  15. Горпініч Т. Використання методу навчальних станцій для реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови у вищій школі. - C. 46-50.
  16. Проценко О., Юрочко С. Інноваційна компетентність педагога: зміст і структура. - C. 51-55.
  17. Савчук Л., Бартків О. Початкова школа як середовище формування життєвої компетентнеості молодших школярів. - C. 56-59.
  18. Семенов О., Дужич С. Формування громадянської спрямованості старшого дошкільника у процесі творчої діяльності. - C. 60-64.
  19. Семенова Н., Дужич Н. Аналіз підходів до побудови педагогічної технології формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї. - C. 65-69.
  20. Степанюк К. Моніторинг ефективності моделі формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. - C. 70-74.
  21. Романовська О. Особливості організації процесу професійної підготовки студентів інженерно-педагогічних ВНЗ щодо проблеми формування їхньої конкурентноздатності. - C. 75-79.
  22. Грабовенська С. Впровадження туристичних кластерів як рушійної сили підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг. - C. 80-87.
  23. Жидкова Н. Міжпредметні та внутрішньокурсові зв’язки як засоби формування міжпредметної компетентності на уроках правознавства в учнів 10 класів. - C. 88-94.
  24. Нищак І. Базова інженерно-графічна підготовка вчителя технологій (на прикладі нарисної геометрії, креслення, комп’ютерної графіки). - C. 95-98.
  25. Ворник М. Методична роль гри у підготовці студентів-філологів у процесі вивчення курсу "Практика усного та писемного мовлення першої іноземної мови (англійської)”. - C. 99-102.
  26. Пермінова А. Методи навчання що використовувались в процесі підготовки інженерів-педагогів швейного профілю в вищих навчальних закладах у другій половині ХХ століття. - C. 103-107.
  27. Савчук Л., Акуленко К. Організаційно-педагогічні умови підготовки фахівців у фінансово-економічному коледжі до професійної діяльності. - C. 108-112.
  28. Лемко Г., Яремчук А. Структура комунікативної культури особистості школяра. - C. 113-117.
  29. Бялик О. Суспільно-історичні передумови статевого виховання учнівської молоді. - C. 117-123.
  30. Ригель О. Особливості професійного вибору сучасних старшокласників. - C. 124-128.
  31. Чернєга О. Комунікативна компетентність майбутнього фахівця. - C. 129-133.
  32. Кизима І. Концептуальні підходи щодо вивчення гендерних компетентностей вчителів. - C. 133-138.
  33. Петриця Л. Семантичні особливості англійських фразеологічних одиниць з національно-культурним компонентом. - C. 138-142.
  34. Малая Ю. Професійна компетентність керівників освітніх навчальних закладів як складова інноваційної стратегії управлінської діяльності в умовах інтенсивного розвитку суспільства. - C. 143-146.
  35. Лецюк І. Моделювання процесу формування готовності майбутніх учителів початкової школи до проектування інформаційно-комунікаційного середовища. - C. 146-151.
  36. Воронцова К. Загальна характеристика вищої юридичної освіти Великої Британії. - C. 151-156.
  37. Кацьма В. Логістичне управління ланцюгами постачання підприємства. - C. 156-160.
  38. Уруський А. Сутність індивідуалізації та диференціації навчання у профільному навчанні старшокласників загальноосвітньої школи. - C. 161-166.
  39. Розман І. Методична робота з учителями громадських організацій у Закарпатті (1919 – 1938 рр.). - C. 167-171.
  40. Сидоряк З. Фізичне виховання у загальноосвітніх школах України (1920 – 1930-ті рр.): зміст і форми. - C. 172-177.
2015
№ 5 (124)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського