Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2015/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
Вітаємо
- Примаченко Н. М. Вітаємо з 80-річчям. Доктора економічних наук, заслуженого професора, завідувача кафедри економіки підприємства Львівського національного університету академіка АН вищої школи України, професора економічних наук Республіки Польща Михасюка Івана Романовича. - C. 6.
- Скотна Н. Самовизначення особистості в цивілізаційному вимірі. - C. 7-13.
- Щука Г., Кашинська О. Забезпечення принципу наступності у змісті середньої та вищої професійної освіти в готельному господарстві (досвід Російської Федерації). - C. 14-19.
- Крамаренко А. Ідеї освіти для сталого розвитку як основні орієнтири процесу формування еколого орієнтованого фахівця початкової освіти. - C. 19-23.
- Кишакевич Ю. Про вплив сім’ї, школи та суспільства на формування патріотизму молоді. - C. 23-28.
- Кишакевич С. Проблеми та перспективи використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках музичного мистецтва в школі. - C. 29-32.
- Данієлян А., Вовк Ю. Сутнісні характеристики ціннісного ставлення майбутніх учителів початкової школи до професії. - C. 33-36.
- Бабенко Т. Професійно-орієнтоване навчання іноземних мов як передумова готовності студента до наукової діяльності. - C. 37-40.
Слово пастиря
- Кекош О. Дорогим матирям. - C. 41.
- Благун Н. Проблема соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом: теоретичний аспект. - C. 42-45.
- Горпініч Т. Використання методу навчальних станцій для реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови у вищій школі. - C. 46-50.
- Проценко О., Юрочко С. Інноваційна компетентність педагога: зміст і структура. - C. 51-55.
- Савчук Л., Бартків О. Початкова школа як середовище формування життєвої компетентнеості молодших школярів. - C. 56-59.
- Семенов О., Дужич С. Формування громадянської спрямованості старшого дошкільника у процесі творчої діяльності. - C. 60-64.
- Семенова Н., Дужич Н. Аналіз підходів до побудови педагогічної технології формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї. - C. 65-69.
- Степанюк К. Моніторинг ефективності моделі формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. - C. 70-74.
- Романовська О. Особливості організації процесу професійної підготовки студентів інженерно-педагогічних ВНЗ щодо проблеми формування їхньої конкурентноздатності. - C. 75-79.
- Грабовенська С. Впровадження туристичних кластерів як рушійної сили підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг. - C. 80-87.
- Жидкова Н. Міжпредметні та внутрішньокурсові зв’язки як засоби формування міжпредметної компетентності на уроках правознавства в учнів 10 класів. - C. 88-94.
- Нищак І. Базова інженерно-графічна підготовка вчителя технологій (на прикладі нарисної геометрії, креслення, комп’ютерної графіки). - C. 95-98.
- Ворник М. Методична роль гри у підготовці студентів-філологів у процесі вивчення курсу "Практика усного та писемного мовлення першої іноземної мови (англійської)”. - C. 99-102.
- Пермінова А. Методи навчання що використовувались в процесі підготовки інженерів-педагогів швейного профілю в вищих навчальних закладах у другій половині ХХ століття. - C. 103-107.
- Савчук Л., Акуленко К. Організаційно-педагогічні умови підготовки фахівців у фінансово-економічному коледжі до професійної діяльності. - C. 108-112.
- Лемко Г., Яремчук А. Структура комунікативної культури особистості школяра. - C. 113-117.
- Бялик О. Суспільно-історичні передумови статевого виховання учнівської молоді. - C. 117-123.
- Ригель О. Особливості професійного вибору сучасних старшокласників. - C. 124-128.
- Чернєга О. Комунікативна компетентність майбутнього фахівця. - C. 129-133.
- Кизима І. Концептуальні підходи щодо вивчення гендерних компетентностей вчителів. - C. 133-138.
- Петриця Л. Семантичні особливості англійських фразеологічних одиниць з національно-культурним компонентом. - C. 138-142.
- Малая Ю. Професійна компетентність керівників освітніх навчальних закладів як складова інноваційної стратегії управлінської діяльності в умовах інтенсивного розвитку суспільства. - C. 143-146.
- Лецюк І. Моделювання процесу формування готовності майбутніх учителів початкової школи до проектування інформаційно-комунікаційного середовища. - C. 146-151.
- Воронцова К. Загальна характеристика вищої юридичної освіти Великої Британії. - C. 151-156.
- Кацьма В. Логістичне управління ланцюгами постачання підприємства. - C. 156-160.
- Уруський А. Сутність індивідуалізації та диференціації навчання у профільному навчанні старшокласників загальноосвітньої школи. - C. 161-166.
- Розман І. Методична робота з учителями громадських організацій у Закарпатті (1919 – 1938 рр.). - C. 167-171.
- Сидоряк З. Фізичне виховання у загальноосвітніх школах України (1920 – 1930-ті рр.): зміст і форми. - C. 172-177.
| 2015 | | № 5 (124)
|
|
|
|