Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2015/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Скотна Н. Філософська проблема особистості в цивілізаційному вимірі. - C. 6-14.
  4. Шпак О., Романова Г., Примаченко Н. Дидактичні засади проектування навчальних технологій. - C. 15-21.
  5. Ажиппо О. Функціонування індивідуалізованої системи навчання шляхом організації самостійної роботи студентів. - C. 21-27.
  6. Дегтяренко Т. Нова освітня парадигма та роль спеціальних шкіл у професійній підготовці підлітків з вадами психофізичного розвитку. - C. 27-32.
  7. Кожушко С. Професійна діяльність фахівців у галузі комерції та особливості їх взаємодії (педагогічний аспект). - C. 32-37.
  8. Набока О. Технології діагностики, контролю й оцінювання навчально-професійних досягнень майбутніх менеджерів освіти. - C. 37-42.
  9. Сапожников С. Система вищої педагогічної освіти Румунської Республіки як країни-члена ОЧЕС у світлі євроінтеграційних процесів. - C. 42-46.
  10. Невмержицька О. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх вчителів іноземної мови у системі комп’ютерно-орієнтованої методики навчання. - C. 46-51.
  11. Панасенко Е., Цапенко О. Генеза феномену педагогічної культури: ретроспективний аналіз. - C. 51-55.
  12. Осіпцов А. Значимість психолого-педагогічної діагностики вихованості загальнолюдських цінностей у студентів класичного університету. - C. 55-59.
  13. Гукалюк А. Оптимізація логістичних ланцюгів в умовах глобалізації. - C. 59-64.
  14. Никитюк Л. Реалізація майбутнім учителем ідеї природовідповідності в освітньому процесі сучасної школи. - C. 64-68.
  15. Гайдук С. Організація експліцитного навчання та імпліцитного оволодіння іноземною мовою. - C. 68-72.
  16. Хроленко М. Застосування методу проектів у процесі вивчення курсу "Основи демографії”. - C. 72-77.
  17. Немченко С. Ретроспективний аналіз третього періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (функціонально-адміністративний (1960 – 1990 рр.). - C. 77-84.
  18. Мегем О. Закономірності циклічної динаміки генезису шкільної біологічної освіти в Україні. - C. 84-89.
  19. Дакаленко О., Скрипченко І. Використання навчаючого тестування у підготовці майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту за тематикою "Туризм” з дисципліни "Іноземна мова”. - C. 89-95.
  20. Туренко Н. Проблема впровадження психотерапевтичних методів та прийомів в роботу логопеда. - C. 95-98.
  21. Каленський А. Перевірка ефективності системи розвитку професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. - C. 98-102.
  22. Марлова А. Особливості навчання читання іншомовних текстів професійного спрямування. - C. 102-106.
  23. Савчук Л., Бартків О. Життєва компетентність молодших школярів: сутнісно структурний аналіз. - C. 106-110.
  24. Мельник О. Методика діагностики хімічної небезпеки в професійній діяльності організаторів цивільного захисту в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 110-116.
  25. Ковальчук Ю. Формування готовності старшокласників до фермерської діяльності у навчально-виховному процесі сільської школи. - C. 116-121.
  26. Сліпченко Л. Модель навчання з формування професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні майбутніх фахівців з міжнародної економіки. - C. 121-127.
  27. Алендарь Н. До проблеми управління загальноосвітнім навчальним закладом у сучасних умовах. - C. 127-130.
  28. Гончарук О. Формування самосвідомості учнів початкової школи: теоретичний аналіз. - C. 130-134.
  29. Білан Н. Застосування інноваційних технологій у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх аграрників. - C. 134-139.
  30. Маляров О. Значення навчальної дисципліни "Чинники успішного працевлаштування за фахом” в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 139-143.
  31. Чернявська А., Демків Ю. Просодичні особливості публіцистичного (ораторського) інтонаційного стилю англійської мови. - C. 143-147.
  32. Журавльова Н., Каленик І. Проблема стилістичного виховання музичного слуху студентів факультетів мистецтв на основі вивчення творчості Й.С. Баха. - C. 147-152.
  33. Гелета О., Гнатюк В. Формування інтерпретаційної майстерності майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки. - C. 152-157.
  34. Білик В. Педагогічні умови формування проектувальної компетентності у майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю. - C. 157-162.
  35. Наумук І. Розвиток медіаосвіти в Україні: сучасний стан та вимога сьогодення. - C. 162-166.
  36. Резанцева А. Становище дитячих будинків на Львівщині (1940 – 1945 рр.). - C. 166-170.
  37. Пилипів О. Рецепція становлення та розвитку початкових (державних і приватних) шкіл в Україні в діахронологічному ракурсі. - C. 170-174.
2015
№ 3 (122)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського