Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. З Новим роком та Різдвом Христовим. - C. 6.
  4. Скотна Н., Вовк Л. Сім’я як первинний осередок гендерної соціалізації. - C. 7-10.
  5. Мадзігон В. Туризм як сфера послуг в маркетинговій діяльності. - C. 11-16.
  6. Шпак О., Романова Г., Примаченко Н. Викладач як суб’єкт педагогічної діяльності. - C. 17-22.
  7. Зданевич Л. Професійна підготовка майбутнього вихователя до роботи з дезадаптованими дітьми як педагогічна проблема. - C. 23-28.
  8. Білецька І. Двостороння програма як одна з моделей білінгвального навчання у США. - C. 28-32.
  9. Гасюк І. Оцінка якості діяльності фізкультурно-спортивних шкіл. - C. 33-38.
  10. Яковлєва В. Соціально-практична діяльність як засіб формування життєвої компетентності випускників інтернатних закладів. - C. 39-44.
  11. Krynski A. Wychowanie chrzescijanskie w srodowski szkolnym diecezji Bertoua w Kamerunie. Sytuacja mіodzieїy. - C. 44-49.
  12. Кириченко І. Стан сформованості творчих умінь майбутніх педагогів-художників з основ образотворчої грамоти. - C. 50-54.
  13. Щурик Б. Д. Гнатюк – гордість української музичної культури (до 90-річчя від дня народження). - C. 54-58.
  14. Барановська В. Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання в процесі інформатичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 59-63.
  15. Немченко С. Сутність механізму процесу рефлексії та його структура. - C. 63-66.
  16. Бахмат Н. Вдосконалення педагогічної підготовки педагога в умовах інформатизації освіти. - C. 67-73.
  17. Ромащенко І. Значення самостійної роботи у процесі формування науково-дослідницьких умінь студентів гуманітарних факультетів. - C. 73-77.
  18. Білавич Г. Господарсько-економічна праця товариства "Сільський господар” на північно-західних українських землях (1930 – початок 1940-х рр.). - C. 77-81.
  19. Котловий С. Діяльність соціального педагога з медіаторами як посередниками у розв’язанні конфліктів. - C. 82-86.
  20. Волошко Л. Система організації самостійної роботи студентів у віртуальному освітньому середовищі. - C. 86-90.
  21. Дідух І. Виховний потенціал пластового мандрівництва і таборування. - C. 90-94.
  22. Бурчак Л., Бурчак С. Методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів до розвитку пізнавальних інтересів учнів. - C. 95-100.
  23. Дакаленко О., Скрипченко І. Використання понятійно-термінологічних дефініцій (англо-німецьких) в сфері дитячо-юнацького туризму в підготовці фахівців з фізичного виховання і спорту. - C. 101-107.
  24. Федчишин Н. Особливості підготовки вчителя за посередництвом гербартіанства (друга половина ХІХ ст.): досвід Болгарії. - C. 107-112.
  25. Пантюк Т. Соціалізація в сім’ї як суспільна детермінанта підготовки дитини до школи. - C. 113-116.
  26. Околович О. Професійно-комунікативна компетенція у підготовці вчителя іноземної мови. - C. 117-121.
  27. Науменко С. Український досвід оцінювання компетентностей учнів. - C. 122-128.
  28. Грибок Н. Розробка та обгрунтування складової "фізичне здоров’я” факультативного курсу з фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи. - C. 128-132.
  29. Білавич І. Передумови створення громадського медичного просвітництва та лікарської опіки в Галичині на початку ХХ ст. - C. 133-136.
  30. Брежнєва С. Визначення змісту основних принципів гуманізації навчально-виховного процесу молодших школярів на уроках музичного мистецтва. - C. 137-141.
  31. Олексюк М. Сутність художньо-аналітичного мислення та його роль для діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 141-144.
  32. Чопик Ю. Ідеї зарубіжної реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століть у розвитку вітчизняної педагогічної думки: інтерпретації сучасних учених. - C. 144-149.
  33. Кльось С., Ковцуняк М. Інтонаційні аспекти англійської поетичної перекладної літератури для дітей. - C. 149-152.
  34. Гелетій М. Інноваційні форми та методика навчання при підготовці водіїв до експлуатації транспорту. - C. 153-156.
  35. Петречко М. Використання навчального методу Хелен Паркхерст у навчальних закладах США (перша пол. ХХ століття). - C. 157-161.
  36. Моцар М. Особливості застосування медіа-освітніх технологій у формуванні полікультурної компетентності перекладачів. - C. 162-166.
2015
№ 1 (120)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського