Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2014/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Михасюк І. Глобалізована Європа й світ в неоголошеній українсько-російській війні. - C. 6-9.
  4. Вачевський М. Реформа освіти у США та оцінювання компетентностей викладачів навчальних закладів. - C. 9-14.
  5. Ковальчук В. Інформатизація освіти як основа модернізації фахової підготовки сучасного вчителя. - C. 14-18.
  6. Лазурчак І. Особливості підготовки магістрів в галузях педагогічної освіти, природничих та фізико-математичних наук. - C. 18-22.
  7. Мадзігон В. Педагогічні умови реалізації змісту технологічного профілю з основ маркетингу. - C. 22-27.
  8. Кутняк І. Інноваційні технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 27-31.
  9. Дротенко В. Гносеологічний простір поняття "модернізація”. - C. 31-36.
  10. Осьмак Т. Полікультурне виховання майбутніх педагогів. - C. 36-39.
  11. Білецька Л., Білецький Р. Особливості використання інноваційних технологій під час вивчення математики у початковій школі. - C. 39-44.
  12. Хом’як А. Педагогічна технологія як інтегративна модель навчально-виховного процесу. - C. 44-50.
  13. Шехавцова С. Суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія як механізм формування суб’єктивності студента до професійно-педагогічної діяльності. - C. 50-54.
  14. Зимульдінова А., Філь Г. Організація самостійної роботи молодших школярів. - C. 54-60.
  15. Шаран О., Шаран В. Використання завдань краєзнавчого характеру як засобу формування математичної компетентності учнів. - C. 60-64.
  16. Рускуліс Л. Урахування специфічних принципів навчання в теоретико-методичній підготовці майбутнього вчителя української мови. - C. 64-69.
  17. Кучик О., Цебенко О. Діяльність роду Гербуртів у контексті ухвал Берестейської унії на теренах Галичини XVI – XVII століття. - C. 69-74.
  18. Галацин К. Інноваційні методи у процесі викладання англійської мови у вищих технічних навчальних закладах. - C. 74-78.
  19. Янковська І. Методика формування художнього образу в процесі образотворчої діяльності учнів початкових класів. - C. 78-83.
  20. Чупахін С. Проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-зв’язківців. - C. 83-88.
  21. Савченко І., Тропіна І. Десимінація досвіду стандартизації в системі професійно-технічної освіти. - C. 88-95.
  22. Шагала Л. Становлення ліцею в Ліґниці: контекст розвитку українського шкільництва в Польщі. - C. 95-100.
  23. Лукашенко Т. Проблеми проектування індустріальних парків на Львівщині. - C. 100-104.
  24. Головецька Н. Образи історичних осіб в українському політичному анекдоті ХХ століття. - C. 104-110.
  25. Даниляк Р. Використання традицій народної педагогіки у вихованні школярів в умовах модернізації освіти. - C. 110-113.
  26. Стеблюк С. Педагогічні умови економічної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сфери кооперації та реалізація їх в умовах коледжу. - C. 113-117.
  27. Руденька Т. Технологія формування професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей засобами арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі. - C. 117-123.
  28. Охріменко Л. Використання технології розвивального навчання на уроках української мови в початкових класах. - C. 123-129.
  29. Жуковські В. Педагогічна модель формування професійних компетентностей майбутніх маркетологів сфери послуг в галузі торгівлі. - C. 129-136.
  30. Гжещук В. Теоретичні і практичні принципи сучасних реформ в галузі освіти у Польщі та європейської шкільної освіти. - C. 136-141.
  31. Гуріч З. Особливості підготовки вчителів образотворчого мистецтва у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. . - C. 141-145.
  32. Дудник О. Читанки для першокласників як засіб формування відповідальності. - C. 145-150.
  33. Гончарова Л. Розвиток творчої активності людей похилого віку. - C. 150-155.
  34. Сорочан Н. Дослідження проблематики сучасних ринкових вимог до молодих фахівців з маркетингу. - C. 155-160.
  35. Антонюк Н. Дослідно-експериментальна робота з формування діалогічних умінь у майбутніх учителів початкової школи. - C. 160-164.
  36. Салань Н. Підготовка майбутнього вчителя фізико-математичних дисциплін до організації гурткової роботи у закладах освіти. - C. 164-168.
2014
№ 9 (116)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського