Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2014/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шпак О., Вишківська В., Примаченко Н. Використання особистісно орієнтованих технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів. - C. 6-11.
  4. Осадчий В., Наумук О. Організація лабораторних занять з дисципліни "Адміністрування комп’ютерних мереж”. - C. 11-16.
  5. Вачевський М. Християнська педагогіка у вихованні учнівської молоді. - C. 16-20.
  6. Гук О. Громадсько-просвітницька діяльність Г. Г. Ващенка. - C. 20-25.
  7. Ромащенко І. Модель процесу формування конкурентоздатності студентів за допомогою наково-дослідної діяльності. - C. 25-29.
  8. Хоменко С. Підвищення якості підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей економічного профілю засобами інформаційних технологій. - C. 29-33.
  9. Бобечко О. Творча постать бандуристки Олесі Левадної в контексті трансформації виконавської та педагогічної традиції в кобзарському мистецтві. - C. 33-40.
  10. Вишнівський Р. Іван Франко про роль інтелігенції у вихованні української молоді. - C. 40-45.
  11. Бахмат Н. Використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі вищої школи. - C. 45-49.
  12. Кривильова О. Особливості психолого-педагогічної діяльності викладачів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 49-53.
  13. Попова Т., Яковенко Ю. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки кваліфікованих робітників в професійно-технічних навчальних закладах на уроках виробничого навчання з професії "Кравець”. - C. 53-58.
  14. Голік О. Управління інноваційною діяльністю в умовах загальноосвітнього навчального закладу. - C. 58-62.
  15. Логвиненко О. Здоровий спосіб життя як наукове інтегроване поняття. - C. 62-65.
  16. Кожушко С. Стратегії колаборативного навчання у вищому навчальному закладі. - C. 65-71.
  17. Павлішак О., Гутиряк О. Комунікативна компетенція у підготовці вчителя іноземної мови. - C. 71-75.
  18. Кобрій О. Принципи оновлення змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України. - C. 75-79.
  19. Щокіна Т. Аудіювання як один із видів мовленнєвої діяльності на заняттях з іноземної мови. - C. 79-83.
  20. Кліш І. Співачка з "напрочуд гарним голосом” (До 140-річчя від дня народження Філомени Лопатинської). - C. 83-88.
  21. Проць Р. Хортинг як чинник військово-патріотичного виховання учнівської молоді в процесі допризовної підготовки. - C. 88-93.
  22. Сипа Л. Філософський роман епохи Просвітництва у контексті філософської прози XVIII століття. - C. 93-97.
  23. Сенюта О. Лінгвостилістичні засоби процесів вторинної композиційно зумовленої номінації. - C. 97-100.
  24. Дубравська З. Наративна мотивація автобіографічного роману Мартіна Еміса "Досвід”. - C. 100-104.
  25. Білан Н. Організація самостійної роботи студентів аграрних ВНЗ при вивченні іноземної мови. - C. 104-109.
  26. Демків Ю., Чернявська А. Особливості використання інтонації у різних функціональних стилях англійської мови. - C. 109-113.
  27. Гаськевич Р. Вигуки в англійській та українській мовах. - C. 113-118.
  28. Єгоров Р. Розвиток педагогічних ідей у Львівсько-Варшавській філософській школі: постановка проблеми. - C. 128-125.
  29. Сулій Н. Українська церковно-пісенна спадщина XIX – поч. XX ст. в навчально-виховному процесі ВНЗ України: доцільність та перспективи з проекцією на практикування християнського життя студентством. - C. 123-128.
  30. Гжещук В. Міжнародний менеджмент в національному стилі спілкування країн світу. - C. 128-134.
  31. Жуковські В. Професійна підготовка майбутніх маркетологів в роздрібній торгівлі сфери послуг. - C. 134-139.
  32. Шпак Н. Вивчення та практичне втілення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського на уроках природознавства у початковій школі. - C. 139-142.
  33. Сагула Т. Формування професійної комптентності майбутніх економістів-кібернетиків. - C. 143-146.
  34. Савка І. Значення шкільної економічної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх підприємців. - C. 146-150.
  35. Мисько В. Соціально-педагогічні ідеї Януша Корчака. - C. 150-156.
  36. Левкович У. Історія розвитку готельного господарства, суть, види та становлення готельної індустрії. - C. 156-161.
  37. Захарчук Н., Макарчук Н. Проектні технології в початковій школі: шляхи розвитку творчої особистості. - C. 162-166.
2014
№ 5 (112)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського