Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шпак О., Вишківська В., Примаченко Н. Методологічне забезпечення конструктивної діяльності педагога. - C. 6-13.
  4. Kryсski А. "Paidagogos” – "ten, ktуry prowadzi”. Koncepcja pedagoga na wspуіczesne czasy. - C. 13-19.
  5. Мадзігон В., Вачевський М. Особливості конкуренції на розвиток освіти та формування професійних компетенцій маркетологів виробничої сфери. - C. 19-25.
  6. Мадзігон В. Мікроаспекти функціонування оптимізаційного розвитку підприємництва та шляхи ефективного розвитку. - C. 25-32.
  7. Білавич Г., Савчук Б. Розвиток неперервної сільськогосподарської освіти в Галичині на початку ХХ ст. - C. 32-36.
  8. Осадчий В. Особливості використання електронних підручників у професійній підготовці майбутніх учителів. - C. 36-41.
  9. Ромащенко І. Роль науково-дослідницької діяльності у формуванні творчої особистості. - C. 41-45.
  10. Сєргєєва О. Стан професійної підготовки перекладачів в українських ВНЗ. - C. 45-50.
  11. Лисенко С., Копитін Р. Аналіз історико-педагогічних умов становлення гуманістичної спрямованості виховання студентів у вітчизняній вищій школі другої половини XIX – початку XX ст. - C. 50-57.
  12. Попова Т. Дослідження організаційно-виховного процесу у вищому навчальному закладі. - C. 57-62.
  13. Ванівська О., Дубравська Д. Ідіоматичні одиниці на позначення частин тіла в різних жанрах англомовного дискурсу: ергономічний підхід. - C. 62-67.
  14. Страхарчук В., Страхарчук А. Шляхи удосконалення процесу банківського споживчого кредитування. - C. 67-74.
  15. Галів М. Епістемологія наративного підходу в історико-педагогічній науці. - C. 74-80.
  16. Гриценко Л. Інтерактивні технології викладання креслення у професійній підготовці конкурентноспроможних робітників. - C. 80-86.
  17. Малюга О. До питання інтерактивних методів навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей на заключному етапі вищої школи. - C. 86-90.
  18. Мацюк О. Інтенсифікація процесу навчання іноземних мов засобами ІКТ під час професійної підготовки майбутніх перекладачів. - C. 90-94.
  19. Сорока Н. До питань функції мотивації людини як основного чинника її діяльності. - C. 94-99.
  20. Романова М. Ділова гра як засіб формування професійної компетентності молодших спеціалістів. - C. 99-104.
  21. Білецька І. Двомовна освіта та її функціонування у США. - C. 104-108.
  22. Каньковський І. Реалізація моделі позиційного навчання в процесі професійної підготовки інженера-педагога автотранспортного профілю. - C. 108-112.
  23. Мішеніна Т. Організація науково-дослідницької роботи майбутніх учителів філологічних спеціальностей у змісті компетентнісно-орієнтованої вищої освіти. - C. 112-119.
  24. Косопуд Б. Камерно-вокальна шевченкіана у творчості львівських композиторів. - C. 119-124.
  25. Лазуренко О. До проблеми визначення змісту емоційної компетентності. - C. 124-130.
  26. Маляров О. Формування професійної культури майбутнього інженера-педагога. - C. 130-135.
  27. Сенкевич Д. Тенденції розвитку менеджменту та економічна сутність функцій менеджменту в галузі освіти. - C. 135-140.
  28. Жуковські В. Управління сферою послуг підприємств роздрібної торгівлі в сучасних умовах. - C. 140-145.
  29. Василиків І. Інформаційні технології у формуванні маркетингової компетенції майбутніх спеціалістів. - C. 145-147.
  30. Савка І. Сучасна економічна освіта молоді як основа формування професійної компетенції. - C. 147-153.
  31. Гжещук В. Якості менеджера навчального закладу та управління менеджментом в закладах освіти. - C. 153-159.
  32. Чередніченко Н. Інтеграційні педагогічні функції вчителів інформатики в Нідерландах. - C. 159-164.
  33. Скляренко Н. Моделі аргументації у процесі навчання монологу-доказу німецькою мовою після англійської. - C. 164-170.
  34. Суровицька М. Вплив гри на розвиток особистості молодших школярів. - C. 170-174.
2014
№ 2 (109)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського