Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2014/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Зданевич Л. Використання кейс-стаді як інтерактивного методу взаємодії в процесі підготовки майбутніх вихователів. - C. 6-11.
  4. Войтович І. Використання синергетичного підходу у навчанні майбутніх учителів інформатики. - C. 11-16.
  5. Оршанський Л. Проблеми, пріоритетні напрями та завдання вітчизняної професійної освіти. - C. 16-21.
  6. Хоменко В. Дослідження загальнонаукових підходів до побудови моделей змісту навчання в ракурсі розробки системи дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 21-26.
  7. Савченко М. Модель гендерного виховання дітей старшого дошкільного віку. - C. 26-32.
  8. Онофрійчук Л. Ретроспектива проблеми підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. - C. 32-37.
  9. Бартків О., Дурманенко Є. Суб’єктність педагога: теоретичний аналіз проблеми. - C. 37-41.
  10. Терещук Д. Стратегії ведення переговорів як необхідна складова змісту навчання міжкультурної компетентності студентів європейського вишу. - C. 41-44.
  11. Кошелєв О. Проведення ділових ігор при вивченні курсу "Основи наукових досліджень”. - C. 44-49.
  12. Лучкевич В., Паньків У. Розвиток франкомовної граматичної компетентності студентів філологічних спеціальностей. - C. 49-52.
  13. Карапузова Н. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до позакласної роботи з математики. - C. 52-57.
  14. Павленко Л. Методика розв’язання прикладних задач з використанням комп’ютерних технологій статистичного опрацювання експериментальних даних. - C. 57-62.
  15. Скрипченко І. Використання тренажерів, що імітують скальний рельєф для підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту на практичних заняттях з дисципліни "Туризм”. - C. 62-69.
  16. Сеньків С. Закономірності сполучуваності п’ятьох приголосних фонем в інтервокальній позиції. - C. 69-74.
  17. Чернєга О. Модель формування професійної компетентності бакалавра-викладача практичного навчання в галузі економіки у вищому навчальному закладі. - C. 74-80.
  18. Жигірь В. Напрями удосконалення професійної підготовки менеджера освіти у ВНЗ. - C. 80-85.
  19. Зайченко Н. Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю у країнах Латинської Америки: соціальні виклики, особливості розвитку. - C. 85-90.
  20. Левицька Л. Домашнє читання як складовий компонент навчання іноземної мови в середній школі. - C. 90-95.
  21. Смалиус Л. Інноваційні освітні технології у фаховій підготовці майбутніх психологів. - C. 95-99.
  22. Красильникова Г. Класифікація моделей моніторингу якості складових педагогічної системи у вітчизняних вищих навчальних закладах. - C. 99-103.
  23. Грушева А. Результати діагностики рівнів значущості управлінської компетентності у майбутній професійній діяльності економістів. - C. 103-108.
  24. Скварок О. Реалізація особистісно орієнтованого підходу до навчання у вищій школі як шлях до формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя. - C. 108-111.
  25. Кізин І. Використання концептуальних положень та ідей Едварда Жарського у сучасній педагогічній практиці. - C. 111-116.
  26. Швачка Л. Умови розвитку професійної самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів вищої школи. - C. 116-121.
  27. Мисик О. Педагогічна практика як чинник формування фахової компетентності у майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. - C. 121-126.
  28. Бобак О. Засади сімейного виховання дошкільників в Україні у ІІ-й половині ХХ ст. - C. 126-132.
  29. Михаць Р., Михаць М. Музично-сценічна творчість Михайла Вербицького (до 200-от літнього ювілею композитора). - C. 132-137.
  30. Редчук Р. Сучасний погляд на проблему формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій. - C. 137-141.
  31. Матвійчук Л. Теоретичні підходи до проблеми фахової підготовки засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 141-145.
  32. Курилович А. До питання дослідження екологічного виховання молодших школярів (друга половина XX ст. ). - C. 145-149.
  33. Суділовська М. Освітня діяльність Дмитра Чижевського: празький період. - C. 149-152.
  34. Марко М. Теоретичні засади формування математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів у контексті реформування освіти. - C. 152-156.
  35. Омельчук О. Використання методу творчих проектів у профільному навчанні старшокласників художнього оброблення матеріалів. - C. 156-161.
  36. Немченко С. Особливості підготовки майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до рефлексивного управління. - C. 161-165.
  37. Кугай Н. До питання про методологічну компетентність майбутнього вчителя математики. - C. 165-169.
  38. Колесник І. Теоретико-методологічні аспекти педагогічної системи А. С. Макаренка. - C. 169-173.
  39. Гончарова С., Конопля В. Вивчення теми "Наближені методи розв’язання рівнянь і нерівностей” на факультативних заняттях з математики в школі. - C. 173-177.
  40. Кошелєв П. Структура особистості управлінської організованості керівників ЗНЗ. - C. 177-180.
2014
№ 11 (118)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського