Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2013/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Михасюк І. Освіта і праця. - C. 6-9.
  4. Квас О. Ідея дитиноцентризму у сучасному українському вихованні. - C. 10-15.
  5. Шпак О., Терес В. Твоє тіло – продукт здорового розуму. - C. 16-19.
  6. Kryсski A. Ewangelizacja a wychowanie. - C. 20-24.
  7. Спанчак І., Вачевський М. Суть і принципи організації управління навчальним процесом з використанням менеджменту в системі освіти. - C. 25-30.
  8. Пономаревський С. Формування загальнолюдських цінностей в універсумі сучасної освіти. - C. 30-32.
  9. Черкасов В. Європейські системи масового музичного виховання ХХ століття. - C. 33-38.
  10. Мадзігон В. Економічна сутність розвитку малого підприємництва у процесі безперервної економічної освіти. - C. 38-43.
  11. Німилович О., Філоненко Л. Виконавсько-педагогічні традиції у творчості славетних співачок Соломії Крушельницької й Ірини Маланюк. - C. 44-49.
  12. Бабенко Т. Формування гармонійної особистості в умовах глобалізації вищої освіти. - C. 49-53.
  13. Бермес І. Секрети педагогічної майстерності Олени Сотничук. - C. 53-58.
  14. Дідич Г. Проблема музично-естетичного досвіду в теорії та практиці естетичного виховання. - C. 58-62.
  15. Матяшук В. Гуманно-особистісний підхід до виховання школярів як спосіб морального оздоровлення суспільства. - C. 62-66.
  16. Мачинська Н., Посисень І. Особливості організації та проведення нетрадиційних форм лекційних занять. - C. 66-71.
  17. Петровська Ю. Формування англомовної стратегічної компетентності майбутніх судноводіїв у процесі навчання вести спостереження за курсом та позицією судна. - C. 71-75.
  18. Зубрицька-Макота І., Скочиліс М. Вплив подружніх ролей на позитивний клімат у сім’ї. - C. 76-80.
  19. Сенкевич Д. Суть і структура формування професійної культури майбутніх менеджерів у навчальних закладах безперервної освіти. - C. 81-85.
  20. Синкевич Н. Організація української хорової діяльності у Східній Галичині від витоків до 1939 року (соціокультурний вплив). - C. 86-90.
  21. Полюга В. Музика як екзистенційна творчість. - C. 91-95.
  22. Казакова Н. Моральні вимоги до педагога у сучасній школі. - C. 95-99.
  23. Гнатів З. Релігійна стрижнева основа в українській культурі та освіті: духовний пошук, національний досвід, філософська традиція. - C. 99-103.
  24. Шаклеіна І., Ших Н. Інформаційні технології еколого-економічної оптимізації виробництва. - C. 104-109.
  25. Шуневич Є. Особливості формування репертуару муніципального камерного хору "Легенда” (м. Дрогобич). - C. 110-114.
  26. Ластовецька Л. Обробки лемківських народних пісень у творчому доробку Миколи Колесси. - C. 115-118.
  27. Молчко У. Стильові особливості хорових творів українських композиторів на вірш Віктора Романюка. - C. 119-123.
  28. Славич А. Художні інтерпретації творів Т. Шевченка у композиторській творчості. - C. 123-126.
  29. Голубінка Х. Молодіжний хор "Осанна” храму св. Анни міста Борислава: до 20-річчя творчої діяльності. - C. 127-130.
  30. Волох О. Хорове мистецтво в культурно-історичному контексті музично-художнього життя Галичини, другої половини ХІХ – початок ХХ століття. - C. 131-135.
  31. Оверко Н. Особистісний і професійний аспекти у структурі педагогічної майстерності. - C. 135-139.
  32. Беседа Н. Психолого-педагогічні основи здоров’язбереження учнів загальноосвітнього навчального закладу. - C. 140-143.
  33. Мамедова І. Ефективність безперервної освіти, освіта продовж усього життя. - C. 144-148.
  34. Стець Г. Особливості та зміст музичного навчання і виховання у вітчизняних загальноосвітніх закладах всередині ХХ ст. - C. 148-152.
  35. Савка І. Значення шкільної економічної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх підприємців. - C. 153-158.
  36. Айзенбарт М. Особливості компетентнісно-орієнтованого підходу до навчання: теоретичний аспект. - C. 159-164.
  37. Ґжещук В. Управління загальноосвітніми навчальними закладами з використанням новітніх педагогічних технологій в управлінні освітою. - C. 165-170.
2013
№ 9 (104)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського