Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2013/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Скотна Н. Проблема особистості в цивілізаційному вимірі. - C. 6-12.
- Шпак О., Вишківська В., Примаченко Н. Якісний освітній простір учителя економіки. - C. 13-19.
- Вачевський М. Використання інноваційних педагогічних технологій у системі освіти професійно-технічних навчальних закладів. - C. 19-23.
- Ашиток Н. Синергетичний підхід до осмислення проблем професійної підготовки соціальних педагогів. - C. 24-28.
- Лазурчак І., Лазурчак Л. Реалізація оптимізаційних схем засобами комп’ютерної математики. - C. 29-32.
- Мадзігон В. Підприємництво та підприємство, вибір підприємницької ідеї та реєстрація підприємства. - C. 33-38.
- Ромащенко І. Самоосвіта викладача як один із факторів модернізації освіти. - C. 39-43.
- Малик Л. Економічні передумови розвитку туризму в Карпатському регіоні. - C. 44-49.
- Тарара А. Технології розвитку творчих технічних здібностей учнів. - C. 49-53.
- Панасюк Н. Структура моделі системи формування економічних знань майбутніх інженерів-педагогів. - C. 54-58.
- Проценко О. Реалізація концепції неперервної педагогічної освіти в зарубіжних країнах: досвід Греції. - C. 59-62.
- Сидоренко Л. Сучасні технології навчання освітньої галузі "Основ здоров’я та ФК”. - C. 63-67.
- Гоцинець І. Формування професійно-методичної компетентності студентів у шкільному курсі німецької мови та методики її викладання. - C. 67-71.
- Стрельчук Я. До проблеми комунікативного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. - C. 71-76.
- Ковальчук З. Психологічний супровід позашкільної освіти як чинник успішної педагогічної взаємодії. - C. 76-81.
- Марченко Є. До питання розвитку музичного смаку шкільної молоді. - C. 81-84.
- Фрайт І. Внесок Дениса Січинського у розвиток музичної освіти і виховання Західної України (кінець XIX – початок XX століття). - C. 85-90.
- Турчин Т. Роль інформаційно-пояснювального методу у підсиленні творчої складової початкової музичної освіти. - C. 90-95.
- Маринін І. Характеристика оркестрових сопілок Гулашевського та Цинкалова з позиції еволюційних процесів народно-інструментального виконавства. - C. 95-99.
- Броварник М., Мачинська Н. Особливості організації виховного процесу у вищому навчальному закладі. - C. 100-103.
- Галів М. "Професійне” шкільництво Стрийщини у період німецької окупації (1941 – 1944 рр.). - C. 104-109.
- Кобрій О. Особливості визначення змісту професійно-педагогічної підготовки студентів непедагогічних спеціальностей. - C. 110-113.
- Швидків М. Психолого-педагогічні аспекти роботи співака над художнім образом згідно ідей К. Станіславського. - C. 113-117.
- Кульчицька Н., Німилович О. Фортепіанна творчість для молоді Володимира Губи в системі музично-педагогічної освіти. - C. 118-124.
- Турянський П., Василик Д. Музичний обрядовий фольклор українців у художньо-естетичному вихованні молоді. - C. 125-128.
- Скварок О. Іменники-локативи як твірна база у системі українського словотвору. - C. 129-131.
- Фрайт М. Вокально-методичні принципи як основа практичної діяльності П.В. Голубєва – одного із засновників української вокальної школи. - C. 132-138.
- Рєзнік О. Дослідження зон темперації настройки у контексті аналізу історичної еволюції розвитку музичних звукорядів. - C. 139-143.
- Олексюк М. Особливості аналітичного мислення майбутнього вчителя музики. - C. 144-146.
- Голубінка Х. Виразність диригентського жесту як складова невербального спілкування. - C. 147-150.
- Перішко І. Теоретичні основи організації праці маркетолога в сфері туристичних послуг. - C. 150-155.
- Шандалюк Т. Шляхи активізації мислення підлітків у процесі слухання музики. - C. 156-159.
- Ісаєва С. Рекомендації Томаса Гордона щодо гармонізації діяльності вчителя у школі. - C. 160-164.
- Левкович Р. Філософське обґрунтування маркетингу в умовах підготовки майбутніх фахівців підприємництва. - C. 165-167.
- Гурій М., Біян Н. Інформатизація суспільства в умовах глобалізації. - C. 168-171.
| 2013 | | № 6 (101)
|
|
|
|