Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2012/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від редакції. - C. 5.
  4. Мадзігон В., Вачевський М. Промисловий маркетинг в геології, буріння свердловин і добування нафти та газу зі свердловин. - C. 6-13.
  5. Урбанєц М. Освіта в країнах Західної Європи та Польщі і України. - C. 14-18.
  6. Михасюк І., Тепла М. Управління конкурентоспроможністю національної економіки в умовах глобалізації. - C. 19-22.
  7. Шпак О., Булавенко С. Соціально-педагогічні аспекти формування економічної культури студентів вищих навчальних закладів. - C. 23-28.
  8. Гоцул В., Добрянський І., Зимомря М. Досвід міжнародних моніторингових досліджень в освіті та їх значення для вищої школи. - C. 28-34.
  9. Вербицька П. Методичні підходи до формування соціокультурної компетентності студентської молоді у процесі історичної освіти. - C. 35-39.
  10. Пантюк М., Тичинська Н. Роль вчителя у процесі становлення особистості учня крізь призму педагогічної спадщини М. Пирогова. - C. 40-45.
  11. Мадзігон В. Історичний розвиток підприємництва та основні функції підприємництва. - C. 46-52.
  12. Кулішов В. Мікроекономічні ризики та альтернатива вибору в умовах невизначеності результату. - C. 52-57.
  13. Пономаревський С. Зусилля українців Кубані у кінці ХІХ – на поч. ХХ століть у культурно-просвітній сфері як передумови започаткування національного шкільництва. - C. 58-62.
  14. Котенко О. Освітнє середовище ВНЗ як чинник професійного самовизначення майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 62-65.
  15. Кекош O. Слово пастиря. Прощення. - C. 66.
  16. Васьківська Г. Людина як об’єкт наукового пізнання у контексті суб’єктивного досвіду старшокласників. - C. 67-71.
  17. Соломаха А. Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в курсі "Країнознавство Німеччини” студентами-магістрантами (спеціальність 7.01010201 – початкова освіта). - C. 72-75.
  18. Лук’янченко М. Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів: проблеми та перспективи. - C. 76-79.
  19. Завидівська Н. Особливості реалізації основних положень кібернетики та синергетики в умовах фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів. - C. 80-84.
  20. Григорович А., Заяць О., Гладкевич М. Наукове товариство як форма організації науково-пошукової роботи ліцеїстів. - C. 84-89.
  21. Ромащенко І. Контроль знань, умінь і навичок студентів у вищому навчальному закладі як засіб управління процесом навчання. - C. 90-93.
  22. Всякий Я. Використання інтерактивних методів навчання на уроках матеріалознавства. - C. 93-96.
  23. Сурмяк Ю., Кудрик Л. Стан і перспективи самовиховання в сучасній школі. - C. 96-101.
  24. Кравець Р. Теоретичні основи формування творчого мислення у майбутніх учителів іноземної мови. - C. 101-104.
  25. Смолінська О. Етнографічний метод вивчення організаційної культури педагогічних університетів. - C. 105-110.
  26. Трофімук К. Рівень сформованості культури професійного спілкування у майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. - C. 111-114.
  27. Миколюк О. Технічна творчість як професійна діяльність майбутніх інженерів-механіків. - C. 114-117.
  28. Кобзар В. Критерії, рівні та показники сформованості готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю. - C. 118-121.
  29. Самохвал О. Формування професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності засобами іншомовної комунікації. - C. 122-125.
  30. Марко В. Виховна функція уроку іноземної мови як засіб формування релігійної особистості школяра. - C. 126-130.
  31. Лазорак Б., Досин Д. Кілька нових фактів до історії братських шкіл Львівсько-Галицько-Кам’янецької єпархії (XVІІI ст.). - C. 130-135.
  32. Щербакова Н. Розвиток пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчення передметів гуманітарного циклу. - C. 136-140.
  33. Лобачук І. Метод проектів як один з елементів оптимізації екологічної освіти в школах Німеччини. - C. 140-144.
  34. Безкоровайна О. Феномен "культура особистісного самоствердження”: сутність та зміст. - C. 144-149.
  35. Василиків І. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя маркетингу. - C. 149-153.
  36. Супруненко І. Типологія спеціальних програм для обдарованих дітей. - C. 154-160.
  37. Гром С. Сімейне виховання та його вплив на морально-особистісне зростання дошкільників. - C. 160-166.
  38. Сторонська О. Рецепція та інтерпретація освітньої концепції М. Монтессорі у вітчизняній історико-педагогічній думці початку ХХ ст. - C. 166-170.
  39. Хоцкіна С. Структурно-рівневий аспект дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів економіки. - C. 171-175.
2012
№ 2 (85)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського