Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2011/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від редакції. - C. 5-6.
  4. Скотний В. Ренесанс античної "софійності” в українській філософії. - C. 7-11.
  5. Кільова Г. Нові підходи до планування стратегії реформування вищої педагогічної освіти. - C. 12-16.
  6. Кишакевич Ю. Про логіко-математичну складову тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК) випускників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 17-21.
  7. Мадзігон В., Вачевський М. Міжнародний маркетинг в дослідженні загального огляду країн Америки. - C. 22-27.
  8. Заяць О., Григорович А., Заяць М. Інформатизація як фактор підвищення ефективності управління сучасною освітою. - C. 28-32.
  9. Добрянський І., Зимомря М. Формування цілісної системи oсoбистiсних цiннoстeй майбутнього фахівця. - C. 33-38.
  10. Поліщук В. Становлення професіоналізму соціального педагога на основі компонентів індивідуального стилю його діяльності. - C. 38-42.
  11. Козловська І. Виховання духовності учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі інтегративного навчання. - C. 43-47.
  12. Мадзігон В. Методологічні підходи до обґрунтування розвитку підприємництва у країнах Західної Європи. - C. 47-52.
  13. Слово пастиря. Христове Воскресіння. - C. 53.
  14. Слово вченого. Під сильним враженням. - C. 54.
  15. Литвин А. Завдання та функції інформатизації профтехосвіти. - C. 55-58.
  16. Віндюк А. Підходи та принципи професійної підготовки майбутніх фахівців з готельно-курортної справи. - C. 59-62.
  17. Шапаренко Х. Формування професійної компетентності студентів в процесі організації позаадиторної дослідної роботи. - C. 63-66.
  18. Сушенцева Л. Особливості формування професійної мобільності майбутнього кваліфікованого робітника в умовах соціального партнерства. - C. 66-71.
  19. Локшин В. Формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної сфери в контексті управлінської культури. - C. 71-75.
  20. Жигірь В. Управлінська компетентність менеджера освіти. - C. 76-79.
  21. Кулішов В. Методичні аспекти вивчення економічної освіти на мікрорівні в національній школі. - C. 80-84.
  22. Удяк Г. Демонічна проблематика Михайла Лермонтова у контексті європейської літературної традиції. - C. 85-89.
  23. Філоненко Л., Молчко У. Біографічний нарис Михайла Тележинського "Український композитор К. Стеценко (до історії української пісні)”. - C. 89-93.
  24. Яцишин О. Лінгводидактичні умови досягнення автономії студентів ВНЗ у вивченні іноземної мови. - C. 94-98.
  25. Хало З. Практичні аспекти організації комунікативної взаємодії в організації інтелектуального розвитку дитини у дошкільних закладах Німеччини. - C. 98-100.
  26. Левченко Т. Теоретична модель професійної підготовленості майбутнього вчителя трудового навчання до економічного виховання учнів. - C. 101-104.
  27. Ромащенко І. Формування позитивного іміджу організації як складова професійних компетенцій маркетологів. - C. 105-108.
  28. Мелікова С. Індивідуалізація професійно-орієнтованого навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей в умовах кредитно-модульної системи у вищих педагогічних закладах. - C. 108-112.
  29. Зубрицький М. Олександр Духнович – педагог і будитель закарпатських русинів. - C. 113-116.
  30. Васів С. Психолого-педагогічні умови формування готовності до фізичного самовдосконалення майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 117-119.
  31. Токуєва Н. Трудове виховання учнів у Гадяцькій середній школі-інтернаті імені Є.П. Кочергіна (за матеріалами педагогічної спадщини М. Андрієвського). - C. 120-124.
  32. Корнієнко В. Дидактичні особливості організації навчального процесу у вищій школі США. - C. 125-127.
  33. Осадча І. Проблема педагогічних здібностей вчителя у вітчизняній педагогіці кінця ХХ століття. - C. 127-130.
  34. Колісник-Гуменюк Ю. Інтерактивні технології як метод громадянського виховання молоді. - C. 131-134.
  35. Кальбус О. Розвиток психолого-педагогічної культури майстрів виробничого навчання як фактор попередження професійного вигорання. - C. 135-139.
  36. Примаченко Н. Міжнародний маркетинг в національному стилі спілкування країн світу. - C. 140-145.
  37. Василиків І. Гіпертекстові навчальні системи у професійній підготовці вчителя маркетингу. - C. 145-149.
  38. Попова Г. Навчання дизайну одягу в позашкiльних навчальних закладах як актуальна проблема сучасності. - C. 149-152.
  39. Юрчонок Ю. До питання педагогічних технологій авторських шкіл України. - C. 153-156.
  40. Комарницька Н. Роль Українського технічно-господарського інституту у розвитку політехнічної та економічної освіти (міжвоєнний період). - C. 157-160.
  41. Коцопей Г. Проблема формування виховного ідеалу української молоді у педагогічній думці на сторінках періодичних видань Східної Галичини другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 160-165.
  42. Сеньків О. Обґрунтування К. Ушинським прогресивних суспільно-політичних ідей зарубіжних педагогів другої половини ХІХ століття. - C. 165-170.
  43. Лозинська С. Політехнізм у світлі розвитку дошкільної освіти 30-х років ХХ ст. - C. 170-174.
2011
№ 4 (75)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського