Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2011/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Мокін Б., Мізерний В., Мензул О. Інтеграція навчання з виробництвом як один із визначальних факторів підготовки фахівців за критерієм якості. - C. 5-8.
- Пантюк М. Компаративний аспект проблеми підготовки майбутнього вчителя до виховання роботи в історії педагогіки початку ХХ століття. - C. 9-11 .
- Шпак О., Терес М. Проблема спілкування в системі пофесійно-педагогічної діяльності вчителя. - C. 12-15.
- Добрянський І., Зимомря М. Формування підприємницької культури дизайнера в умовах приватної вищої школи (методологія дослідження проблеми). - C. 16-19.
- Козир А. Диригентсько-хорова підготовка як основа фахового становлення майбутнього вчителя музики. - C. 19-24.
- Мадзігон В. Підприємницька діяльність у сільському господарстві рослинництва та тваринництва. - C. 24-29.
- Журавська Н. Сталий розвиток суспільства як передумова розвитку аграрної освіти. - C. 30-34.
- Душний А. До питання мистецьких традицій села Стрільбичі. - C. 34-38.
- Зеленська О. Навчання курсантів і студентів англійської юридичної термінології. - C. 38-42 .
- Пономаревський С. Українізаційні ініціативи в освітньо-педагогічній сфері на території Далекого Сходу в 1917 – 1922 рр.. - C. 43-48.
- Корінець З. До проблеми слухової діяльності та співацького інтонування в навчальному хорі майбутнього вчителя музики. - C. 48-53.
- Сятецький К. Розвиток хорового мистецтва на Яворівщині (за матеріалами М.Т. Завадки). - C. 53-56.
- Цигилик О. Музично-стильові особливості повстанських пісень Східної Галичини. - C. 56-59.
- Михаць М., Модрицький З. Диригентсько-хорова діяльність Богдана П’юрка (Дрогобицький період 1932 – 1944). - C. 60-63.
- Кекош О. Слово пастиря. Час збирати плоди. - C. 64.
- Вачевський М. Слово про вченого. - C. 65.
- Михасюк І. Слово вченого. Земельна реформа в Україні: проблеми і перспективи. - C. 66-70 .
- Федоришин В. Акмеологічний підхід до підготовки керівників творчих навчальних колективів. - C. 71-74.
- Кулішов В. Інноваційні педагогічні технології при підготовці магістрів економічного профілю. - C. 74-78.
- Ромащенко І. Визначення цільового компонента педагогічної діяльності як ключовий фактор досягнення результату освітнього процесу. - C. 78-81.
- Бурбан М. На шляхах до професіоналізму. - C. 82-87.
- Смерчко А., Куцик О. Відбиття антиномії мир – війна у фразеології (на матеріалі української та російської мов). - C. 87-91.
- Ластов’як О. Творча діяльність ансамблю "Світлиця” (Вільнюс, Литва). - C. 92-95.
- Водяний Б. Духовно-просвітницька діяльність хорового ансамблю молодіжного духовного театру-студії "Воскресіння”. - C. 95-98.
- Конончук В. Естрадно-джазова освіта в Україні: ретро- та перспектива (До 30-річчя відкриття естрадного відділення в Київському державному музичному училищі імені Р.М. Глієра). - C. 99-103.
- Савченко Р. Педагогічна взаємодія вихователя та музичного керівника дитячого навчального закладу: теорія і практика. - C. 103-107.
- Петрицин І., Петрицин О. Комп’ютерне тестування – одна з форм діагностики та перевірки успішності навчання. - C. 107-112.
- Зінченко В. Якість вищої освіти в офіційних документах Болонської групи. - C. 113-117.
- Страхарчук В., Страхарчук А. Шляхи підвищення ефективності електронного банківського бізнесу. - C. 117-123.
- Ороновський А. Історичний огляд творчої діяльності хорової капели "Галичина” м. Тернополя. - C. 124-127.
- Сможаник О. Джерела української хорової культури. - C. 127-131.
- Медвідь Т. Розвиток загальної музичної освіти в українських школах у 70-ті роки ХХ століття. - C. 132-137.
- Сєргєєва О. Зміст професійного навчання майбутніх перекладачів в університетах Великої Британії. - C. 137-141.
- Михаць Р. Музичні спектаклі (вокально-хорові сцени) у репертуарі Львівського академічного обласного музично-драматичного театру імені Юрія Дрогобича. - C. 141-145.
- Король А. Використання середовищного підходу у навчанні учнів графічного дизайну в позашкільних закладах освіти. - C. 145-149.
- Ярушак М. Формування жіночої ідентичності в українській етнопедагогіці. - C. 149-152.
- Вологін Ю. Використання інформаційних технологій в менеджменті освіти на сучасних економічних відносинах. - C. 153-158 .
- Langer R. Music as a unifying element – Socio-musicological aspects of the Lithuanian "Singing Revolution” 1988 – 1991. - C. 158-161.
- Fink K. Їeсski Kameralny Chуr "Namysto” i jego wkіad w rozwуj kultury muzycznej Podkarpacia. - C. 161-167.
- Ільчишин М., Шипайло Я. Робота над образним змістом клавірних творів Й.С. Баха. - C. 168-172.
- Цзюнь М. Формування вокального слуху китайських студентів у процесі співацької роботи. - C. 172-175.
- Хуань Ч. Особливості структурування творчої інтерсуб’єктної взаємодії вчителя музики з учасниками вокально-хорового коллективу. - C. 176-180.
| 2011 | | № 11 (82)
|
|
|
|