Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2011/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мокін Б., Мізерний В., Мензул О. Інтеграція навчання з виробництвом як один із визначальних факторів підготовки фахівців за критерієм якості. - C. 5-8.
  4. Пантюк М. Компаративний аспект проблеми підготовки майбутнього вчителя до виховання роботи в історії педагогіки початку ХХ століття. - C. 9-11 .
  5. Шпак О., Терес М. Проблема спілкування в системі пофесійно-педагогічної діяльності вчителя. - C. 12-15.
  6. Добрянський І., Зимомря М. Формування підприємницької культури дизайнера в умовах приватної вищої школи (методологія дослідження проблеми). - C. 16-19.
  7. Козир А. Диригентсько-хорова підготовка як основа фахового становлення майбутнього вчителя музики. - C. 19-24.
  8. Мадзігон В. Підприємницька діяльність у сільському господарстві рослинництва та тваринництва. - C. 24-29.
  9. Журавська Н. Сталий розвиток суспільства як передумова розвитку аграрної освіти. - C. 30-34.
  10. Душний А. До питання мистецьких традицій села Стрільбичі. - C. 34-38.
  11. Зеленська О. Навчання курсантів і студентів англійської юридичної термінології. - C. 38-42 .
  12. Пономаревський С. Українізаційні ініціативи в освітньо-педагогічній сфері на території Далекого Сходу в 1917 – 1922 рр.. - C. 43-48.
  13. Корінець З. До проблеми слухової діяльності та співацького інтонування в навчальному хорі майбутнього вчителя музики. - C. 48-53.
  14. Сятецький К. Розвиток хорового мистецтва на Яворівщині (за матеріалами М.Т. Завадки). - C. 53-56.
  15. Цигилик О. Музично-стильові особливості повстанських пісень Східної Галичини. - C. 56-59.
  16. Михаць М., Модрицький З. Диригентсько-хорова діяльність Богдана П’юрка (Дрогобицький період 1932 – 1944). - C. 60-63.
  17. Кекош О. Слово пастиря. Час збирати плоди. - C. 64.
  18. Вачевський М. Слово про вченого. - C. 65.
  19. Михасюк І. Слово вченого. Земельна реформа в Україні: проблеми і перспективи. - C. 66-70 .
  20. Федоришин В. Акмеологічний підхід до підготовки керівників творчих навчальних колективів. - C. 71-74.
  21. Кулішов В. Інноваційні педагогічні технології при підготовці магістрів економічного профілю. - C. 74-78.
  22. Ромащенко І. Визначення цільового компонента педагогічної діяльності як ключовий фактор досягнення результату освітнього процесу. - C. 78-81.
  23. Бурбан М. На шляхах до професіоналізму. - C. 82-87.
  24. Смерчко А., Куцик О. Відбиття антиномії мир – війна у фразеології (на матеріалі української та російської мов). - C. 87-91.
  25. Ластов’як О. Творча діяльність ансамблю "Світлиця” (Вільнюс, Литва). - C. 92-95.
  26. Водяний Б. Духовно-просвітницька діяльність хорового ансамблю молодіжного духовного театру-студії "Воскресіння”. - C. 95-98.
  27. Конончук В. Естрадно-джазова освіта в Україні: ретро- та перспектива (До 30-річчя відкриття естрадного відділення в Київському державному музичному училищі імені Р.М. Глієра). - C. 99-103.
  28. Савченко Р. Педагогічна взаємодія вихователя та музичного керівника дитячого навчального закладу: теорія і практика. - C. 103-107.
  29. Петрицин І., Петрицин О. Комп’ютерне тестування – одна з форм діагностики та перевірки успішності навчання. - C. 107-112.
  30. Зінченко В. Якість вищої освіти в офіційних документах Болонської групи. - C. 113-117.
  31. Страхарчук В., Страхарчук А. Шляхи підвищення ефективності електронного банківського бізнесу. - C. 117-123.
  32. Ороновський А. Історичний огляд творчої діяльності хорової капели "Галичина” м. Тернополя. - C. 124-127.
  33. Сможаник О. Джерела української хорової культури. - C. 127-131.
  34. Медвідь Т. Розвиток загальної музичної освіти в українських школах у 70-ті роки ХХ століття. - C. 132-137.
  35. Сєргєєва О. Зміст професійного навчання майбутніх перекладачів в університетах Великої Британії. - C. 137-141.
  36. Михаць Р. Музичні спектаклі (вокально-хорові сцени) у репертуарі Львівського академічного обласного музично-драматичного театру імені Юрія Дрогобича. - C. 141-145.
  37. Король А. Використання середовищного підходу у навчанні учнів графічного дизайну в позашкільних закладах освіти. - C. 145-149.
  38. Ярушак М. Формування жіночої ідентичності в українській етнопедагогіці. - C. 149-152.
  39. Вологін Ю. Використання інформаційних технологій в менеджменті освіти на сучасних економічних відносинах. - C. 153-158 .
  40. Langer R. Music as a unifying element – Socio-musicological aspects of the Lithuanian "Singing Revolution” 1988 – 1991. - C. 158-161.
  41. Fink K. Їeсski Kameralny Chуr "Namysto” i jego wkіad w rozwуj kultury muzycznej Podkarpacia. - C. 161-167.
  42. Ільчишин М., Шипайло Я. Робота над образним змістом клавірних творів Й.С. Баха. - C. 168-172.
  43. Цзюнь М. Формування вокального слуху китайських студентів у процесі співацької роботи. - C. 172-175.
  44. Хуань Ч. Особливості структурування творчої інтерсуб’єктної взаємодії вчителя музики з учасниками вокально-хорового коллективу. - C. 176-180.
2011
№ 11 (82)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського