Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2011/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Скотний В. Основні принципи навчання і виховання у філософії Г. Сковороди. Неотомізм про гармонію віри і розуму в навчанні і пізнанні. - C. 5-11.
  4. Куненко Л. Дитяче хорове мистецтво в системі диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музики. - C. 12-15.
  5. Кияновська Л. Еволюційні процеси в духовній хоровій творчості львівських композиторів сучасності. - C. 16-20.
  6. Журавська Н. Сталий розвиток суспільства як передумова розвитку аграрної освіти. - C. 21-25.
  7. Пантюк М., Пантюк Т. До питання про теоретичні підходи відомих вітчизняних педагогів у підготовці вчителя до виховної роботи у ХХ столітті. - C. 25-28.
  8. Зимомря М., Бродська О. Тематична спорідненість прози М. Коцюбинського та А. Шніцлера. - C. 29-33 .
  9. Медведик Г., Медведик Ю. Теоретичні трактати західноєвропейських композиторів-клавесиністів як важливий дидактичний матеріал сучасної української музичної педагогіки. - C. 34-37 .
  10. Попович О. Українська хорова діяльність в Перемишлі після Другої світової війни до 1989 р. - C. 38-42.
  11. Квас О. Періодизація розвитку психіки дитини у психолого-педагогічних дослідженнях С. Балея. - C. 42-47.
  12. Мадзігон В. Підприємницька діяльність в сільському господарстві як одна із найважливіших і життєво необхідних галузей народного господарства. - C. 48-53.
  13. Карась Г., Бурденкова Л. Культуротворча діяльність Павла Маценка в контексті розвитку українського хорового мистецтва в діаспорі. - C. 54-58.
  14. Гамкало І.-Я. Орест Кураш зблизька (Спогад про друга). - C. 58-62.
  15. Вачевський М. Слово про вченого. - C. 63.
  16. Тарара А., Вдовченко В. Концептуальні та інноваційні структурні розроблення для профільного навчання старшокласників в освітній галузі "Технології”. - C. 64-68.
  17. Руденко Л. Постать Василя Петрущевського на тлі процесів розвитку хорового мистецтва в Україні кінця ХІХ – початку ХХ ст. - C. 69-73.
  18. Зварич І. Критерії оцінювання якісного рівня знань студентів як компонент діагностування педагогічної компетентності викладачів (на прикладі перекладу). - C. 73-78.
  19. Мартинюк А. Культурний універсум диригентської діяльності М.В. Лисенка. - C. 78-82.
  20. Пономаревський С. Український вплив на початках становлення освітньої системи в Росії: перші несистематичні школи. - C. 83-87.
  21. Невмержицька О. Цінності виховання у православній педагогіці ХІХ – початку ХХ ст. - C. 88-90.
  22. Салій С., Салій В. Випускники Київської академії – видатні музиканти XVIII – початку XX століття. - C. 91-95.
  23. Ороновська Л., Олексін Г. Розвиток сучасного хорового виконавства (на прикладі дитячої хорової школи "Зоринка”, м. Тернопіль). - C. 96-100.
  24. Стельмащук Р. Барокові музично-риторичні фігури в українській музиці партесного стилю: тенденції, закономірності, особливості. - C. 100-104.
  25. Жигаль З., Ковбасюк М. Викладання предмету "Диригування” у процесі підготовки майбутнього вчителя музики в сучасних умовах ВНЗ. - C. 105-108.
  26. Толошняк Н. Духовні композиції Бориса Кудрика в контексті української культової музики Галичини першої третини ХХ століття. - C. 108-113.
  27. Ластовецька Л. Вплив глобалізаційних процесів на формування творчої індивідуальності диригента. - C. 114-116.
  28. Шуневич Є. Традиції та джерела професійного вокального мистецтва на Україні. - C. 117-120.
  29. Добуш Ю. Олександр Кошиць і українська хорова культура у діаспорі. - C. 121-125.
  30. Василик Дз. Музично-педагогічна хорова спадщина Андрія Гнатишина. - C. 126-129.
  31. Каралюс М. Кілька прикладів інтерпретацій текстів псалмів у творчості сучасних українських композиторів. - C. 129-132.
  32. Слєсарева Л. Історія впровадження хорового співу в навчально-виховний процес загальноосвітніх шкіл України. - C. 132-134.
  33. Іздепська-Новіцька М. Музично-просвітницька діяльність хорового товариства "Тернопільський Боян” у 20-х – 30-х роках ХХ ст.. - C. 134-139.
  34. Вологін Ю. Становлення менеджменту та навчання майбутніх вчителів технологій процесу управління як науки людських стосунків. - C. 140-144 .
  35. Попович Б. До ХХ-ліття Молодіжного Хору ім. о. Михайла Вербицького з Перемишля. - C. 145-147.
  36. Шипайло Я. Деякі аспекти формування піаністичних навичок музиканта-початківця на шляху до опанування фортепіанним мистецтвом. - C. 148-152.
  37. Гавран І. Специфіка розвитку емпатії у майбутнього вчителя музики. - C. 153-155.
  38. Миколінська С. Педагогічні умови формування музично-слухової уваги молодших школярів. - C. 155-159.
  39. Лімін В. Формування вокальної культури у студентів інститутів мистецтв на засадах художньо-мистецьких традицій. - C. 159-162.
  40. Гоменюк Ю. Формування морально-естетичних здібностей у дітей дошкільного віку (на матеріалах фольклорного весняного циклу). - C. 163-166.
  41. П’єнтак Г. З історії діяльності народної хорової капели музично-педагогічного факультету Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка "Gaudeamus”. - C. 166-169.
2011
№ 10 (81)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського