Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2010/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Cкотний В. Філософський вимір теолого-екзистенційних моделей освіти. - C. 5-12.
  4. Титаренко В. Художньо-естетична творчість у професійній підготовці вчителя. - C. 12-15.
  5. Кільова Г., Вачевський М. Зміст загальної середньої освіти, її реформування, становлення і розвиток. - C. 16-20.
  6. Малихін О. Педагогічне моделювання системи організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 21-27.
  7. Стешенко В. Особливості профільної підготовки учнів за напрямком "Основи дизайну”. - C. 27-31.
  8. Лук’янченко М. Теоретико-методологічні основи освіти й виховання здорового способу життя: європейський досвід. - C. 31-36.
  9. Руденко О. Етнографічні мотиви, як прояв національного в церковному мистецтві Західної України перелому ХІХ – ХХ століть. - C. 37-42.
  10. Лихолат О. Цінності етнодизайну житла в підготовці вчителя технологій з додатковою спеціалізацією "Основи домашнього господарювання”. - C. 43-47.
  11. Кекош О. Слово пастиря. - C. 48.
  12. Тарара А., Мадзігон В., Вдовченко В. Навчальний предмет "Технічне проектування” для профільної підготовки учнів за спеціалізаціями інженерно-технічного спрямування. - C. 49-53.
  13. Удріс I. Український стиль у вітчизняному мистецтві та мистецтвознавстві початку ХХ століття: національний та європейський контекст. - C. 53-58.
  14. Титаренко О. До питання про дослідницьку діяльність студентів як науково-методичну проблему. - C. 59-63.
  15. Дмитрів І. Сакральний вимір есеїстики о. Василя Мельника (Лімниченка). - C. 64-68.
  16. Малик Л. Демографічні та соціолого-екологічні проблеми маркетингу в сфері послуг туристичної індустрії. - C. 68-73.
  17. Удріс Н. Дизайн рекламної комунікації: етнічний аспект. - C. 73-78.
  18. Мохірєва Ю. Навчання студентів використанню традиційних складових полтавського художнього розпису в етнодизайні. - C. 78-83.
  19. Савенко І. Особливості часового дозування навчального матеріалу інтегрованого курсу "Основи графічного дизайну”. - C. 84-88.
  20. Саєнко Т. Навчання майбутніх вчителів хореографії створенню сценічних костюмів за мотивами народного вбрання. - C. 88-92.
  21. Борисова Т. Формування вимог до ергономічних знань та умінь майбутніх інженерів-педагогів. - C. 93-98.
  22. Цина А. Модель особистості вчителя технологій як засіб пояснення і прогнозування професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 98-105.
  23. Алік Н. Педагогічні умови застосування інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх вчителів освітньої галузі "Технологія”. - C. 105-109.
  24. Кондель В. Реалізація принципу неподільності дослідницької та педагогічної діяльності в науковій роботі майбутніх фахівців технологічної та професійної освіти. - C. 110-115.
  25. Хлопов А. Особливості формування технічної грамотності майбутнього вчителя освітньої галузі "Технології” при вивченні курсів "Вища математика” "Технічна механіка”. - C. 115-118.
  26. Кузьменко П. Педагогічні основи формування технічних понять у студентів. - C. 119-122.
  27. Бабенко О. Український гобелен – важливий компонент формування художньо-естетичного середовища. - C. 123-127.
  28. Коваленко С. Графічна підготовка майбутніх інженерів-будівельників у логіці компетентнісного підходу. - C. 127-132.
  29. Пилипенко С. Статеве виховання – пріоритетний напрямок безпеки життєдіяльності. - C. 132-135.
  30. Шаповал Л. Естетичне сприйняття етномистецтва як професійна якість вчителя образотворчого мистецтва (ментальний аспект). - C. 135-140 .
  31. Дігтяр Н. Народна картина на склі як засіб етнодизайну сучасного шкільного приміщення. - C. 140-145.
  32. Марченко А. Інформаційна культура при підготовці майбутніх учителів. - C. 145-149.
  33. Батієвська Т. Вивчення основ комп’ютерного дизайну у процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 149-154.
  34. Комар Л. Ідіоматичність смислу фразеологічних одиниць. - C. 154-157.
  35. Акчуріна-Муфтієва Н. Традиційна символіка кримськотатарської народної орнаментики та її використання в сучасному етнодизайні. - C. 158-162.
  36. Кулішов В. Традиційно-інноваційні підходи щодо вивчення економічних дисциплін. - C. 163-165.
2010
№ 11 (70)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського