Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2016/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Таврійський вісник освіти : наук.-метод. журн..- Херсон- Титул.
- Зміст.
Історія освіти
- Завгородня Т. К., Стражнікова І. В. Проблеми змісту професійно-технічної освіти в дослідженнях Західного регіону України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 5-11.
- Рідкоус О. В. Основи організації навчально-виховної роботи авторської Сахнівської школи-комплексу О. А. Захаренка. - C. 11-19.
Наука – школі
- Комінарець Т. В. Культурологічна змістова лінія у процесі викладання зарубіжної літератури як засіб формування морально-ціннісної складової особистості учня. - C. 20-26.
- Петров В. Ф. Концептуально-іноваційні засади психолого-педагогічного забезпечення учнівського самоврядування. - C. 27-38.
Інновації: теорія і практика
- Воронюк І. В., Коротич Л. Г. Діяльнісний підхід у розумовому розвитку учнів. - C. 39-50.
- Карась О. П., Лисенко Н. В. Формування екологічної свідомості як складової компетентності особистості. - C. 50-59.
- Слободенюк Л. І., Горкуша В. В., Дзьоба Т. І. Формування здоров’язбережувальних, здоров’язміцнювальних та здоров’яформувальних компетентностей у школярів. - C. 59-64.
- Філончук З. В. Апробація як засіб підвищення якості навчально-методичного комплексу з курсу "Фінансова грамотність". - C. 65-70.
Освіта впродовж життя
- Батова А. В. Наказ як управлінське рішення. - C. 71-73.
- Гончаренко Л. А. Підготовка вчителів-словесників до формування в учнів підприємницької компетентності. - C. 74-77.
- Задніпряний Г. О. Науково-методичний супровід діяльності молодого вчителя. - C. 77-80.
- Остапчук О. К. Формування цінності здорового способу життя у вихованців Херсонського ліцею Херсонської обласної ради. - C. 80-83.
- Подозьорова А. В. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх фахівців: дефінітивний аналіз. - C. 84-87.
- Сагач Г. М., Мартиненко В. Ф. Професійна харизма державного службовця-оратора у вимірах християнської етики. - C. 88-93.
- Тасжанова С. М. Управління самоосвітою педагогів. - C. 94-99.
На допомогу педагогу
- Голівець Е. Е., Мотрюк Н. Використання вербальних та невербальних засобів спілкування при вивченні англійської мови в початковій школі. - C. 100-107.
- Кудак А. І. Використання експонатів шкільного музею на уроках географії. - C. 108-112.
- Луків А. М. Педагогічне спілкування як засіб соціалізації дитини: управлінський аспект. - C. 112-116.
- Мазурець А. В. Соціалізація особистості учня шляхом розвитку творчого мислення у процесі навчання німецькій мові. - C. 116-124.
- Мамренко М. А. Ознайомлення учнів зі становленням і діяльністю Української Греко-Католицької церкви на Херсонщині. - C. 124-128.
- Осинкіна О. П. Формування життєвих компетенцій під час вивчення хімії. - C. 128-132.
- Павленко І. І. Розвиток самостійної діяльності учнів на уроках української мови і літератури як засіб підвищення їхніх навчальних досягнень. - C. 132-137.
- Петрук Л. В. Формы контроля и оценки знаний учащихся на уроках истории. - C. 137-146.
- Сівак А. В. Створення ситуації успіху на уроці в початковій школі. - C. 147-153.
- Тарабанова Я. В. Мовленнєва соціалізація учнів на уроках української мови. - C. 153-160.
- Чебикіна І. В. Комунікативна спрямованість уроків української мови і літератури. - C. 161-165.
- Чигринова Г. В. Формування екологічної культури в учнів на уроках географії. - C. 166-172.
Скарбниця педагогічних ідей
- Безгінов С. О. Сучасні форми та методи контролю навчальних досягнень учнів на уроках географії. - C. 173-178.
- Власенко Т. В. Використання елементів технології укрупнення дидактичних одиниць при вивченні математики в початкових класах. - C. 178-183.
- Глущенко Л. А. Персональний блог учителя як засіб підвищення інтресу учнів до вивчення історії. - C. 184-190.
- Крюкова Л. М. Внеурочная деятельность как средство создания языковой среды. - C. 190-193.
- Лисицька О. О. Роль нестандартних уроків географії в розвитку творчих здібностей учнів. - C. 194-202.
- Скрипек Р. П., Левицька В. І. Мотивація учнів на уроках соціально-побутового орієнтування в початкових класах спеціальних шкіл. - C. 202-214.
- Федь Н. Б. Розвиток творчих здібностей учнів основної школи під час проведення практичних занять з історії. - C. 215-220.
- Чуча О. А. Віртуальні екскурсії на уроках української літератури як засіб розвитку загальнокультурної компетентності учнів. - C. 220-227.
- Шевченко С. Г. Використання аудіовізуальних засобів навчання в курсі географії. - C. 227-234.
- Янчук Н. Г. Сучасні ефективні освітні технології в роботі вчителя географії. - C. 235-240.
Психологія
- Воскова И. В. Психологические аспекты формирования правосознания личности. - C. 241-248.
- Грудініна Н. Д. Бібліографічний апарат наукової публікації. - C. 249-256.
- Кемпе В. Ю. Видова різноманітність навчальної літератури у фонді ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського з питань національно-патріотичного виховання. - C. 257-264.
Творчий портрет
- Єлікова О. Г., Мальчикова Л. М. Нашій школі – 30. - C. 265-266.
- Кузьменко В. В., Слюсаренко Н. В. Особистий приклад професора М. І. Пентилюк. - C. 266-270.
- Кузьменко В. В., Примакова В. В. Організатор, проректор, особистість…. - C. 270-272.
Відомості про авторів
- Відомості про авторів. - C. 273-276.
- Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 277.
- Вихідні відомості. - C. 278.
| 2016 | | № 2 (54)
|
|
|
|