Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24978/2015/2(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Таврійський вісник освіти : наук.-метод. журн..- Херсон- Титул.
- Зміст.
- Кузьменко В. В. Формування в учнів наукової картини світу засобами навчальних телепередач (1972–2000 рр.). - C. 5-9.
- Примакова В. В. Вивчення передового педагогічного досвіду вчителів початкових класів у період 1948–1970 років. - C. 10-17.
- Раєвська І. М. Ретроспективний аналіз проблеми розвитку дослідницьких умінь. - C. 18-24.
- Біла Л. В. Розвиток духовних потреб дитини в працях В. О. Сухомлинського. - C. 25-29.
- Дичок С. М. Оцінювання результатів навчально-виховної діяльності учнів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 29-34.
- Колєснік І. М. Ідеї громадянського виховання школярів у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 34-39.
- Моїсеєв С. О. Первинні колективи як ефективний засіб розвитку лідерських здібностей учнів Павлиської школи. - C. 39-47.
- Несін Ю. М. Формування соціальної відповідальності вчителів у творчій спадщині Василя Сухомлинського. - C. 48-52.
- Одайник С. Ф. Фахова майстерність керівника ЗНЗ у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 53-57.
- Рідкоус О. В. Використання педагогічних ідей В. Сухомлинського для розвитку екологічної культури молодших школярів. - C. 57-64.
- Слободенюк Л. І. Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в системі післядипломної освіти. - C. 64-67.
- Стребна О. В. Роль природи у формуванні дитячої особистості (на матеріалі спадщини В. О. Сухомлинського). - C. 67-72.
- Туркот Т. І. Методико-праксіологічні аспекти реалізації ідей В. О. Сухомлинського щодо гуманізації освітньо-виховного середовища. - C. 73-79.
- Голобородько Є. П. Формування цілісної особистості. - C. 80-83.
- Корецька Л. О. Соціально-педагогічні константи категорії "життєве самовизначення" особистості. - C. 83-89.
- Кузменко В. В., Рощін І. Г. Місце і роль загальної фізичної підготовки учнів у навчально-виховному процесі загальноосвітніх шкіл. - C. 90-94.
- Назаренко Л. М., Бовтрюк О. О. Соціально-економічні та педагогічні чинники розвитку сільської школи. - C. 95-99.
- Петров В. Ф. Дослідження проблеми учнівського самоврядування. - C. 99-105.
- Назаренко Л. М., Сидоренко І. Л. Інноваційний менеджмент як засіб розвитку освітнього середовища. - C. 106-112.
- Філончук З. В. Проблеми впровадження фінансової грамотності в сучасній школі. - C. 112-117.
- Вострікова В. В. Професійний розвиток учителя іноземної мови в процесі опанування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 118-121.
- Клюєва Т. М. Творчий підхід учителя до створення сучасного уроку. - C. 122-129.
- Комінарець Т. В. Формування творчої особистості дошкільника засобами театральної гри. - C. 129-135.
- Кузьменко Ю. В., Задонська М. І. Особливості використання казки при формуванні математичних уявлень дошкільника. - C. 135-139.
- Марецька Л. П. Розвиток соціокультурної компетентності вчителів української мови і літератури в системі післядипломної освіти. - C. 140-146.
- Сагач Г. М. Образ учителя крізь призму часу. - C. 146-152.
- Слюсаренко Н. В. Реалізація потреби у спілкуванні у професійній діяльності фахівців морської галузі. - C. 152-155.
- Чумак Л. В. Резерви розвитку професійної майстерності вчителя у курсовий і міжкурсовий періоди післядипломної освіти. - C. 155-163.
- Вирвихвіст Т. В., Коновалов О. Л. Використання методу проектів на уроках історії. - C. 164-170.
- Гончаренко Л. А. Розвиток в учнів громадянської компетентності у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін. - C. 171-175.
- Гора Т. В. Вітчизняні навчально-методичні комплекси з англійської мови для учнів початкової ланки: аналіз підходів авторів. - C. 176-181.
- Водотика С. Г. Голод 1921–1923 років на Херсонщині: методичні проблеми вивчення в шкільному курсі історії України. - C. 182-192.
- Голобородько Я. Ю. Романи Патріка Модіано (до вивчення в школі творчості Нобелівського лауреата з літератури 2014 року). - C. 192-215.
- Савенок Л. А. Теоретичні та методичні аспекти вивчення історії магдебурзького права в середній школі. - C. 215-223.
- Сагач Г. М., Кузьміч Т. О. Створення спецкурсів з медіаосвітнім компонентом як методична інновація. - C. 224-237.
- Ворона О. І., Мартиненко А. Л. Усвідомлення цінності здоров’я як основи успішної самореалізації підлітків. - C. 238-243.
- Воскова И. В., Асламова Т. А. Роль скрытого учебного плана в гендерной социализации личности. - C. 243-246.
- Бондарчук О. Б. Навчальні видання 1918–1930-х років для початкової освіти дорослих: ретроспективний огляд. - C. 247-255.
- Кривоносова О. В. Корпоративна культура як чинник ефективної діяльності сучасної бібліотеки. - C. 255-263.
- Палійчук Р. І. Роль часопису "Вільна українська школа" (1917–1919 рр.) у реформуванні шкільної освіти в Україні. - C. 263-271.
- Стельмах Н. А. Сучасні підходи до створення біобібліографічних покажчиків (із досвіду підготовки покажчика "Яків Феофанович Чепіга (Зеленкевич) – видатний педагог, психолог, громадський діяч"). - C. 271-277.
- Філімонова Т. В. Часопис "Радянська освіта" (1923–1931) в історії громадсько-педагогічного руху України. - C. 277-285.
- Кузьменко В. В., Слюсаренко Н. В. Ціннісні орієнтації Олесі Рідкоус (до 55-річного ювілею). - C. 286-291.
- Відомості про авторів. - C. 292-294.
- Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі "Таврійський вісник освіти". - C. 295.
- Вихідні дані.
| 2015 | | № 2(2) (50)
|
|
|
|