Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23380/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Неперервна професійна освіта: теорія і практика
: наук.-метод. журн..- Київ
Neperervna profesìjna osvìta : teorìa ì praktika

    Серія: Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Прошкін В. В. Педагогічна система як предмет наукового дослідження. - C. 7-12.
  4. Bratko M. Environmental approaching higher education: methodological aspects. - C. 13-18.
  5. Кульбашна Я. А. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні. - C. 18-21.
  6. Грищук Ю. В. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти. - C. 22-25.
  7. Завгородня Є. Є. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості. - C. 25-28.
  8. Чернуха Н. М., Саврасова-В’юн Т. О. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів. - C. 29-33.
  9. Полякова Г. А., Ачкасова С. А. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі. - C. 34-39.
  10. Матвієнко О. В., Поляничко З. О. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз. - C. 40-45.
  11. Загородня А. А. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади. - C. 46-49.
  12. Лисенко О. Ю. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії. - C. 50-54.
  13. Литвин Л. В. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід федеративної республіки Німеччини. - C. 54-59.
  14. Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини. - C. 60-63.
  15. Горбенко Г. В. Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю. - C. 64-69.
  16. Проценко О. Б. Застосування акмеологічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи. - C. 69-73.
  17. Біницька К. М. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка". - C. 74-78.
  18. Volkova N. I. Using interactive technologies in the study of economic subjects. - C. 78-82.
  19. Кифенко А. М. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва. - C. 82-86.
  20. Білоус O. O. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики. - C. 86-89.
  21. Іслам А. В. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження. - C. 90-94.
  22. Борисенко В. В., Гагіна Н. В. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи. - C. 95-99.
  23. Решетілова О. М. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців. - C. 99-103.
  24. Малецька І. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови. - C. 104-107.
  25. Диба Т. Г. Становлення професійної підготовки фахівців фізичного виховання наприкінці ХІХ – на початку ХХ століть. - C. 108-112.
  26. Петренко Н. В. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аспект. - C. 112-116.
  27. Про авторів. - C. 117-120.
2015
Вип. 4 (45)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського