Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2023/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Держава та регіони : наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi- Титул.
- Зміст.
Теорія та історія соціальних комунікацій
- Ковпак В. А., Луценко А. В. Комунікаційні стратегії популяризації української культури на прикладі інстаграм-проєктів Софії Безверхої @krapka.krapka. - C. 4-12.
Теорія, історія та практика журналістики
- Гоян В. В., Фальковський Д. О. Зображальні засоби як складова ефективної комунікації відеоконтенту на військову тематику. - C. 13-21.
- Коваленко А. Ф., Прокопович О. В. Фахові видання із соціальних комунікацій спеціальності 061 журналістика про і в умовах війни (періоду повномасштабного вторгнення). - C. 22-30.
- Нагорна Ю. О. Тематична парадигма новинних програм регіональних телеканалів в умовах російсько-української війни. - C. 31-40.
- Синєокий О. В., Сізова К. С., Хміль-Чуприна В. В. Засоби масової комунікації діаспор народів ЄС в українському медіапросторі. - C. 41-49.
- Скуртул Г. С. Як звучить війна: наративні подкасти як продукт медіаконвергентності. - C. 50-58.
- Чернявська Л. В., Євраєв Я. В. Журналістський проєкт протидії фейкам "Давайте перевіримо" в умовах війни. - C. 59-65.
- Чернявська Л. В., Кравчук С. М. Зоозахисна тематика в онлайн-медіа "Укрінформ" воєнного періоду. - C. 66-72.
Теорія та історія видавничої справи та редагування
- Богуславський О. В. Початки інформаційної та видавничої діяльності союзу українців католиків "Провидіння" в США. - C. 73-80.
- Герасимова О. О. Трансформація роботи редактора в умовах кросмедійного виробництва шкільних підручників. - C. 81-89.
- Женченко М. І. Бізнес-моделі основних гравців на полі цифрової дистрибуції електронних книжок в Україні. 2011–2023. - C. 90-97.
- Ryzhko О. The subject of queer community in teenage books: Ukrainian discourse. - C. 98-109.
Прикладні соціально-комунікаційні технології
- Шелудякова Н. А., Мединська О. Я., Слюсаренко К. В. Пропагандистські стратегії в сучасному медіадискурсі: аналіз прикладів зі світової практики. - C. 110-119.
Мова медіа
- Гецко Г. І., Русинко-Бомбик Л. М. Медіа та мовна політика в Україні: вплив мовних законів на медіапростір. - C. 120-125.
- Іванець Т. О., Пирогова К. М. Комунікативні технології публічного виступу в сучасному медіапросторі. - C. 126-131.
- Пуцята І. С. Принципи порушення естетики телевізійного мовлення на прикладі ведучих "24 каналу" – Катерини Соляр та Артема Овдієнка. - C. 132-137.
ЗМК у фокусі соціології
- Джолос О. В. Індекс медіаграмотності українців: споживання та користування медіа. - C. 138-145.
- Соломенко Л. І. Комунікативні практики українців у соціальних мережах: активні дописувачі чи пасивні читачі?. - C. 146-156.
Медіаосвіта
- Тернова А. І., Ливада М. І. Трансформація телевізійного виробництва під час надзвичайних ситуацій в Україні: результати опитування. - C. 157-163.
- Ternova A. Television journalism: Information technologies during distance education. - C. 164-169.
| 2023 | | № 4 (56)
|
|
|
|