Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2023/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Коваль А. С. Візуальна репрезентація небінарного гендеру. - C. 4-11.
  5. Теорія, історія та практика журналістики

  6. Брадов В. В. Особливості впливу та ефективність санкційного інструментарію протидії інформаційній агресії рф: сучасний аспект. - C. 12-22.
  7. Гиріна Т. С. Збереження національної культури та мови засобами радіомовлення: приклад українського радіо в Австралії та Океанії. - C. 23-30.
  8. Рула Н. В., Шульженко А. С. Патогенність як особливість новинного дискурсу українських телеканалів: рівень змісту. - C. 31-39.
  9. Соломін Є. О. Інформаційна безпека в умовах війни та втручань у медіасередовище. - C. 40-47.
  10. Тарасюк В. Ю. Сучасні тенденції розвитку спортивної журналістики України (на прикладі інтернет-видань). - C. 48-55.
  11. Тонкіх І. Ю. Специфіка формування новинного контенту журналістських телеграм-каналів в умовах воєнного стану. - C. 56-64.
  12. Фінклер Ю. Е. До проблеми постмодерного телебачення та сюжету про гуску, яка вкусила професора Вільяма Генрі Хенка-молодшого. - C. 65-70.
  13. Христокін Г. В., Зайцева І. В. Сучасна практика журналістських розслідувань в Україні в умовах війни. - C. 71-80.
  14. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  15. Демченко Д. С. Президентські вибори в Україні в 1991–2019 рр. (до проблеми трансформації комунікаційних та виборчих технологій). - C. 81-93.
  16. Досенко А. К. Контент платформ: мультимодальний аспект. - C. 94-100.
  17. Кирилова О. В., Михайлова А. А., Захаріна К. В. Специфіка використання соціальних медіа у російсько-українській гібридній війні. - C. 101-110.
  18. Kyrychok А. Media management and crisis communications: the importance of implementing key provisions of the change in the response methodology. - C. 111-117.
  19. Чорнобут О. С. Брендинг у системі маркетингових комунікацій (на прикладі територіальних громад Запорізької області). - C. 118-126.
  20. Шевченко В. Е., Стратюк В. Р. Фактори, які впливають на успішність побудови персонального бренду. - C. 127-132.
  21. Мова медіа

  22. Козиряцька С. А. Лексико-семантичні особливості мови українських інтернет-медіа: релігійний вимір. - C. 133-139.
  23. Науменко Л. М. Мовні засоби як маркер індивідуальності журналіста. - C. 140-146.
  24. Медіаосвіта

  25. Yermolayeva G. Social networks as a modern tool in career guidance counseling with future applicants of the information sector. - C. 147-152.
  26. Кияниця Є. О. Мультидисциплінарне забезпечення медіаосвітньої компетентності та навичок медіаграмотності. - C. 153-158.
2023
№ 2 (54)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського