Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2022/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Кияниця Є. О. Тенденції використання культурного коду в сучасних медіа для розбудови соціокультурної ідентичності. - C. 4-10.
  5. Порпуліт О. О. Методологічний інструментарій дослідження концепту "медіаконтинуум". - C. 11-18.
  6. Теорія, історія та практика журналістики

  7. Бессараб А. О., Пономаренко Л. Г., Гиріна Т. С. Роль телебачення у формуванні податкової культури в українському суспільстві. - C. 19-29.
  8. Дзьомба Н. М. Етика BBC щодо захисту дітей. - C. 30-37.
  9. Козиряцька С. А. Медійне представлення християнських церков у контексті сучасного українського суспільства. - C. 38-44.
  10. Кузнецова О. Д. Ознаки та функції фактоїдів у сучасних масмедіа. - C. 45-52.
  11. Партико З. В., Станчик В. М. Укладання бази даних періодичних видань Житомирщини. - C. 53-66.
  12. Трегуб А. М. Тематичний аспект сервісно-експертних програм в українському телевізійному просторі (емпіричний вимір). - C. 67-77.
  13. Чернявська Л. В. Трансформація медіареальності в умовах війни в Україні. - C. 78-85.
  14. Шевченко О. В., Спрінсян В. Г. Специфіка організації функціонування засобів масової інформації України. - C. 86-93.
  15. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  16. Бутиріна М. В., Старков В. І. Реалізація комунікаційної діяльності підприємства засобами інтернет-ресурсів. - C. 94-100.
  17. Жарко C. Ю., Штепа П. О. Маніпулятивні технології в інавгураційній промові президента в. Зеленського. - C. 101-107.
  18. Kodatska N. О., Yatchuk О. М., Lesiuk О. V. Management of crisis communications in the public space. - C. 108-114.
  19. Родінова Н. Л., Іваницька Б. В., Шишова О. М. Особливості комунікації в соціальних мережах в умовах воєнного стану. - C. 115-124.
  20. Стратюк В. Р. Система інструментів онлайн-комунікації для побудови персонального бренду hr директора компанії. - C. 125-130.
  21. Тернова А. І., Єфіменко В. Д. Спіндокторінг як інструмент сучасної політичної технології. - C. 131-135.
  22. Медіаосвіта

  23. Лобанова А. С., Зоська Я. В., Петрухін С. В., Комарова О. О. Інформаційно-комунікативні технології в освітніх кейсах: Шанси та ризики їх запровадження в період глобальних викликів. - C. 136-145.
  24. Актуальні питання соціології

  25. Garayeva N. S. The role of woman in modern Azerbaijani family summary. - C. 146-151.
  26. Сухаревська Г. В. Мережева комунікація як фактор формування аутопоєтичної системи інтернет-простору. - C. 152-158.
  27. Мова медіа

  28. Вільчинська Т. П., Вільчинський О. К. Семантико-когнітивна природа концептуалізованого поняття переселеної особи в медіатексті (на прикладі газети "вільне життя плюс"). - C. 159-165.
  29. Романюк Н. В., Лебідь Н. М. Новації медіамови в умовах війни. - C. 166-174.
  30. Tanriverdiyeva H. Metaphorical transfers in the Azerbaijani and English languages in publicistic texts. - C. 175-178.
2022
№ 2 (50)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського