Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2021/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Кодацька Н. О., Ятчук О. М., Лесюк О. В. Суспільні комунікації в контексті трансформації медіасередовища. - C. 3-9.
  5. Porpulit О. О. The Phenomenon of Media Continuum. - C. 10-17.
  6. Теорія, історія та практика журналістики

  7. Андрушків В. В. Телебачення в умовах диджиталізації. - C. 18-25.
  8. Гиріна Т. С. Експлікація національної ідентичності української громади у відчитах на радіо Північної Америки у 1933 р.. - C. 26-31.
  9. Кузнецова О. Д. Телевізійна екологічна просвіта тревел-шоу "Орел і решка. Чудо світу" 2020 р. – першого півріччя 2021 р.. - C. 32-39.
  10. Пуцята І. С. Трансформація прийомів інфотейнменту в контенті всеукраїнських телеканалів. - C. 40-46.
  11. Тонкіх І. Ю. Особливості функціонування публічних Telegram-каналів як кросмедійної платформи. - C. 47-54.
  12. Tregub A. M. Genre Differentiation of Service-Expert Programs Within the General Genre-Specific Division of Ukrainian Television. - C. 55-61.
  13. Прикладні соціально-комунікаційні технологі

  14. Тяпкіна Н. І., Сарапій М. М. Сатирично-гумористичні тексти української блогосфери як інструмент відтворення дійсності. - C. 62-68.
  15. Чернявська Л. В., Кутова О. С. Інтернет-мем як складник медіареальності. - C. 69-82.
  16. Баранецька А. Д., Крамаренко І. Ю. Інструменти просування інтернет-ЗМІ (регіональні практики). - C. 83-90.
  17. Варех Н. В. Застосування інтент-аналізу в дослідженнях дискурсу мережевої комунікації. - C. 91-96.
  18. Dosenko A. K. The Phenomenon of The Multimodal Service Media Text of the Communication Platform. - C. 97-101.
  19. Назаренко О. В. Сайт вишу як елемент комунікації. - C. 102-107.
  20. Семен Н. Ф. Пропагування вакцинації від Covid-19 у профілях програми "ТСН" в Instagram та Facebook. - C. 108-112.
  21. Видавнича справа та редагування

  22. Скібан О. І. Книжкова преса "Друг читача": від газети радянського взірця до сучасного мережевого ресурсу. - C. 113-122.
  23. Медіаосвіта

  24. Єрмолаєва Г. А. Особливості самостійної роботи студентів як складової професійної підготовки майбутнього фахівця документно-інформаційних комунікацій в умовах карантинних обмежень. - C. 123-128.
  25. Пономаренко Л. Г., Мисечко А. О. Підготовка телевізійних програм розважальної тематики як складова онлайн-навчання. - C. 129-138.
  26. Мова медіа

  27. Темченко Л. В., Бучарська І. С. "Старі – нові" урбаноніми в комунікативному просторі Дніпра: до проблеми рецепції. - C. 139-147.
  28. Соціальні мережі у фокусі соціологі

  29. Леонтьєва Т. С. Соціальні мережі як форма комунікаційного простору для дитини. - C. 148-154.
2021
№ 4 (48)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського