Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2021/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Держава та регіони : наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi- Титул.
- Зміст.
Теорія та історія соціальних комунікацій
- Алексеєнко Ю. О. Соціально-мережеві спільноти як складова сучасного комунікаційного простору. - C. 4-10.
- Бутиріна М. В., Бабенко Є. О. Риторичні аспекти комунікативної ефективності ранньохристиянських апологій. - C. 11-17.
- Girman А., Kodatska N. International Regional Studies: Communication Aspect. - C. 18-23.
- Супрун В. М. Соціальна детермінація телевізійної fashion-журналістики. - C. 24-28.
Теорія, історія та практика журналістики
- Бессараб А. О., Гиріна Т. С. Перше дитяче талант-шоу в історії українського радіо. - C. 29-36.
- Гресько О. В., Грабажей Т. Г. Суспільно-політичне мовлення на телеканалі UA: Перший як інструмент дієвої журналістики. - C. 37-42.
- Зражевська Н. І. "Хаос" та "складність" як систематичні інструменти для вивчення сучасного інформаційного простору. - C. 43-53.
- Козиряцька С. А. Український медіапростір у період пандемії: релігійний аспект. - C. 54-61.
- Павлова А. К., Криворучко А. Д. Особливості категорії новини в газетному тексті: спосіб відбору та подачі матеріалу (на прикладі газети "День"). - C. 62-67.
Видавнича справа та редагування
- Копильчак Х. С. Особливості формування спільноти фанатів мальописів у сучасному інформаційному просторі. - C. 68-74.
Прикладні соціально-комунікаційні технології
- Бондаренко І. С. Свято як комунікаційна технологія конструювання ідеологічного простору радянського суспільства: соціоінженерний підхід. - C. 75-79.
- Горська К. О. Від конкуренції до партнерства: модний медіатренд чи ринкова необхідність?. - C. 80-87.
- Зелінська Н. В. Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (до 125-річчя видатного українського видавця). - C. 88-95.
- Русецька О. Б. Зв'язок автор – споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). - C. 96-101.
Медіаосвіта
- Єрмолаєва Г. А. Інтерактивні технології в навчанні майбутніх фахівців з інформаційної діяльності. - C. 102-107.
- Миколаєнко Н. М. Інформаційно-медійний простір: до проблеми фахової підготовки журналістів. - C. 108-112.
Соціальні комунікації у фокусі соціології
- Афанасьєва Л. В., Букрєєва І. В., Глебова Н. І., Глинська Л. Ф., Орлов А. В. Соціокультурні чинники розвитку здорового способу життя в умовах сучасної територіальної громади. - C. 113-120.
- Варга Н. І. Регіонально-мережева модель соціоекономічної адаптації населення прикордоння в умовах інституціоналізації неформальної зайнятості. - C. 121-126.
- Михайльова К. Г., Єременко Ю. В. Сучасні ризики самореалізації обдарованих учнів в Україні та роль соціальної політики в їх мінімізації. - C. 127-133.
- Туленков М. В., Зоська Я. В. Соціальний капітал як суспільний феномен: концептуально-прикладний аналіз. - C. 134-144.
- Khyzhniak L. The Future of Social Systems in Sociological Reflection and the Concept of J. Urry. - C. 145-150.
| 2021 | | № 1 (45)
|
|
|
|