Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Алексеєнко Ю. О. Соціально-мережеві спільноти як складова сучасного комунікаційного простору. - C. 4-10.
  5. Бутиріна М. В., Бабенко Є. О. Риторичні аспекти комунікативної ефективності ранньохристиянських апологій. - C. 11-17.
  6. Girman А., Kodatska N. International Regional Studies: Communication Aspect. - C. 18-23.
  7. Супрун В. М. Соціальна детермінація телевізійної fashion-журналістики. - C. 24-28.
  8. Теорія, історія та практика журналістики

  9. Бессараб А. О., Гиріна Т. С. Перше дитяче талант-шоу в історії українського радіо. - C. 29-36.
  10. Гресько О. В., Грабажей Т. Г. Суспільно-політичне мовлення на телеканалі UA: Перший як інструмент дієвої журналістики. - C. 37-42.
  11. Зражевська Н. І. "Хаос" та "складність" як систематичні інструменти для вивчення сучасного інформаційного простору. - C. 43-53.
  12. Козиряцька С. А. Український медіапростір у період пандемії: релігійний аспект. - C. 54-61.
  13. Павлова А. К., Криворучко А. Д. Особливості категорії новини в газетному тексті: спосіб відбору та подачі матеріалу (на прикладі газети "День"). - C. 62-67.
  14. Видавнича справа та редагування

  15. Копильчак Х. С. Особливості формування спільноти фанатів мальописів у сучасному інформаційному просторі. - C. 68-74.
  16. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  17. Бондаренко І. С. Свято як комунікаційна технологія конструювання ідеологічного простору радянського суспільства: соціоінженерний підхід. - C. 75-79.
  18. Горська К. О. Від конкуренції до партнерства: модний медіатренд чи ринкова необхідність?. - C. 80-87.
  19. Зелінська Н. В. Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (до 125-річчя видатного українського видавця). - C. 88-95.
  20. Русецька О. Б. Зв'язок автор – споживач у рекламному продукті (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). - C. 96-101.
  21. Медіаосвіта

  22. Єрмолаєва Г. А. Інтерактивні технології в навчанні майбутніх фахівців з інформаційної діяльності. - C. 102-107.
  23. Миколаєнко Н. М. Інформаційно-медійний простір: до проблеми фахової підготовки журналістів. - C. 108-112.
  24. Соціальні комунікації у фокусі соціології

  25. Афанасьєва Л. В., Букрєєва І. В., Глебова Н. І., Глинська Л. Ф., Орлов А. В. Соціокультурні чинники розвитку здорового способу життя в умовах сучасної територіальної громади. - C. 113-120.
  26. Варга Н. І. Регіонально-мережева модель соціоекономічної адаптації населення прикордоння в умовах інституціоналізації неформальної зайнятості. - C. 121-126.
  27. Михайльова К. Г., Єременко Ю. В. Сучасні ризики самореалізації обдарованих учнів в Україні та роль соціальної політики в їх мінімізації. - C. 127-133.
  28. Туленков М. В., Зоська Я. В. Соціальний капітал як суспільний феномен: концептуально-прикладний аналіз. - C. 134-144.
  29. Khyzhniak L. The Future of Social Systems in Sociological Reflection and the Concept of J. Urry. - C. 145-150.
2021
№ 1 (45)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського