Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2020/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Держава та регіони : наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi- Титул.
- Зміст.
Теорія та історія соціальних комунікацій
- Варех Н. В. Застосування лінгвосеміотичного аналізу в дослідженнях медіадискурсу. - C. 3-7.
- Мадей А. С. Тижневик "Дзеркало тижня. Україна" як соціальний і культурний феномен: тематичний діапазон та змістове наповнення історико-культурного контенту. - C. 8-13.
- Mantulo N. B. Ritualization of Public Relations Communications in Postmodern Society: Theoretical Aspect. - C. 14-19.
- Микитів Г. В. Архетипний символ як структурно-семантичне явище в сучасному медіадискурсі. - C. 20-25.
- Романчук В. О. Висвітлення особливостей гібридної війни Росії проти України на сторінках журналу "Універсум" (1993–2020). - C. 26-34.
Теорія, історія та практика журналістики
- Bessarab А. О. Spanish Book in the Focus of Ukrainian Television (on the Example of "1+1" TV Channel). - C. 35-41.
- Бутиріна М. В., Гаркавенко Ю. С. Гомогенізація контенту в медіарепрезентаціях білоруських подій: досвід європейських ЗМІ. - C. 42-48.
- Василюк Т. Ю. Лонгрид: специфіка подачі матеріалів в українських ЗМК. - C. 49-55.
- Волинець Г. М., Альбіновська С. Ю. Суспільні наративи в сучасній українській політичній карикатурі. - C. 56-64.
- Скуртул Г. С. Конвергентність звукового образу як важливий чинник комунікативної ефективності (на прикладі радіопрограми "Саме там" Радіо НВ). - C. 65-71.
Прикладні соціально-комунікаційні технології
- Березенко В. В. Трансформація реклами в контексті розвитку диджитал-технологій. - C. 72-78.
- Керімов Р. Р. Реалізація аналітично-прогностичної функції соціальним інститутом PR. - C. 79-85.
- Сащук Т. І. Професійна комунікація журналістів-розслідувачів на сучасних онлайн-платформах. - C. 86-97.
- Pohrebniak І. V. Internet-Communication as Key Parameters of Media Industry Formation. - C. 98-104.
- Ситник О. В. Формування залежності та призвичаєння як результат дії технологій впливу на користувачів. - C. 105-110.
Медіаосвіта
- Лісневська А. Л., Фруктова Я. C. Медіатизація в розрізі професійного становлення майбутніх фахівців медіасфери: аналітико-прогностичний аспект. - C. 111-119.
Соціальні комунікації у фокусі соціології
- Глебова Н. І. Феномен міфологізованості серіальної продукції: соціологічні інтерпретації. - C. 120-125.
- Гугнін Е. А. Дискурс постколоніалізму Е. Саїда, Е. Сезара, Л. Сенгора, Ф. Фанона в теоретико-соціологічній рефлексії зовнішнього впливу заходу. - C. 126-132.
- Ібрагімова З. І. Бібліотека в соціокультурному просторі поліетнічних ОТГ: до концептуалізації соціологічного дослідження. - C. 133-139.
- Полторак В. А., Зоська Я. В., Стадник А. Г. Політична ефективність особистості як показник специфіки її політичної участі та політичної поведінки: соціологічний аспект. - C. 140-148.
| 2020 | | № 4 (44)
|
|
|
|