Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2020/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Варех Н. В. Застосування лінгвосеміотичного аналізу в дослідженнях медіадискурсу. - C. 3-7.
  5. Мадей А. С. Тижневик "Дзеркало тижня. Україна" як соціальний і культурний феномен: тематичний діапазон та змістове наповнення історико-культурного контенту. - C. 8-13.
  6. Mantulo N. B. Ritualization of Public Relations Communications in Postmodern Society: Theoretical Aspect. - C. 14-19.
  7. Микитів Г. В. Архетипний символ як структурно-семантичне явище в сучасному медіадискурсі. - C. 20-25.
  8. Романчук В. О. Висвітлення особливостей гібридної війни Росії проти України на сторінках журналу "Універсум" (1993–2020). - C. 26-34.
  9. Теорія, історія та практика журналістики

  10. Bessarab А. О. Spanish Book in the Focus of Ukrainian Television (on the Example of "1+1" TV Channel). - C. 35-41.
  11. Бутиріна М. В., Гаркавенко Ю. С. Гомогенізація контенту в медіарепрезентаціях білоруських подій: досвід європейських ЗМІ. - C. 42-48.
  12. Василюк Т. Ю. Лонгрид: специфіка подачі матеріалів в українських ЗМК. - C. 49-55.
  13. Волинець Г. М., Альбіновська С. Ю. Суспільні наративи в сучасній українській політичній карикатурі. - C. 56-64.
  14. Скуртул Г. С. Конвергентність звукового образу як важливий чинник комунікативної ефективності (на прикладі радіопрограми "Саме там" Радіо НВ). - C. 65-71.
  15. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  16. Березенко В. В. Трансформація реклами в контексті розвитку диджитал-технологій. - C. 72-78.
  17. Керімов Р. Р. Реалізація аналітично-прогностичної функції соціальним інститутом PR. - C. 79-85.
  18. Сащук Т. І. Професійна комунікація журналістів-розслідувачів на сучасних онлайн-платформах. - C. 86-97.
  19. Pohrebniak І. V. Internet-Communication as Key Parameters of Media Industry Formation. - C. 98-104.
  20. Ситник О. В. Формування залежності та призвичаєння як результат дії технологій впливу на користувачів. - C. 105-110.
  21. Медіаосвіта

  22. Лісневська А. Л., Фруктова Я. C. Медіатизація в розрізі професійного становлення майбутніх фахівців медіасфери: аналітико-прогностичний аспект. - C. 111-119.
  23. Соціальні комунікації у фокусі соціології

  24. Глебова Н. І. Феномен міфологізованості серіальної продукції: соціологічні інтерпретації. - C. 120-125.
  25. Гугнін Е. А. Дискурс постколоніалізму Е. Саїда, Е. Сезара, Л. Сенгора, Ф. Фанона в теоретико-соціологічній рефлексії зовнішнього впливу заходу. - C. 126-132.
  26. Ібрагімова З. І. Бібліотека в соціокультурному просторі поліетнічних ОТГ: до концептуалізації соціологічного дослідження. - C. 133-139.
  27. Полторак В. А., Зоська Я. В., Стадник А. Г. Політична ефективність особистості як показник специфіки її політичної участі та політичної поведінки: соціологічний аспект. - C. 140-148.
2020
№ 4 (44)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського