Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2020/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комуінкацій

  4. Романчук С. М., Гриненко І. В. Сучасна дискурсологія: соціолінгвістичний аспект. - C. 3-9.
  5. Теорія, історія та практика журналістики

  6. Бикова О. М. Виробнича тематика та шляхи її художньої реалізації в збірці репортажів В. Владка "Донбас – золота країна". - C. 10-18.
  7. Кіца М. О. Культурна тематика у фокусі сучасних українських газет (на прикладі газет "День", "ВЗ", "УМ", "ЛГ"). - C. 19-23.
  8. Козак С. Б. "Борись і добувайся Батьківщини" (життя і творчість Лесі Українки, вшанування її пам’яті на сторінках часопису "Українські вісті", Німеччина, 1945 – США, 2000). - C. 24-31.
  9. Колкутіна В. В. Образ-трансформа у структурі публіцистичного дискурсу. - C. 32-37.
  10. Юксель Г. З. Трансформація системи ЗМІ Криму в контексті анексії 2014 року: статистичний аспект. - C. 38-47.
  11. Теорія та історія видавничої справи та редагування

  12. Подоляка Н. С. Редакторсько-видавнича діяльність Агапія Шамрая. - C. 48-52.
  13. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  14. Баранецька А. Д. Сторителінг як стратегія розбудови PR-комунікацій. - C. 53-58.
  15. Бондаренко І. С. До проблеми формування методологічних орієнтирів науки про соціальні комунікації. - C. 59-65.
  16. Вежель Л. М. Безпека бренду в умовах коронавірусної пандемії: контентні та комунікаційні аспекти. - C. 66-71.
  17. Dosenko А. Discourse of Communicational Platforms: Critical and Digital Typology. - C. 72-77.
  18. Медіаосвіта

  19. Ділай А. Ю. Підготовка фахівців зі стратегічних комунікацій для міністерства оборони України. - C. 78-84.
  20. Кузнецова О. Д. Інноваційні гібридні навчальні комплекси з української мови в ЗМІ професора О. Сербенської. - C. 85-93.
  21. Лесюк О. В., Кодацька Н. О., Ятчук О. М. Формування цифрових компетенцій фахівців галузі соціальних комунікацій. - C. 94-99.
  22. Penchuk I. Children's TV Studio in the System of Integrated Media Education. - C. 100-106.
  23. Ситник О. В. Дослідження уявлень студентів про професійно важливі особистісні характеристики журналіста в аспекті підвищення якості журналістської освіти. - C. 107-112.
  24. Соціальні комунікації у фокусі соціологі

  25. Гугнін Е. А. Глобалізація як фоновий чинник зовнішнього впливу в переході від модерну до постмодерну. - C. 113-120.
  26. Полторак В. А., Зоська Я. В., Стадник А. Г. ПР-технології як засіб формування й використання громадської думки під час інформаційних війн. - C. 121-128.
  27. Мова медіа

  28. Микитів Г. В. Засоби формування вербальної парадигми архетипного символу "ворог" у медіапросторі. - C. 129-134.
2020
№ 3 (43)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського