Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Зикун Н. І., Бессараб А. О., Пономаренко Л. Г. Наратив як контентна основа міжнародних стратегічних комунікацій. - C. 4-11.
  4. Макарчук О. Г. Політичний паралелізм: український контекст. - C. 12-20.
  5. Риженко Л. М. Дискурсивні конструкції контенту українських ЗМІ про націю та її ворогів. - C. 21-27.
  6. Khitrova T. "Decentraliziation of history" as a counter-discourse of "decommunization" in modern information space of Ukraine. - C. 28-33.
  7. Безчотнікова С. В., Ралюк Ю. В. Структурно-типологічні особливості переходу друкованих видань Донеччини в мережу. - C. 34-41.
  8. Колкутіна В. В. Комунікативні стратегії Дмитра Донцова. - C. 42-47.
  9. Мірошниченко П. В. Особливості сприйняття літературно-мистецької радіопрограми молоддю. - C. 48-55.
  10. Мудра І. М., Кіца М. О. Історія тревел-програм на українському телебаченні. - C. 56-60.
  11. Ципердюк І. М. Християнська місія в епоху постправди: 80 років українській редакції радіо "Ватикан". - C. 61-67.
  12. Ятчук О. М., Кодацька Н. О. Телевізійна комунікація в контексті розвитку суспільства. - C. 68-73.
  13. Микитів Г. В. Формування пізнавальної діяльності читачів засобами гейміфікації в дитячих журналах. - C. 74-80.
  14. Mykolaienko N. Professional culture of future editors: aspects, principles, model formation. - C. 81-84.
  15. Сізова К. Л., Алексеєнко Н. М., Хміль-Чуприна В. В. Властивості буктрейлера: український та світовий досвід. - C. 85-89.
  16. Баранецька А. Д. Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами. - C. 90-94.
  17. Березенко В. В., Санакоєва Н. Д., Іванець Т. О. Позиціонування корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичних компаній засобами PR. - C. 95-100.
  18. Бондаренко І. С. Проєкт "Нова людина" в українській історії соціальної інженерії: комунікаційні виміри. - C. 101-106.
  19. Дрешпак В. М. Повідомлення пресслужб органів публічної влади регіонального рівня: структура та стилістика. - C. 107-112.
  20. Ковпак В. А., Троценко Н. О. Прагматичний потенціал нативної реклами: форми, тренди (на прикладі нативного контенту в соціальній мережі Facebook щодо бренда факультету журналістики ЗНУ). - C. 113-121.
  21. Кондрико А. А., Драчова А. В. Новітні технології медіаіндустрії: можливості та особливості використання в Україні. - C. 122-127.
  22. Щегельська Ю. П. Системи захоплення руху в доданій реальності: різновиди та специфіка їх застосування у практиці промоційних комунікацій. - C. 128-133.
  23. Галаджун З. В. Мова друкованих ЗМІ України (у розрізі українська/російська мови видання). - C. 134-140.
  24. Зоська Я. В., Согорін А. А., Белькова С. В. Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження. - C. 141-150.
2020
№ 1 (41)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського