Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Держава та регіони : наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi- Титул.
- Зміст.
- Зикун Н. І., Бессараб А. О., Пономаренко Л. Г. Наратив як контентна основа міжнародних стратегічних комунікацій. - C. 4-11.
- Макарчук О. Г. Політичний паралелізм: український контекст. - C. 12-20.
- Риженко Л. М. Дискурсивні конструкції контенту українських ЗМІ про націю та її ворогів. - C. 21-27.
- Khitrova T. "Decentraliziation of history" as a counter-discourse of "decommunization" in modern information space of Ukraine. - C. 28-33.
- Безчотнікова С. В., Ралюк Ю. В. Структурно-типологічні особливості переходу друкованих видань Донеччини в мережу. - C. 34-41.
- Колкутіна В. В. Комунікативні стратегії Дмитра Донцова. - C. 42-47.
- Мірошниченко П. В. Особливості сприйняття літературно-мистецької радіопрограми молоддю. - C. 48-55.
- Мудра І. М., Кіца М. О. Історія тревел-програм на українському телебаченні. - C. 56-60.
- Ципердюк І. М. Християнська місія в епоху постправди: 80 років українській редакції радіо "Ватикан". - C. 61-67.
- Ятчук О. М., Кодацька Н. О. Телевізійна комунікація в контексті розвитку суспільства. - C. 68-73.
- Микитів Г. В. Формування пізнавальної діяльності читачів засобами гейміфікації в дитячих журналах. - C. 74-80.
- Mykolaienko N. Professional culture of future editors: aspects, principles, model formation. - C. 81-84.
- Сізова К. Л., Алексеєнко Н. М., Хміль-Чуприна В. В. Властивості буктрейлера: український та світовий досвід. - C. 85-89.
- Баранецька А. Д. Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами. - C. 90-94.
- Березенко В. В., Санакоєва Н. Д., Іванець Т. О. Позиціонування корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичних компаній засобами PR. - C. 95-100.
- Бондаренко І. С. Проєкт "Нова людина" в українській історії соціальної інженерії: комунікаційні виміри. - C. 101-106.
- Дрешпак В. М. Повідомлення пресслужб органів публічної влади регіонального рівня: структура та стилістика. - C. 107-112.
- Ковпак В. А., Троценко Н. О. Прагматичний потенціал нативної реклами: форми, тренди (на прикладі нативного контенту в соціальній мережі Facebook щодо бренда факультету журналістики ЗНУ). - C. 113-121.
- Кондрико А. А., Драчова А. В. Новітні технології медіаіндустрії: можливості та особливості використання в Україні. - C. 122-127.
- Щегельська Ю. П. Системи захоплення руху в доданій реальності: різновиди та специфіка їх застосування у практиці промоційних комунікацій. - C. 128-133.
- Галаджун З. В. Мова друкованих ЗМІ України (у розрізі українська/російська мови видання). - C. 134-140.
- Зоська Я. В., Согорін А. А., Белькова С. В. Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження. - C. 141-150.
| 2020 | | № 1 (41)
|
|
|
|