Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2019/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Полісученко А. Ю. Інтернет-флешмоби в системі соціальних комунікацій. - C. 4-12.
  4. Ципердюк І. М. Проєкт "Донбас. Реалії" української редакції радіо "Свобода": інформаційний спротив російській воєнній агресії. - C. 13-18.
  5. Безчотнікова С. В., Жихарева Т. Ю. Інтерактивні програми на регіональному телебаченні (на матеріалі програм ООО ТРО "Маріупольське телебачення"). - C. 19-25.
  6. Богуславський О. В. Пресово-інформаційна діяльність асоціації українців Америки (1968–2001). - C. 26-36.
  7. Kyiashko Yu. P. Communication potential of frame composition structure in television message. - C. 37-43.
  8. Кодацька Н. О., Ятчук О. М., Лесюк О. В. Використання даних соціологічних досліджень у журналістській практиці. - C. 44-48.
  9. Скуртул Г. С. Сучасні тенденції оновлення форматів радіохвиль "Культура" та "Промінь". - C. 49-55.
  10. Холод Г. Я. Специфіка "шапок" у "Кіно-газеті" (1928–1932). - C. 56-63.
  11. Куценко Л. В. Чинники успішності краудфандингу у видавничій справі: світовий та вітчизняний досвід. - C. 64-71.
  12. Пономаренко Л. Г., Бессараб А. О., Зикун Н. І. Структура й зміст сайтів з української мови з погляду редактора. - C. 72-80.
  13. Воронова В. В. Брендолог vs брендмейкер: формування термінології геобрендингу. - C. 81-87.
  14. Вербицька Г. А. Еволюція процесів політичної комунікації на близькому сході. - C. 88-92.
  15. Досенко А. К. Комунікаційні платформи: ідентифікація терміна. - C. 93-97.
  16. Ковпак В. А., Троценко Н. О. Комунікаційні стратегії успішних спецпроєктів нативної реклами. - C. 98-109.
  17. Обласова О. І. Особливості комунікаційної стратегії соціокультурних проектів в Україні (на прикладі фестивалю "Червене вино"). - C. 110-116.
  18. Chechelnytska H. V. Е Exhibition and museum activities as communication component of higher education institution on example of university of customs and finance (Dnipro city). - C. 117-120.
  19. Шилова В. В. Особливості вивчення принципів функціонування комунікаційних технологій на телебаченні. - C. 121-128.
  20. Назаренко О. В. Ідіостильові властивості "жовтої преси". - C. 129-133.
  21. Відомості про авторів. - C. 134-135.
2019
№ 4 (40)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського