Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2019/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ривліна В. М. Напрями медіатизації сучасного мистецтва. - C. 4-8.
  4. Риженко Л. М. Консервативна журналістика як вид нішевого консерватизму. - C. 9-12.
  5. Баранецька А. Д. Візуалізація інформації як складник наповнення медіаконтенту. - C. 13-17.
  6. Білограц Х. Р. Цільова аудиторія та канали поширення науково-популярної інформації в медіа. - C. 18-24.
  7. Брадов В. В., Прокопчук Е. І. Проблематика контенту друкованих видань промислового міста: соціальний аспект. - C. 25-29.
  8. Гарматій О. В. Дотримання законодавчих норм щодо поширення соціологічних відомостей на телебаченні. - C. 30-36.
  9. Kyiashko Yu. Ways of understanding of visual interpretation of reality with expressive means in cinema and television during formation and differentiation. - C. 37-43.
  10. Костюк В. В., Костюк Ю. В. Вітчизняне інтернет-радіо: історія та сучасність. - C. 44-50.
  11. Надточій О. Л. Розширення жанрових меж сучасного коментарю в межах аналітичних текстових форматів. - C. 51-55.
  12. Pashchenko B., Kyrylova O. Globalization of manga: rationale of its popularity in the world in comparison with Ukraine. - C. 56-62.
  13. Ципердюк І. М. Еволюція української редакції "Голосу Америки" від радіомовлення до телебачення та інтернету. - C. 63-67.
  14. Ятчук О. М., Кодацька Н. О. Соціально-комунікативна парадигма розвитку телебачення. - C. 68-72.
  15. Кузнецова О. Д. Типологія україномовних лексикографічних праць професора Олександри Сербенської. - C. 73-78.
  16. Хміль-Чуприна В. В. Ігрові форми промоції художньої літератури як ефективна стратегія популяризації читання. - C. 79-83.
  17. Бондаренко І. С. Технології агітації й пропаганди як комунікаційні платформи радикального соціального інжинірингу: український досвід 20-х рр. ХХ ст.. - C. 84-91.
  18. Грисюк В. П. Репрезентація сексуальності в інтернет-ЗМІ України: основні підходи. - C. 92-97.
  19. Дерев'янко О. А., Іванова Т. В. Сторітелінг бренду як фактор набуття цінності продукту (на прикладі компанії "Nike"). - C. 98-102.
  20. Досенко А. К., Погребняк І. В. Соціальні мережі як комунікаційні платформи: семіотичний аспект. - C. 103-107.
  21. Дрешпак В. М. Система масової комунікації в територіальній громаді в умовах реформування комунальної преси в Україні. - C. 108-114.
  22. Цапок О. М. Різновиди сучасного копірайтингу. - C. 115-120.
  23. Шилова В. В. Телевізійні новини: особливості використання комунікаційних технологій як засобів соціального інжинірингу під час антитерористичної операції 2014 року в Україні. - C. 121-125.
  24. Жарко С. Ю., Терханова О. В. Вторинна номінація як компонент газетно-журнальної публіцистики. - C. 126-132.
  25. Ковальова Т. В., Євтушенко О. М. Журналістика в епоху постправди: до питання підготовки медіафахівців. - C. 133-139.
  26. Відомості про авторів. - C. 140-141.
2019
№ 3 (39)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського