Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ковпак В. А. Культурний гранд-наратив на сторінках преси світового українства як смисловий базис для системи координат сучасної культурної традиції. - C. 4-11.
  4. Козиряцька С. А. Основні акценти релігійно-політичної комунікації в Україні на початку 2019 р.: медійний вияв. - C. 12-16.
  5. Стародуб С. А. Комунікаційний процес як елемент інформаційної війни та впливу на маси. - C. 17-20.
  6. Ципердюк І. М. Діяльність української редакції радіо "Свобода" з демаскування прихованої політичної реклами у вітчизняних ЗМІ. - C. 21-26.
  7. Джолос О. В. Розвиток та трансформація функцій іномовлення в сучасних умовах. - C. 27-33.
  8. Makarchuk O. The party press: the past, the present, the future (general tendencies). - C. 34-39.
  9. Миколаєнко А. Ю. Спеціалізована й популярна медіакритика: український досвід. - C. 40-44.
  10. Бессараб А. О., Дерев’янко Н. В., Пономаренко Л. Г. Українські вімельбухи крізь призму форми, змісту та мови. - C. 45-51.
  11. Кондрико А. А., Зубенко К. О. Краудпаблішинг як новітній інструмент інтернет-промоції видавничої продукції. - C. 52-57.
  12. Полішко Н. Є. Буктрейлер як форма промоції та видавнича стратегія. - C. 58-63.
  13. Бондаренко І. С. Дисциплінарні матриці інтерпретації поняття "соціальна технологія": історія світового досвіду. - C. 64-70.
  14. Вербицька Г. А. Модифікації соціальних комунікацій сучасного арабського світу. - C. 71-74.
  15. Темчур К. О. Сайт та акаунти історичного музею в соціальних мережах: параметри розвитку. - C. 75-80.
  16. Лебідь Н. М. Контент-план при SMM просуванні персонального бренда в соціальній мережі Instagram. - C. 81-86.
  17. Трегуб А. М. Зображальні засоби сервісно-експертного відеоконтенту. - C. 87-91.
  18. Романюк Н. В. Промоція книжкової літератури видавництва "Ранок" у мережі Фейсбук. - C. 92-98.
  19. Федотов І. А. Туристично-ресурсний потенціал як основа успішного іміджу регіону (на прикладі Одеського та Запорізького регіонів). - C. 99-103.
  20. Єрмолаєва Г. А. Організація самостійної роботи студентів-документознавців (на прикладі вивчення дисципліни "інформаційний моніторинг"). - C. 104-108.
  21. Жарко С. Ю. Реалізація лінгвістичних норм на українському телебаченні. - C. 109-113.
  22. Рождественська І. Є., Варех Н. В. Лінгвокогнітивні особливості дискурсу цифрової дипломатії. - C. 114-118.
  23. Sirinyok-Dolgaryova K., Liubchenko Yu. Prospects Of Change In Ukrainian Journalism Education According To Student-Centered Approach. - C. 119-125.
  24. Відомості про авторів. - C. 126-128.
2019
№ 2 (38)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського