Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2018/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гайдур Н. М. Концепт комунікації в системі соціальних комунікацій. - C. 3-7.
  4. Ривліна В. М. Сучасне мистецтво як новітній тип комуніканта. - C. 8-12.
  5. Сиваш К. О. Поняття "медіа-персона" в парасоціальній комунікації: основні підходи до розуміння. - C. 13-19.
  6. Ющишин С. Ю. Політичний журналіст у новинному контентному середовищі. - C. 20-25.
  7. Hyrina T. S. Adaptation of the ukrainians' world community to specificity of continental radio stations work in conditions of independance. - C. 26-30.
  8. Гоян В. В., Гоян О. Я. Реформування українського телерадіомовлення: тенденції 2017–2018 років та динаміка. - C. 31-39.
  9. Кліщ А. В. Роман Рахманний – колумніст (10-річний досвід у торонтській українській католицькій газеті "Наша мета"). - C. 40-44.
  10. Коробко В. І. Контент української телевізійної журналістики як "нова хвиля" в документалістиці. - C. 45-49.
  11. Пенчук І. Л. Соціальна адаптація дітей-ВПО в дитячому телевізійному об'єднанні. - C. 50-55.
  12. Холод Г. Я. Рубрика "екран трудящих" у газеті "кіно-тиждень" (1927): композиція, жанровий і тематичний діапазон. - C. 56-66.
  13. Бессараб А. О. Соціальнокомунікаційні особливості редакційно-видавничого процесу в українських університетах на сучасному етапі. - C. 67-74.
  14. Назаренко К. О. Алгоритми редагування користувацького контенту в інтернет-медіа. - C. 75-80.
  15. Баранецька А. Д. Стратегічні основи PR-комунікації. - C. 81-84.
  16. Бондаренко І. С. Фордизм як унікальна модель соціального інжинірингу: комунікаційно-технологічний підхід. - C. 85-91.
  17. Воронова В. В. Геобрендинг як соціально-комунікаційна технологія: формування термінологічного апарату. - C. 92-98.
  18. Загорулько Д. І. Робота редакції інтернет-ЗМІ над гейміфікованим контентом. - C. 99-103.
  19. Євтушенко О. М., Літвінчук А. Ю. Реклама як засіб формування та відображення соціокультурного простору міста. - C. 104-109.
  20. Карнаух А. С. Особливості формування іміджу в системі спортивних комунікацій. - C. 110-115.
  21. Лукач К. В. Політична комунікація в умовах кризи (на прикладі подій в Україні кінця 2013 р. – початку 2014 р.). - C. 116-120.
  22. Пузанов В. М. Вимоги виробників до трейлерів фільмів: від трейлерхаусів до пекшотів. - C. 121-128.
  23. Відомості про авторів. - C. 129.
  24. До уваги авторів. - C. 130.
2018
№ 2 (34)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського