Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Держава та регіони : наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi- Титул.
- Зміст.
- Гайдур Н. М. Вивчення епістемологічних засад істини та правди в засобах масової інформації. - C. 4-11.
- Досенко А. К. Блогінг і громадська журналістика: зона дифузності. - C. 12-17.
- Соломатова В. В. Теоретико-методологічні засади вивчення візуальної культури: соціальнокомунікаційні аспекти. - C. 18-22.
- Холод О. М. Процеси пізнання в чотирьох класах моделей соціальних(-ої) комунікацій(-ії) та оригінальна модель соціальних комунікацій. - C. 23-30.
- Богуславський О. В. Третій з'їзд українських журналістів США і Канади (1972 р.) Як закінчення львівського періоду розквіту української журналістики. - C. 31-37.
- Hirina T. Discursive constiturion of radio advertisement in ukrainian-language media space. - C. 38-42.
- Гоян В. В., Гоян О. Я. Універсальний телерадіожурналіст: від "універсалізації" до спеціалізації.. - C. 43-50.
- Гусєв А. В. Особливості формування контенту інформаційних порталів. - C. 51-55.
- Гусєва О. О. Подорожній нарис і травелог: аспекти комунікації. - C. 56-61.
- Kataev S. Phenomena of post-truth and false consciousness in the context of journalist activities. - C. 62-66.
- Козиряцька С. А. Релігійна журналістика в Україні: огляд наукових праць. - C. 67-72.
- Коробко В. І. Особливості виробництва телевізійних документальних фільмів про природу (wildlife films). - C. 73-78.
- Кузнецов Д. Р., Сіріньок-Долгарьова К. Г. Жанрова дифузія в контенті регіональних онлайн-медіа. - C. 79-83.
- Надточій О. Л. Жанр портретного нарису: особливості викладання у ВНЗ. - C. 84-88.
- Нетреба М. М., Петряєва С. О. Особливості подачі інформації в телевізійному ток-шоу та сприйняття її аудиторією. - C. 89-93.
- Павленко В. В. Основні концепти сучасного британського воєнного медіа-дискурсу (за матеріалами подій у Сирії). - C. 94-97.
- Холод Г. Я. Проблемний діапазон статей газети "кіно-тиждень" за 1927 рік. - C. 98-102.
- Яблоновська Н. В. Кримська преса 1917 року як дзеркало революційних настроїв на півострові. - C. 103-108.
- Яцикович Ю. О. Малі жанри сатири та гумору на сторінках журналу "комар" (за матеріалами 1933–1939 рр.). - C. 109-112.
- Касянчук В. О. Аудиторія наукового журналу комунікаційної тематики: досвід видань з імпакт-фактором. - C. 113-118.
- Бондаренко І. С. Концепт "human engineering" в американській філософській традиції та соціоінженерній практиці: трансдисциплінарна теорія А. Коржибського. - C. 119-126.
- Бондаренко Т. Г. Технології формування й організації споживачів медіа: позиція аудиторії (за результатами соцопитування). - C. 127-134.
- Лукач К. В. Вплив цифрових технологій на розвиток політичної комунікації. - C. 135-139.
- Нестеренко О. А. Контент-аналіз мультимедійних проектів новинного інтернет-ресурсу "новое время". - C. 140-145.
- Нетреба М. М., Соколюк О. В. Україна і ЄС у контексті боротьби з пропагандою в сучасних медіа. - C. 146-150.
- Пузанов В. М. Сучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008–2017 рр.). - C. 151-160.
- Торкут Н. М., Пономаренко Л. Г. Трейлер фільму як тип аудіовізуальної реклами: загальна характеристика, різновиди та функції. - C. 161-165.
- Яненко Я. В. Політична реклама як чинник соціалізації в сучасному суспільстві. - C. 166-171.
- Бессараб А. О., Зоська Я. В., Ковпак В. А. Комунікаційні технології як трансформаційний ресурс інформаційної культури та культури читання в сучасному суспільстві (на прикладі ІЖМК Класичного приватного університету). - C. 172-178.
- Єрмолаєва Г. А. Використання кейс-методу в навчанні майбутніх фахівців з інформаційної діяльності. - C. 179-183.
- Шуляк С. О. Професійна підготовка фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи в контексті реалізації дуальної освіти. - C. 184-187.
- Відомості про авторів. - C. 188-189.
- До уваги авторів. - C. 190.
| 2018 | | № 1 (33)
|
|
|
|