Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2018/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гайдур Н. М. Вивчення епістемологічних засад істини та правди в засобах масової інформації. - C. 4-11.
  4. Досенко А. К. Блогінг і громадська журналістика: зона дифузності. - C. 12-17.
  5. Соломатова В. В. Теоретико-методологічні засади вивчення візуальної культури: соціальнокомунікаційні аспекти. - C. 18-22.
  6. Холод О. М. Процеси пізнання в чотирьох класах моделей соціальних(-ої) комунікацій(-ії) та оригінальна модель соціальних комунікацій. - C. 23-30.
  7. Богуславський О. В. Третій з'їзд українських журналістів США і Канади (1972 р.) Як закінчення львівського періоду розквіту української журналістики. - C. 31-37.
  8. Hirina T. Discursive constiturion of radio advertisement in ukrainian-language media space. - C. 38-42.
  9. Гоян В. В., Гоян О. Я. Універсальний телерадіожурналіст: від "універсалізації" до спеціалізації.. - C. 43-50.
  10. Гусєв А. В. Особливості формування контенту інформаційних порталів. - C. 51-55.
  11. Гусєва О. О. Подорожній нарис і травелог: аспекти комунікації. - C. 56-61.
  12. Kataev S. Phenomena of post-truth and false consciousness in the context of journalist activities. - C. 62-66.
  13. Козиряцька С. А. Релігійна журналістика в Україні: огляд наукових праць. - C. 67-72.
  14. Коробко В. І. Особливості виробництва телевізійних документальних фільмів про природу (wildlife films). - C. 73-78.
  15. Кузнецов Д. Р., Сіріньок-Долгарьова К. Г. Жанрова дифузія в контенті регіональних онлайн-медіа. - C. 79-83.
  16. Надточій О. Л. Жанр портретного нарису: особливості викладання у ВНЗ. - C. 84-88.
  17. Нетреба М. М., Петряєва С. О. Особливості подачі інформації в телевізійному ток-шоу та сприйняття її аудиторією. - C. 89-93.
  18. Павленко В. В. Основні концепти сучасного британського воєнного медіа-дискурсу (за матеріалами подій у Сирії). - C. 94-97.
  19. Холод Г. Я. Проблемний діапазон статей газети "кіно-тиждень" за 1927 рік. - C. 98-102.
  20. Яблоновська Н. В. Кримська преса 1917 року як дзеркало революційних настроїв на півострові. - C. 103-108.
  21. Яцикович Ю. О. Малі жанри сатири та гумору на сторінках журналу "комар" (за матеріалами 1933–1939 рр.). - C. 109-112.
  22. Касянчук В. О. Аудиторія наукового журналу комунікаційної тематики: досвід видань з імпакт-фактором. - C. 113-118.
  23. Бондаренко І. С. Концепт "human engineering" в американській філософській традиції та соціоінженерній практиці: трансдисциплінарна теорія А. Коржибського. - C. 119-126.
  24. Бондаренко Т. Г. Технології формування й організації споживачів медіа: позиція аудиторії (за результатами соцопитування). - C. 127-134.
  25. Лукач К. В. Вплив цифрових технологій на розвиток політичної комунікації. - C. 135-139.
  26. Нестеренко О. А. Контент-аналіз мультимедійних проектів новинного інтернет-ресурсу "новое время". - C. 140-145.
  27. Нетреба М. М., Соколюк О. В. Україна і ЄС у контексті боротьби з пропагандою в сучасних медіа. - C. 146-150.
  28. Пузанов В. М. Сучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008–2017 рр.). - C. 151-160.
  29. Торкут Н. М., Пономаренко Л. Г. Трейлер фільму як тип аудіовізуальної реклами: загальна характеристика, різновиди та функції. - C. 161-165.
  30. Яненко Я. В. Політична реклама як чинник соціалізації в сучасному суспільстві. - C. 166-171.
  31. Бессараб А. О., Зоська Я. В., Ковпак В. А. Комунікаційні технології як трансформаційний ресурс інформаційної культури та культури читання в сучасному суспільстві (на прикладі ІЖМК Класичного приватного університету). - C. 172-178.
  32. Єрмолаєва Г. А. Використання кейс-методу в навчанні майбутніх фахівців з інформаційної діяльності. - C. 179-183.
  33. Шуляк С. О. Професійна підготовка фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи в контексті реалізації дуальної освіти. - C. 184-187.
  34. Відомості про авторів. - C. 188-189.
  35. До уваги авторів. - C. 190.
2018
№ 1 (33)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського