Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Демченко С. В. Соціальна комунікація як чинник медіатизації громадсько-політичного життя. - C. 4-8.
  4. Иванов В. Ф. Франкфуртская школа и ее вклад в исследования социальной коммуникации. - C. 9-14.
  5. Мороз В. Я. Бінарна система цінностей у їх історичній інтерпретації (з історії соціальних комунікацій). - C. 15-19.
  6. Самсон О. О. Систематизація соціокомунікативних функцій суб’єктів концертного бізнесу. - C. 20-23.
  7. Синєокий О. В. Польський рекординг як засіб соціальної комунікації: від "Polskie nagrania – muza” до "Universal music polska. - C. 24-28.
  8. Сищук О. А. Проблемні аспекти комунікаційної діяльності органів виконавчої влади. - C. 29-33.
  9. Шевченко О. О. Прикладні соціальнокомунікаційні технології в галузі молодіжної нічної клубної культури. - C. 34-37.
  10. Абрамова І. Г., Заводовська О. А. Прямоефірна програма: сутність, проблематика створення та функціонування. - C. 38-43.
  11. Білоус О. М. Основні аспекти дослідження регіонального телебачення в контексті національно-патріотичного виховання дітей. - C. 44-48.
  12. Варех Н. В. Ксенофобський дискурс у мас-медіа: форми й прояви. - C. 49-53.
  13. Виходець О. М. Роль журналістів у формуванні культури соціальних комунікацій ЗМІ. - C. 54-58.
  14. Гвоздєв В. М. Типологія медіа-аудиторії за рівнем комунікативної активності. - C. 59-63.
  15. Горевалов С. І., Зикун Н. І. Фотожурналістика силових структур України в системі масових комунікацій. - C. 64-68.
  16. Дяченко І. М. Видавець як типоформувальна ознака журналів для жіночої аудиторії. - C. 69-73.
  17. Дяченко М. Д., Середенко Д. В. Творча індивідуальність тележурналіста в контексті втілення авторського задуму телепередачі: теоретичний аспект. - C. 74-78.
  18. Карпиленко В. А. Структурування тематичних новин в Інтернеті на прикладі проведення Євро-2012 в Україні. - C. 79-83.
  19. Лівертовський В. Л. Порівняння впливовості різних каналів ЗМІ. - C. 84-88.
  20. Полєжаєв Ю. Г. Паломницька література (ходіння) як прообраз тревел-журналістики. - C. 89-94.
  21. Сазонова Ю. О. Журнал "Красный спорт” (1922–1923) в історії спортивної преси УРСР 1920-х років. - C. 95-101.
  22. Стєкольщикова В. А. Ефективність образної текстотворчості журналістів: аналіз результатів соціопсихологічного дослідження. - C. 102-106.
  23. Хаджі М. Х. Жіноча преса як показник становлення демократії в країні (порівняльний аналіз періодики іракського Курдистану й України). - C. 107-111.
  24. Цуканова Г. О. Дисфункціональні ефекти соціальної реклами. - C. 112-115.
  25. Чабаненко М. В. Сучасні підходи до підготовки інтернет-новин. - C. 116-120.
  26. Юферева О. В. Принципи медіа-ритуалізації в українських тревел-журналах. - C. 121-124.
  27. Бессараб А. О. Періодичні наукові фахові видання як засіб інституціоналізації науки. - C. 125-130.
  28. Гривняк О. І. Комплексна характеристика науково-методичного журналу "географія та основи економіки в школі. - C. 131-135.
  29. Добривечір В. О. Цільове призначення та періодичність наукових видань із соціальних комунікацій в Україні. - C. 136-139.
  30. Косинська Ю. В. Термінологічне підґрунтя дослідження роботи редактора над перекладом. - C. 140-145.
  31. Партико З. В. Типологія акцидентної продукції. - C. 146-149.
  32. Пузанов В. М. Виникнення й розвиток редагування перекладів (доба формування теорії). - C. 150-154.
  33. Березенко В. В. Роль "теорії середнього рівня” Р. Мертона в становленні науки про PR. - C. 155-159.
  34. Демченко М. В. Комунікаційна технологія "Петровича” (до проблеми ресурсів та механізмів політичної мобілізації сьогодення). - C. 160-162.
  35. Колісниченко Т. В. Культурологічний контекст дослідження подієвих комунікацій. - C. 163-166.
  36. Нетреба М. М. Прес-служба банківської установи як інструмент інформаційної війни. - C. 167-169.
  37. Попова В. В. Професійний імідж: основні напрями вивчення поняття. - C. 170-173.
  38. Самойленко О. Ю. Громадськість у контексті PR сучасного ЗМІ. - C. 174-177.
  39. Сухенко І. М., Тарнавська І. О. Стратегія безпеки ЄС у європейському медіа-контексті. - C. 178-181.
  40. Тараненко О. В., Акімова Ю. С. Іміджування донецька під час проведення Євро-2012: стереотипи, очікування та моделювання в регіональних ЗМІ. - C. 182-188.
  41. Бутиріна М. В. Рецензія на монографію Мантуло Н.Б. "Паблік Рилейшнз: текст і комунікація” (Запоріжжя : КПУ, 2012. – 320 с.). - C. 189.
  42. Відомості про авторів. - C. 190-191.
2013
№ 1 (13)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського