Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy- Титул, зміст.
- Гура Т., Михайличенко В., Галущак І. Способи активізації самостійної роботи студентів. - C. 3–12.
- Zinchenko L. A study of pedagogical conditions for development of professional responsibility among physical training and sports professionals. - C. 13–18.
- Асеева І. Результати педагогічного експерименту формування базової професійної компетентності у майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей. - C. 19–28.
- Vorobieva E., Chebakova Yu. Оrganization of the educational process in a modern higher education institution based on a facilitative approach. - C. 29–39.
- Kozlov D. Method of experimental assessing of the model of the system of the innovative culture development of future manager of general secondary educational institution. - C. 40–46.
- Жушма Т. Зміст та структура педагогічної культури майбутніх викладачів закладів вищої освіти як важливий компонент професійної діяльності фахівця. - C. 47–57.
- Романовський О., Пономарьов О., Іліаш Н. Два аспекти філософії лідерсва. - C. 58–67.
- Дубініна О., Ігнатюк О. Методика діагностики професійно значущих якостей педагога-лідера. - C. 68–79.
- Лютий М. Лідерські якості майбутніх викладачів закладів вищої освіти. - C. 80–88.
- Мороз С., Бука І., Мороз В., Бука С. Фактори вибору місця здобуття вищої освіти як об’єкт публічного управління забезпеченням її якості (за результатами опитування студентів українських закладів вищої освіти). - C. 89–99.
| 2020 | | № 1
|
|
|
|