Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2016/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy- Титул.
- Зміст.
Теоретичні та прикладні аспекти дослідження феноменів лідерства, управління та розвитку соціального об’єкту
- Romanovsky O., Gura T., Chala Y., Knysh A. Comparative analysis of leadership training concepts in high schools in the UK and Ukraine. - C. 3-9.
- Панфілов Ю. І., Грень Л. М., Бондаренко В. В. Методика формування комунікативної компетентності майбутнього лідера-менеджера. - C. 10-19.
- Черкашин А. І. Методологічні аспекти формування позитивного мислення особистості майбутніх фахівців-лідерів у вищих навчальних закладах. - C. 20-29.
Інформаційні технології і засоби навчання в професійній підготовці майбутніх фахівців
- Биков В. Ю., Шишкіна М. П. Теоретико-методологічні засади формування хмаро орієнтованого середовища вищого навчального закладу. - C. 30-52.
- Комишан А. І. Комп’ютерна програма педагогічного тестування для самодіагностики курсантів з навчальних дисциплін. - C. 53-67.
- Биков В. Ю., Литвинова С. Г. Корпоративні соціальні мережі як об’єкт управляння освітньої соціальної системи. - C. 68-76.
Організаційно-педагогічні умови формування професійної майстерності майбутніх спеціалістів
- Мороз В. М., Мороз С. А. Німецька модель підготовки науково-педагогічних кадрів: особливості розбудови та перспективи використання для розвитку трудового потенціалу вітчизняних ВНЗ. - C. 77-86.
- Рудевіч Н. Формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем. - C. 87-98.
- Наливайко О. Б. Компоненти, критерії, показники та рівні сформованості професійної культури майбутніх сімейних лікарів. - C. 99-108.
Філософські та антропологічні парадигми сучасної освіти
- Сущенко Р. В. Органічна єдність соціального й педагогічного факторів у формуванні управлінської культури майбутніх інженерів залізничного транспорту. - C. 109-117.
- Жадленко І. О. Дошкільне дитинство крізь призму педагогічних концепцій. - C. 118-124.
- Паньок Т. В. Аналіз художньо-педагогічної освіти на тлі розвитку соцреалізму. - C. 125-134.
Психолого-педагогічні аспекти розвитку системи вищої освіти та її змісту
- Романовська О. О. Поняття і структура іміджу сучасного викладача вищої школи. - C. 135-146.
- Воробйова Є. В., Чеботарьов М. К. Формування готовності до адаптивного управління у майбутніх менеджерів в технічному виші в процесі професійної підготовки. - C. 147-157.
- Соболь А. В. Постановка проблеми підготовки майбутніх психологів до застосування інформаційно-консультативного середовища у професійній діяльності. - C. 158-167.
| 2016 | | № 2
|
|
|
|