Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретичні та прикладні аспекти дослідження феноменів лідерства, управління та розвитку соціального об’єкту

  4. Romanovsky O., Gura T., Chala Y., Knysh A. Comparative analysis of leadership training concepts in high schools in the UK and Ukraine. - C. 3-9.
  5. Панфілов Ю. І., Грень Л. М., Бондаренко В. В. Методика формування комунікативної компетентності майбутнього лідера-менеджера. - C. 10-19.
  6. Черкашин А. І. Методологічні аспекти формування позитивного мислення особистості майбутніх фахівців-лідерів у вищих навчальних закладах. - C. 20-29.
  7. Інформаційні технології і засоби навчання в професійній підготовці майбутніх фахівців

  8. Биков В. Ю., Шишкіна М. П. Теоретико-методологічні засади формування хмаро орієнтованого середовища вищого навчального закладу. - C. 30-52.
  9. Комишан А. І. Комп’ютерна програма педагогічного тестування для самодіагностики курсантів з навчальних дисциплін. - C. 53-67.
  10. Биков В. Ю., Литвинова С. Г. Корпоративні соціальні мережі як об’єкт управляння освітньої соціальної системи. - C. 68-76.
  11. Організаційно-педагогічні умови формування професійної майстерності майбутніх спеціалістів

  12. Мороз В. М., Мороз С. А. Німецька модель підготовки науково-педагогічних кадрів: особливості розбудови та перспективи використання для розвитку трудового потенціалу вітчизняних ВНЗ. - C. 77-86.
  13. Рудевіч Н. Формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем. - C. 87-98.
  14. Наливайко О. Б. Компоненти, критерії, показники та рівні сформованості професійної культури майбутніх сімейних лікарів. - C. 99-108.
  15. Філософські та антропологічні парадигми сучасної освіти

  16. Сущенко Р. В. Органічна єдність соціального й педагогічного факторів у формуванні управлінської культури майбутніх інженерів залізничного транспорту. - C. 109-117.
  17. Жадленко І. О. Дошкільне дитинство крізь призму педагогічних концепцій. - C. 118-124.
  18. Паньок Т. В. Аналіз художньо-педагогічної освіти на тлі розвитку соцреалізму. - C. 125-134.
  19. Психолого-педагогічні аспекти розвитку системи вищої освіти та її змісту

  20. Романовська О. О. Поняття і структура іміджу сучасного викладача вищої школи. - C. 135-146.
  21. Воробйова Є. В., Чеботарьов М. К. Формування готовності до адаптивного управління у майбутніх менеджерів в технічному виші в процесі професійної підготовки. - C. 147-157.
  22. Соболь А. В. Постановка проблеми підготовки майбутніх психологів до застосування інформаційно-консультативного середовища у професійній діяльності. - C. 158-167.
2016
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського